Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-11-19, 22:00
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
det känns lite fånigt att säga att någon annan har "fel", men jag tror att du gör rätt i att ta det vissa knarkhetsande jävlar här på flashback säger med en nypa salt. överlag är jag jävligt trött på att många här på drogforumet tar för givet att alla andra har samma tolerans och inställning som dom själva och ger tummen upp till doser som är på tok för höga för en färsking. jag har hyfsat lång erfarenhet av MDMA och jag är själv inte helt bekväm med att slänga i mig 200mg. alla är olika, men att proppa i sig sju 180mg-knappar på en kväll är sådant som får den självmordsbenägne att göra slag i saken.

för att vara ärlig, i mitt fall är 200 mg en riktig håll käften-dos. det är något du kan testa nästa gång om du inte blir nöjd denna gång. tro mig när jag säger att 150mg är mer än tillräckligt om du vill må bra utan att ligga och kräla på alla fyra på dansgolvet och få påtagliga minnesluckor.
tack, tror vi droppar 100mg och sen kanske fyller på med 100 till under rusets gång innan man dalar. Håller helt med dig, vissa här verkar ta det som självklart att slänga i sig ett gram amfetamin och en näve MDMA för annars är man ju en mes
Citera
2012-11-19, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
tack, tror vi droppar 100mg och sen kanske fyller på med 100 till under rusets gång innan man dalar. Håller helt med dig, vissa här verkar ta det som självklart att slänga i sig ett gram amfetamin och en näve MDMA för annars är man ju en mes

Handlar inte om att vara en mes eller ej. Handlar om vad man vill uppnå för slags effekt. På 100mg mdma så har man det väldigt trevligt, verkligen. Man kan antagligen också bete sig bland folk. På närmare 200 så öppnar sig en helt ny värld för dig som du ej trodde fanns, dock beter du dig som ett jävla cp med en så pass hög dos, men det är definitivt värt att prova då man aldrig skulle kunna förstå vad mdma kan göra om man bara kör 100mg'are gång på gång.
Citera
2012-11-20, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Besvärliga tankar på E är riktigt jobbigt :/ Man är inställd på att man kommer ha det så jävla bra men så kommer ändå dessa ångest tankar smygandes även om de inte ska göra det, man ska ju må så jäkla bra.
Jag får de där "varför gör jag detta egentligen, varför tar jag droger?"-tankarna ibland.
För mig är det i alla fall viktigt att vara med personer jag verkligen gillar att vara med och lyssna på musik som jag verkligen tycker om.
Hoppas att du hittade någon schysst snubbe att prata med
Jo, dom är inte roliga :/ Men jag gick ut en liten stund, drack massor av vatten och satte på en soft låt så gick dom över!
Sånna tankar får jag nästan varje gång jag tar någonting, någon gång under ruset. Men dom försvinner ganska snabbt
Citera
2012-11-20, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Chatten är inte nere. Det är bara webchatten som är nere.
Okej, och vart finns denna chatt? Så jag har någon annan gång ifall det behövs
Citera
2012-11-20, 11:58
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Okej, och vart finns denna chatt? Så jag har någon annan gång ifall det behövs
https://www.flashback.org/t1407602
Citera
2012-11-20, 16:07
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Haha jag har för mycket respekt för knark för att göra nåt sånt
Har ca 30% minnen från den kvällen men dom sa jag hade kul
Citera
2012-11-20, 16:51
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
140 mg är för mycket för mig i alla fall.. Har fått i mig runt 200 och då vill jag bara lägga mig ner och mysa med andra, blir seg i kroppen och kan bara få ur mig "faaaan va jag e hööög" "jag e så jäääävla eaaad". Mår skitbra men är ändå sjukt förvirrad, tappar bort vänner, kan inte fokusera för fem öre och får dåligt minne.

