Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Av ren nyfikenhet, på vilket sätt har dina andra sessioner varit bättre än den första?

( Nej, jag ifrågasätter inte för att skapa nån slags "första gången är bäst diskussion" ) Är bara nyfiken, där är jag dock på din sida att den första gången inte behöver vara den bästa, upplevt sessioner efter som varit minst lika bra.

Nu var frågan inte riktad till mig men min första gång var inte den bästa. Det berodde antagligen dock på att dosen inte var så jättehög. Tar man E/MDMA första gången och ser till att få i sig tillräckligt så kan jag tänka mig att man för evigt kommer att tycka att den första gången var den bästa.
Jag menar, man har ju ingen aning om hur ruset kommer vara och sen bara smäller det till och man är i himmelriket
Nästa gång man ska ta det så vet man ju hur ruset kommer vara, inte för att det inte kommer vara helt jävla awesome men det blir ju inte lika överväldigande. Min teori i alla fall.
Andra gången jag tog MDMA däremot så tog jag 200 mg
Samma dag så hade jag löst ett personligt problem som har plågat mig i ett par år (vill tyvärr inte säga vad)
Men det gav mig en terapeutisk upplevelse som var bortom denna värld.
Kommer nog aldrig må så bra igen i hela mitt liv.