Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-27, 15:51
Medlem
Gambinouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Är 145mg verkligen så lite?

Njae, beror på vilken effekt du vill uppnå. Bevisligen var det inte tillräckligt!

Droppa 200mg nästa gång så kommer du garanterat få en annorlunda kväll
Citera
2012-11-27, 15:58
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambinous
Njae, beror på vilken effekt du vill uppnå. Bevisligen var det inte tillräckligt!

Droppa 200mg nästa gång så kommer du garanterat få en annorlunda kväll

Jo, har planerat att vänta en månad sen testa med 200mg. Ska försöka experimentera fram den perfekta dosen nån gång innan jag drar iväg till Holland igen nästa sommar, så man vet vad man borde stoppa i sig Den här gången blev vi bara så förbannade att vi slängde i oss skit hela tiden visste sen innan att det inte skulle hjälpa särskilt mycket men man tänkte ju inte på det då
Citera
2012-11-27, 16:06
Medlem
Reltihs avatar
Citat:

Vi började med 145mg kristaller.

Ingen av oss fick Eufori, vad tror ni kan ha gått fel? Var vi för fulla? Drack kanske 8 öl.
Vore trevligt att veta vad vi borde göra annorlunda till nästa gång
Hade planerat att droppa 145mg sen bara fylla på med 100mg men eftersom det blev som det blev fyllde vi ju på med extremt mycket, särskilt eftersom vi är så ovana

Runt 150 mg brukar ju vara en ganska optimal initial dos för nya brukare. Det kan ju varit dåligt kvalitet? Eftersom det var kristaller så lär det inte varit utbankad (om det var pulver skulle det varit lättare att misstänka det). Men jag tror även de 8 ölen kan ha spelat in. När drack du dem? Var du full när du droppade? Undvik verkligen alkohol i större mängder när du droppar, har inte varit med om det själv, men har hört att det ska förstöra känslan.

Så, till nästa gång, undvik alkohol helt och droppa lite mer i början. Andra gången jag körde tog jag två halvor av gröna äpplen inom loppet av två timmar, blev lite småmysig men inte mer än så (enligt mina betydligt mer erfarna kompisar var det riktigt bra knappar). Nu i helgen bombade jag först ~180 mg MDMA och fyllde sen på med ~120 mg, jävlar vad jag mådde bra då .
Citera
2012-11-27, 17:46
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reltih
Runt 150 mg brukar ju vara en ganska optimal initial dos för nya brukare. Det kan ju varit dåligt kvalitet? Eftersom det var kristaller så lär det inte varit utbankad (om det var pulver skulle det varit lättare att misstänka det). Men jag tror även de 8 ölen kan ha spelat in. När drack du dem? Var du full när du droppade? Undvik verkligen alkohol i större mängder när du droppar, har inte varit med om det själv, men har hört att det ska förstöra känslan.

Så, till nästa gång, undvik alkohol helt och droppa lite mer i början. Andra gången jag körde tog jag två halvor av gröna äpplen inom loppet av två timmar, blev lite småmysig men inte mer än så (enligt mina betydligt mer erfarna kompisar var det riktigt bra knappar). Nu i helgen bombade jag först ~180 mg MDMA och fyllde sen på med ~120 mg, jävlar vad jag mådde bra då .
Va rätt packad när vi droppade, drack även under ruset så ja! Ska fan skippa alkoholen
Citera
2012-11-27, 19:16
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Va rätt packad när vi droppade, drack även under ruset så ja! Ska fan skippa alkoholen

La du en blaffa på planet ner?
Citera
2012-11-27, 19:51
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
La du en blaffa på planet ner?
Hehe nej? Vare någon som gjorde det eller?
Citera
2012-11-27, 19:55
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Hehe nej? Vare någon som gjorde det eller?

haha yes
Citera
2012-11-27, 20:10
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
haha yes
Haha flög inte ens, varför misstänkte du mig?
Citera
2012-11-27, 20:24
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Haha flög inte ens, varför misstänkte du mig?

ne misstänkte inte dig, drog bara en "shot in the dark" hehe
Citera
2012-11-27, 23:28
Bannlyst
Jag skulle behöva lite råd av er, funkar det att testa ecstasy själv eller måste man ha med sig någon annan person? Jag är inte dum i huvudet och jag förstår att det bästa såklart är att ha med sig någon nykter person som man litar på, men är det verkligen så dumt att testa ecstasy ensam?

Jag är en nörd som inte festar, röker, snusar eller dricker - det är i vart fall den bild mina kompisar har av mig. För att inte rubba den bilden av mig själv har jag inte nämnt för någon att jag testat hasch, spice och amfetamin. Det har funkat utmärkt att testa dessa droger ensam, för då är det ingen som försöker pressa mig att testa mer utan allt sker på mina villkor. När det kommer till ecstasy så har jag fått uppfattningen att det gör sig bäst i sällskap med andra, eller vad säger ni? Vill verkligen testa ecstasy och vet inte om jag är beredd att berätta för någon om mina erfarenheter av knark.
Citera
2012-11-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym75
Jag skulle behöva lite råd av er, funkar det att testa ecstasy själv eller måste man ha med sig någon annan person? Jag är inte dum i huvudet och jag förstår att det bästa såklart är att ha med sig någon nykter person som man litar på, men är det verkligen så dumt att testa ecstasy ensam?

Jag är en nörd som inte festar, röker, snusar eller dricker - det är i vart fall den bild mina kompisar har av mig. För att inte rubba den bilden av mig själv har jag inte nämnt för någon att jag testat hasch, spice och amfetamin. Det har funkat utmärkt att testa dessa droger ensam, för då är det ingen som försöker pressa mig att testa mer utan allt sker på mina villkor. När det kommer till ecstasy så har jag fått uppfattningen att det gör sig bäst i sällskap med andra, eller vad säger ni? Vill verkligen testa ecstasy och vet inte om jag är beredd att berätta för någon om mina erfarenheter av knark.

Du skulle förmodligen känna dig ensam om du testade mdma nykter. Ta det med din bästa vän.
Citera
2012-11-27, 23:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chamber
Du skulle förmodligen känna dig ensam om du testade mdma nykter. Ta det med din bästa vän.

Det är lite den uppfattningen jag fått också. Har pratat med en person på ett annat forum som i stort sett sa åt mig att jag inte skulle testa ecstasy själv för att jag kommer sakna den mänskliga kontakten. Har bara en person som jag kan tänka berätta det för och som själv har lite erfarenhet av droger, men det kommer suga rejält att berätta det för honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in