Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-15, 17:25
Medlem
Ska man använda mdma mer än varannan månad så tycker jag att 120-150 mg med halva återfyllnad en timme efteråt är "sustainable". Men det beror på vad man är villig att riskera.
Citera
2013-03-15, 17:25
Medlem
kungl1gts avatar
Man
80 kg
172 cm

MDMA: 214 mg

Första gången, hade min livs bästa natt... Kommer aldrig gå o förklara med ord! La en spya vid peaken, men efter de så är man i en värld fylld med glädje och kärlek!
Citera
2013-03-15, 17:28
Medlem
psykoshippiens avatar
Har petat i mig circa 500mg på en gång + återdoser utan måttad mängd*3, skulle föredra mindre doser generellt men om man inte ska behöva bete sig normalt eller bara uppåt så kan jag rekommendera det, hörselhallucinationer utav helvete, trippigt, om man inte gillar trippigt så är det inte trevligt, tyckte det var lite för mycket med både stimulerande känslor och trippiga känslor, ifall jag vill ha en tripp så tar jag någon "genuin" hallucinogen, biverkningarna var betydligt mer påtagliga dagen efter då denna dos intogs jämfört med 2mg/kg.

Lycka till, mvh...
Citera
2013-03-15, 20:03
Medlem
Ingen som hittills förespråkat mindre än 2 mg/kg ur russynpunkt. Någon som tycker annorlunda?
Citera
2013-03-15, 22:15
Medlem
VVCs avatar
Tycker minst 200mg oavsett hur mycket man väger
Citera
2013-03-15, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollasse
Ingen som hittills förespråkat mindre än 2 mg/kg ur russynpunkt. Någon som tycker annorlunda?

Tror inte det är någon stor idé att ta mindre än 2 mg/kg, jag väger 84 å brukar köra på 150-160 mg, jag tar dock inte oftare än var tredje/fjärde månad så har noll tolerans när jag tar det.
tycker 150-160 mg e perfekt rus för mig, inget sådär överdrivet å inte för klent rus heller blir sådär perfekt så man har kontroll och vet va man gör men ändå mår jävligt bra och dansar på.

Vill jag vara helt jävla borta, rulla ögon å må helt överdrivet jävla cpbra så får ja slänga i mig 270-280 iaf men då har man noll kontroll och det gillar ja inte haha
Senast redigerad av qirtero 2013-03-15 kl. 22:27.
Citera
2013-03-16, 01:50
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Hehe ja, och jag har den magiska färdigheten att jag fan inte får AT. Inte ens efter att ha droppat 8 piller har jag fått nån märkvärd AT. Lite därför jag kört så ofta också, mår ju inte dåligt efter så är bara taggad på nästa gång

Skönt o höra! Holland i april? Vad ska du på ?
Citera
2013-03-16, 11:29
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Skönt o höra! Holland i april? Vad ska du på ?
Haha tänkte dra på MoH men insåg nu att det är samtidigt som högskoleprovet
Citera
2013-03-16, 12:54
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Haha tänkte dra på MoH men insåg nu att det är samtidigt som högskoleprovet

Själv drar jag ner på Qapital den 6e rave on!
Citera
2013-03-16, 12:58
Medlem
Varför festar ni på det? Jag får inte alls någon ork eller lust att festa på det, sitter helst och lyssnar på hiphop och pratar massa skit med min flickvän. Efter ruset lagt sig (2-3h) så är man ju sliten och bara vill säcka ihop i sängen. Hur fan orkar ni festa på det?
Citera
2013-03-16, 13:32
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Varför festar ni på det? Jag får inte alls någon ork eller lust att festa på det, sitter helst och lyssnar på hiphop och pratar massa skit med min flickvän. Efter ruset lagt sig (2-3h) så är man ju sliten och bara vill säcka ihop i sängen. Hur fan orkar ni festa på det?
Blanda med amfetamin och du har världens bästa partycombo
Citera
2013-03-16, 13:44
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp

Varför va väll en bra jävla fråga? För att de gör hela upplevelsen helt magisk.. Jag kan hålla med om att man blir väldigt seg på MDMA men fyfan vilka underbara timmar det är.. Åk på rave och svälj lite MDMA så ska du få se på upplevelse.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in