Håller med TrolliverTwist, less is more. I alla fall lagom is more dvs runt 110-120 mg för mig.
Håller med! Skulle snarare säga 1,5mg per kilo.
Citera
2012-11-26, 20:59
Medlem
zaaph1s avatar
Så, var på Qlimax i Lördags. Var första gången för mina två kompisar och andra gången för mig på MDMA.

Vi började med 145mg kristaller. efter en timme kände vi oss i princip bara trötta så vi fyllde på med ett piller var som skulle varit på 90mg. Efter ytterligare en timme kände vi ingen eufori alls utan bara lite mysiga. Vi fyllde då på med ytterligare 100mg kristaller, resten av kvällen tror jag vi fyllde på med piller mellan 5 och 6 gånger. För varje gång blev vi mer och mer flum, tappade bort varandra och jag fick feta jävla hallucinationer. Nu undrar jag, varför fick vi ingen eufori? Vi var inte alls så kärleksfulla och glada vi borde ha varit. Vi slängde i oss piller på måfå så nåt av dom kan ha varit skit, men inte alla? Kristallerna var samma som många andra jag vet har provat och dom har sagt att dom var bra.
Hallisarna jag fick var också typ likadana som första gången jag testade MDMA så asså allt kändes som MDMA förutom att Euforin saknades.....

Ingen av oss fick Eufori, vad tror ni kan ha gått fel? Var vi för fulla? Drack kanske 8 öl.
Vore trevligt att veta vad vi borde göra annorlunda till nästa gång
Hade planerat att droppa 145mg sen bara fylla på med 100mg men eftersom det blev som det blev fyllde vi ju på med extremt mycket, särskilt eftersom vi är så ovana
Citera
2012-11-26, 21:04
Medlem
POMJUP53s avatar
zaap1; Lär fått en skön avtändning på det va?
Citera
2012-11-27, 09:14
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
zaap1; Lär fått en skön avtändning på det va?
Inte så farligt psykisk faktiskt, men fysiskt va det fan överjävligt särskilt munnen...
Citera
2012-11-27, 12:45
Medlem
Citat:
Så, var på Qlimax i Lördags. Var första gången för mina två kompisar och andra gången för mig på MDMA.

Vi började med 145mg kristaller. efter en timme kände vi oss i princip bara trötta så vi fyllde på med ett piller var som skulle varit på 90mg. Efter ytterligare en timme kände vi ingen eufori alls utan bara lite mysiga. Vi fyllde då på med ytterligare 100mg kristaller, resten av kvällen tror jag vi fyllde på med piller mellan 5 och 6 gånger. För varje gång blev vi mer och mer flum, tappade bort varandra och jag fick feta jävla hallucinationer. Nu undrar jag, varför fick vi ingen eufori? Vi var inte alls så kärleksfulla och glada vi borde ha varit. Vi slängde i oss piller på måfå så nåt av dom kan ha varit skit, men inte alla? Kristallerna var samma som många andra jag vet har provat och dom har sagt att dom var bra.
Hallisarna jag fick var också typ likadana som första gången jag testade MDMA så asså allt kändes som MDMA förutom att Euforin saknades.....

Ingen av oss fick Eufori, vad tror ni kan ha gått fel? Var vi för fulla? Drack kanske 8 öl.
Vore trevligt att veta vad vi borde göra annorlunda till nästa gång
Hade planerat att droppa 145mg sen bara fylla på med 100mg men eftersom det blev som det blev fyllde vi ju på med extremt mycket, särskilt eftersom vi är så ovana

Det går inte fylla på till mycket större effekt med MDMA. Har man börjat lågt så kommer påfyllning fortsätta det rus du har (såvida du inte kickar i mycket mer). Därav jag, och andra, alltid rekommenderar en ordentlig start.
Citera
2012-11-27, 15:14
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Det går inte fylla på till mycket större effekt med MDMA. Har man börjat lågt så kommer påfyllning fortsätta det rus du har (såvida du inte kickar i mycket mer). Därav jag, och andra, alltid rekommenderar en ordentlig start.
Är 145mg verkligen så lite?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in