Så, var på Qlimax i Lördags. Var första gången för mina två kompisar och andra gången för mig på MDMA.
Vi började med 145mg kristaller. efter en timme kände vi oss i princip bara trötta så vi fyllde på med ett piller var som skulle varit på 90mg. Efter ytterligare en timme kände vi ingen eufori alls utan bara lite mysiga. Vi fyllde då på med ytterligare 100mg kristaller, resten av kvällen tror jag vi fyllde på med piller mellan 5 och 6 gånger. För varje gång blev vi mer och mer flum, tappade bort varandra och jag fick feta jävla hallucinationer. Nu undrar jag, varför fick vi ingen eufori? Vi var inte alls så kärleksfulla och glada vi borde ha varit. Vi slängde i oss piller på måfå så nåt av dom kan ha varit skit, men inte alla? Kristallerna var samma som många andra jag vet har provat och dom har sagt att dom var bra.
Hallisarna jag fick var också typ likadana som första gången jag testade MDMA så asså allt kändes som MDMA förutom att Euforin saknades.....
Ingen av oss fick Eufori, vad tror ni kan ha gått fel? Var vi för fulla? Drack kanske 8 öl.
Vore trevligt att veta vad vi borde göra annorlunda till nästa gång

Hade planerat att droppa 145mg sen bara fylla på med 100mg men eftersom det blev som det blev fyllde vi ju på med extremt mycket, särskilt eftersom vi är så ovana