Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-10-24, 07:56
Medlem
För ca. 2 månader sedan så åkte jag och 4 kompisar (vi var 3 som poppa och en 'sitter') upp till en av kompisarnas sommarstuga och tog 3,5 Gröna Recycle var.

Vi blev inte Eade, alltså, vi hade alla E-sympton: svettades som tokar, kunde 'prata ut' en heldel, en av oss spydde, vi fick alla 3 någon form av lätta hallucinationer (jag såg en färgglad drake på ett tak samt fraktaler i himlen mellan stjärnorna, en såg mitt ansikte morphas och den 3:e såg också div. fraktaler här och där.)

Men det viktigaste av allt: vi fick ingen E-eufori, snarare 'tjackglädje', men var samtidigt helt uppspelta.

2 av oss har tagit methylone tidigare så vi visste hur ruset ska kännas.

Nu (i fredags) så tog jag och en av kompisarna som var med 2 E var av samma batch som blev över senast och vart riktigt jävla tok-eade.

Hur kunde det bli så första gången? Alla symtom men ingen eufori?
Kan en sitter som är nykter påverka så att man inte får euforin?
Kan det vara så att den 3:e som var med oss inte 'trodde' på euforin på samma sätt att det bara inte gick o känna lyckan? Eller vad i helvete var det som gick fel?

Någon som varit med om liknande?
Senast redigerad av trigger99 2010-10-24 kl. 07:59.
Citera
2010-10-31, 17:17
Medlem
banditen--s avatar
Att trycka i sig några tramadol dagen efter E, några problem?
Citera
2010-11-07, 00:11
Medlem
Tjena! Ställde ungefär samma fråga i en annan tråd, men den var nog ganska död

Jag är helt och hållet nybörjare med droger och liknande, har bara tagit CB förut. Jag undrade bara om någon har något tips för hur man får tag på E i Göteborg? Jag har inga kompisar "som känner en kompis som käner en kompis" eller liknande... Helt enkelt: Vart ska man gå, och vad ska man säga till dom? Anledningen till att jag frågar om hjälp är för att min flickvän föreslog att vi skulle ta någon drog för att komma närmare varandra (inte för att vi behöver det så, men ni fattar :P), och jag föreslog E vilket hon tyckte var en bra idé, bara det att ingen av oss vet hur man får tag på det :P Så om någon känner för att hjälpa en stackars noob så skulle det uppskattas sjukt mycket! Är det en trevlig tripp kastar jag upp en tripprapport också
Citera
2010-11-07, 00:30
Medlem
playahead7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banditen--
Att trycka i sig några tramadol dagen efter E, några problem?

det är ingen vidare bra ide, kör på benso istället
Citera
2010-11-07, 05:18
Medlem
MittTredjeKontos avatar
Finns det olika batcher av gröna recycles eller är det fortfarande bra skit?
Citera
2010-11-07, 15:35
Medlem
THE-OJAs avatar
Har inhandlat 1g kristaller och undrar lite över doseringen, antar att det är relativt rent då det är små stenar/kristaller. Räcker det med 100mg eller bör man ta 200mg?
Är det rekommenderat att man försöker hålla uppe ruset genom att fylla på - är det värt det? Vi hade annars bara tänkt att röka lite cb när det börjar dala.
Citera
2010-11-07, 15:57
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Har inhandlat 1g kristaller och undrar lite över doseringen, antar att det är relativt rent då det är små stenar/kristaller. Räcker det med 100mg eller bör man ta 200mg?
Är det rekommenderat att man försöker hålla uppe ruset genom att fylla på - är det värt det? Vi hade annars bara tänkt att röka lite cb när det börjar dala.

När ja tar kristaller så brukar jag slicka på fingret och doppa i påsen tills jag e nöjd, brukar kunna återdosera under hela natten utan problem
Citera
2010-11-07, 16:22
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
När ja tar kristaller så brukar jag slicka på fingret och doppa i påsen tills jag e nöjd, brukar kunna återdosera under hela natten utan problem
Inte för att vara sån men hur fasen vet man när man är nöjd då? Tar väl en 20-90min innan det slår?
Citera
2010-11-07, 17:01
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Inte för att vara sån men hur fasen vet man när man är nöjd då? Tar väl en 20-90min innan det slår?

har du knaprat E tidigare så vet du nog när du känner dig nöjd, fortsätter du ju dosera lite då och då litegrann i taget liksom krossa kristallerna litegrann så det fastnar på fingret efter du slickat
Citera
2010-11-07, 17:24
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
har du knaprat E tidigare så vet du nog när du känner dig nöjd, fortsätter du ju dosera lite då och då litegrann i taget liksom krossa kristallerna litegrann så det fastnar på fingret efter du slickat
Har aldrig tagit E innan, bara methylone och mephedrone som kan "liknas" med MDMA..
Citera
2010-11-08, 01:44
Medlem
elgecys avatar
Är det jättemärkligt om man tagit E (förvisso i hemmamiljö men ändå med hög musik) och bara känner för att mysa ner sig i sängen och ligga och prata? Något ökat intresse för dans var inte tala om.
Citera
2010-11-08, 18:42
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Är det jättemärkligt om man tagit E (förvisso i hemmamiljö men ändå med hög musik) och bara känner för att mysa ner sig i sängen och ligga och prata? Något ökat intresse för dans var inte tala om.

Nej det är ganska vanligt jag brukar säga att man gör ruset till det man vill att det ska bli. Är jag hemma och knaprar så brukar jag göra som dig, men är jag på ett stort event så föredrar jag att dansa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in