Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2017-09-23, 13:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Någon som vet de negativa effekterna av att knappa E vid högre doser?
Brukar ligga på minst 400-500 mg MDMA eller ca 3 st piller per tillfälle. Jag tar inte ofta utan brukar vänta ca 3,4 månader och dagen efter brukar inte märkas.
En negativ effekt är att du slösar bort MDMA. Kroppen tillgodogör sig inte så mycket MDMA. Jag vill även minnas att MDA är betydligt mer toxiskt än MDMA men det var länge sen jag läste om det.
Citera
2017-09-25, 02:12
Medlem
sparvsylts avatar
Hej, jag är intresserad av att testa E. Jag undrar vilken miljö ni rekommenderar för en rookie samt dosering och mängd. Just nu vet jag inte mängden MDMA i dem men jag antar att de innehåller en normal mängd, skall dock kolla upp det innan.

Jag är sugen på att inmundiga dessa på klubben (i kombination med alkohol) för att uppleva musiken och ljuset. Det jag oroar mig för är hur jag skall kontrollera mängden vatten jag dricker och det faktum att jag dricker väldigt mycket alkohol i dessa sammanhang.

Jag mäter 180 cm och väger mellan 100 - 110 kg, tidigare erfarenheter är cannabis (i form av g/b/spice), kokain samt ritalin.

mvh

edit* Skall nog lägga till att jag har varit deprimerad under ett gäng år (varierande intensitet), självdiagnotiserad.
Senast redigerad av sparvsylt 2017-09-25 kl. 02:17.
Citera
2017-09-25, 03:13
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvsylt
Hej, jag är intresserad av att testa E. Jag undrar vilken miljö ni rekommenderar för en rookie samt dosering och mängd. Just nu vet jag inte mängden MDMA i dem men jag antar att de innehåller en normal mängd, skall dock kolla upp det innan.

Jag är sugen på att inmundiga dessa på klubben (i kombination med alkohol) för att uppleva musiken och ljuset. Det jag oroar mig för är hur jag skall kontrollera mängden vatten jag dricker och det faktum att jag dricker väldigt mycket alkohol i dessa sammanhang.

Jag mäter 180 cm och väger mellan 100 - 110 kg, tidigare erfarenheter är cannabis (i form av g/b/spice), kokain samt ritalin.

mvh

edit* Skall nog lägga till att jag har varit deprimerad under ett gäng år (varierande intensitet), självdiagnotiserad.

Chilla med alkoholen om du ska ta MDMA. Visst, du kan ta någon bärs men överdriv inte.
Sen vet jag inte om klubben är det bästa stället att ta MDMA på första gången. Du vet inte hur du kommer reagera eftersom det är första gången, sen kommer nog vakterna se direkt att du är hög.

Men om du nu ska ta på klubben så drick måttligt med alko och det räcker med ett glas vatten i timmen. Sen om du börjar känna dig varm så gå ut och kyl ner dig. Det kan även vara bra med ett paket tuggummi om du inte vill tugga på kinderna eller gnida tänder.
Citera
2017-09-25, 12:57
Medlem
Tänkte bara bidra med lite information för den som har problem att kissa efter ett MDMA intag.
Jag hade ett helvete hela dagen efter och jag höll på att bli galen, kände mig kissnödig HELA tiden fast jag inte kunde kissa eller var tvungen att ta i så jag fick hemorojder..

Testa gör en stor kopp med grönt te och ha i massa honung, drick tet när det är varmt, jag tror den varma vätskan slappnar av blåsan och antioxidanterna borde ha en positiv effekt, honungen fungerar som antiinflammatoriskt
Värt att prova, fungerade för mig ialf!
Citera
2017-09-26, 23:08
Medlem
Citat:

.

Nej, Nej och åter NEJ! Absolut inte! Du vet inte hur du reagerar och du vet inte hur du kan kontrollera dig. Jag kan säga dig att jag kan ser RIKTIGT skev ut på små mängder MDMA. Så pass att folk på holländska rave kollar snett på mig och då är hela jävla lokalen fylld av pillertorskar.

Antingen så tar du det på någon svartklubb/uterejv eller liknande. Eventuellt utomlands på större elektroniska fester eller så testar du helt enkelt med några polare du gillar hemma. Slå på lite chill musik och starta en discolampa eller vad fan som helst.

Klubben och alkohol är två riktigt dåliga kombinationer med MDMA.
Citera
2017-09-29, 22:10
Medlem
BrorGertruds avatar
Citat:

mvh

Citat:
Ursprungligen postat av Spettekewken
Nej, Nej och åter NEJ! Absolut inte! Du vet inte hur du reagerar och du vet inte hur du kan kontrollera dig. Jag kan säga dig att jag kan ser RIKTIGT skev ut på små mängder MDMA. Så pass att folk på holländska rave kollar snett på mig och då är hela jävla lokalen fylld av pillertorskar.

Antingen så tar du det på någon svartklubb/uterejv eller liknande. Eventuellt utomlands på större elektroniska fester eller så testar du helt enkelt med några polare du gillar hemma. Slå på lite chill musik och starta en discolampa eller vad fan som helst.

Klubben och alkohol är två riktigt dåliga kombinationer med MDMA.

