Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-19, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Men om vi får tag på piller med 200mg, borde vi ta hela direkt eller börja med en halva? Hur länge håller effekten då om vi tar hela? Tänkte droppa vid 01:00 och det slutar sju, då lär man väl få lov att fylla på?

Antingen är du kär i världen i några timmar (till ungefär 05), eller så är du småmysig hela natten. Det är skillnaden på att ta hela eller halva x2.
Citera
2012-11-19, 11:59
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Antingen är du kär i världen i några timmar (till ungefär 05), eller så är du småmysig hela natten. Det är skillnaden på att ta hela eller halva x2.
Men är inte 200mg jävligt mycket? Om man tar en hel, kan man fylla på med en halv för att vara lite speedad dom sista två timmarna?
Citera
2012-11-19, 12:07
Medlem
topsids avatar
Citat:
Men är inte 200mg jävligt mycket? Om man tar en hel, kan man fylla på med en halv för att vara lite speedad dom sista två timmarna?
Det är ingen heroisk dos, men som med allt när det kommer till knark så är det individuellt.
För att jag ska bli go, utan tolerans, så tar jag runt 250mg.

Självklart går det
Citera
2012-11-19, 12:25
Medlem
LGDs avatar
Någon som har koll på utbudet av bokstäver i Göteborg? Mycket mdma i pillren eller är det bah skit?
Citera
2012-11-19, 12:33
Medlem
Citat:

200 är bra om man gillar att få den där ordentliga kicken. Ja, du kan fylla på med en halv för att hålla igång. Dock är det sällan man blir speedad av e.
Citera
2012-11-19, 13:20
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
200mg MDMA är rätt matig dos, lite beroende på kroppsvikt, speciellt om det är piller som kan innehålla annat som boostar. 2mg x kroppvikt är en bra tumregel. är man nybörjare räcker det gott med 150mg skulle jag säga. men sen är ju smaken som baken, vissa verkar gilla att få en rejäl spark i pungen medan jag föredrar ett mer kontrollerat rus. dom gånger jag har tagit som mest har varit dom minst minnesvärda, så less is more för mig.
Citera
2012-11-19, 14:32
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smolk
MDMA kommer inte skada dig, vet inte var du fått det i från. Bruka det bara inte för ofta så har du inget att oroa dig för. Om du inte vill ta drogen, ta den inte. Inte svårare än så.
Ja du, vart kan jag ha fått det ifrån att droger kan skada min kropp. Självklart finns det risker och negativa sidor med droger.

Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
så länge du undviker
1) för höga doser,
2) återdosering mer än en gång under ruset och
3) för korta uppehåll mellan tillfällena
så ska du se att det inte påverkar dig negativt. vidare är det ingen bra idé att ta MDMA (eller knarka i största allmänhet) om du är deprimerad sen tidigare.

att du är orolig visar på lite sund skepticism mot droger, vilket är jävligt nyttigt. men det ska sägas att jag och många med mig sällan eller aldrig upplever någon avtändning på MDMA, mer än lite trötthet och måhända ont i käkarna dagen efter.

du kommer ha en fantastisk upplevelse!
Tack, var ett svar som detta jag hade hoppats på. Har intagit MDMA en gång tidigare som skedde för några veckor sedan. Den gången så upplevde jag trötthet och lite käkspänningar som du sa.

Verkar inte vara någon större fara då jag knappast kommer bruka det mer än någon gång i halvåret. Hade tänkt ta och köpa hem lite inför nyår så får hoppas på en trevlig kväll då.
Citera
2012-11-19, 16:17
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Det är ingen heroisk dos, men som med allt när det kommer till knark så är det individuellt.
För att jag ska bli go, utan tolerans, så tar jag runt 250mg.

Självklart går det

Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
200 är bra om man gillar att få den där ordentliga kicken. Ja, du kan fylla på med en halv för att hålla igång. Dock är det sällan man blir speedad av e.

Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
200mg MDMA är rätt matig dos, lite beroende på kroppsvikt, speciellt om det är piller som kan innehålla annat som boostar. 2mg x kroppvikt är en bra tumregel. är man nybörjare räcker det gott med 150mg skulle jag säga. men sen är ju smaken som baken, vissa verkar gilla att få en rejäl spark i pungen medan jag föredrar ett mer kontrollerat rus. dom gånger jag har tagit som mest har varit dom minst minnesvärda, så less is more för mig.
Känns som ett mer kontrollerat rus kan vara att föredra, hur flippade blir ni egentligen på över 200mg utan tolerans?
Citera
2012-11-19, 18:23
Medlem
WhySoJuiceds avatar
Citat:
Känns som ett mer kontrollerat rus kan vara att föredra, hur flippade blir ni egentligen på över 200mg utan tolerans?
Sist jag körde E hade vi piller på 180mg och jag tog 7st under kvällen. Fyllde på konstant i slutet! Det var nog Tjack i dom också.

Vaknar upp afterglow helt skeva ögon ont i käkarna och känner mig allmänt tom. Några dagar senare va man som ny igen och hjärnan skrek efter ny fest....
Citera
2012-11-19, 19:11
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoJuiced
Sist jag körde E hade vi piller på 180mg och jag tog 7st under kvällen. Fyllde på konstant i slutet! Det var nog Tjack i dom också.

Vaknar upp afterglow helt skeva ögon ont i käkarna och känner mig allmänt tom. Några dagar senare va man som ny igen och hjärnan skrek efter ny fest....
Haha jag har för mycket respekt för knark för att göra nåt sånt
Citera
2012-11-19, 19:13
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:

140 mg är för mycket för mig i alla fall.. Har fått i mig runt 200 och då vill jag bara lägga mig ner och mysa med andra, blir seg i kroppen och kan bara få ur mig "faaaan va jag e hööög" "jag e så jäääävla eaaad". Mår skitbra men är ändå sjukt förvirrad, tappar bort vänner, kan inte fokusera för fem öre och får dåligt minne.

Håller med TrolliverTwist, less is more. I alla fall lagom is more dvs runt 110-120 mg för mig.
Citera
2012-11-19, 21:34
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
det känns lite fånigt att säga att någon annan har "fel", men jag tror att du gör rätt i att ta det vissa knarkhetsande jävlar här på flashback säger med en nypa salt. överlag är jag jävligt trött på att många här på drogforumet tar för givet att alla andra har samma tolerans och inställning som dom själva och ger tummen upp till doser som är på tok för höga för en färsking. jag har hyfsat lång erfarenhet av MDMA och jag är själv inte helt bekväm med att slänga i mig 200mg. alla är olika, men att proppa i sig sju 180mg-knappar på en kväll är sådant som får den självmordsbenägne att göra slag i saken.

för att vara ärlig, i mitt fall är 200 mg en riktig håll käften-dos. det är något du kan testa nästa gång om du inte blir nöjd denna gång. tro mig när jag säger att 150mg är mer än tillräckligt om du vill må bra utan att ligga och kräla på alla fyra på dansgolvet och få påtagliga minnesluckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in