Kan inte annat än att hålla med. Klubbarna i Sverige ger inte alls samma avslappnande stämning som de kan göra utomlands. Blir så mycket bättre när man slipper oroa sig för att någon ska upptäcka en.

Att ta det i hemmamiljö och kunna kontrollera musik och annan omgivning är guld värt! Skulle helt klart rekommendera det istället för en klubbdebut, i alla fall om det är Sverige vi talar om.

Personligen så hade jag min debut på en klubb utomlands och hade den bästa kvällen i mitt liv. Jag är övertygad om att det aldrig hade varit samma sak här hemma.
Citera
2017-09-30, 12:00
Medlem
Savagees avatar
Förra året när jag tog ett gram MDMa, tredje refillen var lite för mycket, fick spy, och kroppen överhettades rejält. Men hade AC igång.

Problematiken var ju att dosen var relativt hög, x3* 0,3 = 900mg(under dagen), drack det med vatten också! Men jag kan säga er en sak, att somna på MDMa när hallisarna är där, är out of this world.

Ja ni har rätt, doseringen var onödigt stor på ens oskuld med MD. Men upplevelsen var värt det.
Inte rört MD sen dess, men är fett sugen.
Citera
2017-10-01, 15:46
Medlem
Hej. Har hört att magnesium är bra att ta innan för att slippa käkspänningar osv. Vilken typ av magnesium är bäst? Hört att vissa är laxerande osv. När och hur mycket ska man ta enligt era erfarenheter?
Citera
2017-10-01, 16:24
Medlem
Tog Ecstasy för första gången för några dagar sedan och det var en helt fantastisk upplevelse! Tänkte skriva lite hur jag gick tillväga och planerade min tripp.

Köpte mina knappar på Flugsvamp, blåa spöken. Dessa fanns på ecstasydata.org och innehöll rent MDMA så kände mig trygg att jag fått tag på bra saker. Började med en mycket liten dos, ungefär 40 mg vilket är för lite (borde ha tagit runt 80-100). Efter cirka en timme känner jag mig pigg och glad. Ungefär 15-25 minuter senare så sprutar det eufori i hela min kropp och jag kände mig helt komplett. Allt var positivt, hade kärlek till allt och var mycket social. Kan utan tvekan säga att jag aldrig mått så bra.

Jag valde mitt i peaken att ta lite mer, ungefär 30 mg. Det var dock oklart hur långt efter jag kände av is i hela kroppen. Det var en ny känsla som både var fantastisk men otroligt läskigt på samma gång. Valde att lägga mig ner vilket fick mig lugnare (var mycket nära på att få en panikattack). Den isande känslan som gick igenom hela kroppen försvann rätt snabbt och efter detta tror jag att nästa pillerintag kom i effekt för då kände jag mig väldigt borta men samtidigt helt klar i skallen (tror jag, mycket oklart).

Allt jag sa var hur bra jag mådde, tjatade bara hur bra allting var och hur jag älskade allt. Det var verkligen så. Efter peaken så var jag mellow som fan, kroppen kändes tung och lugn och det var HELT FANTASTISKT att dricka gott te och mysa under täcket och lyssna på musik. Rökte även ofantliga mängder gräs.

Kort och gott allt var fantastiskt och vi mådde bäst. Frågan jag har är hur man bäst fixar den bästa ecstasy session tills nästa gång? Är det "slöseri" att ta ecstasy bara för att vara hemma med en polare och mysa sönder? Är det safe att ta ecstasy om en månad igen och bör jag då köra på samma dos (~60 mg)?
Citera
2017-10-07, 19:36
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emptyresponse
Köpte mina knappar på Flugsvamp, blåa spöken. Dessa fanns på ecstasydata.org och innehöll rent MDMA så kände mig trygg att jag fått tag på bra saker. Började med en mycket liten dos, ungefär 40 mg vilket är för lite (borde ha tagit runt 80-100). Efter cirka en timme känner jag mig pigg och glad. Ungefär 15-25 minuter senare så sprutar det eufori i hela min kropp och jag kände mig helt komplett. Allt var positivt, hade kärlek till allt och var mycket social. Kan utan tvekan säga att jag aldrig mått så bra.

Jag valde mitt i peaken att ta lite mer, ungefär 30 mg. Det var dock oklart hur långt efter jag kände av is i hela kroppen. Det var en ny känsla som både var fantastisk men otroligt läskigt på samma gång. Valde att lägga mig ner vilket fick mig lugnare (var mycket nära på att få en panikattack). Den isande känslan som gick igenom hela kroppen försvann rätt snabbt och efter detta tror jag att nästa pillerintag kom i effekt för då kände jag mig väldigt borta men samtidigt helt klar i skallen (tror jag, mycket oklart).

Allt jag sa var hur bra jag mådde, tjatade bara hur bra allting var och hur jag älskade allt. Det var verkligen så. Efter peaken så var jag mellow som fan, kroppen kändes tung och lugn och det var HELT FANTASTISKT att dricka gott te och mysa under täcket och lyssna på musik. Rökte även ofantliga mängder gräs.

Kort och gott allt var fantastiskt och vi mådde bäst. Frågan jag har är hur man bäst fixar den bästa ecstasy session tills nästa gång? Är det "slöseri" att ta ecstasy bara för att vara hemma med en polare och mysa sönder? Är det safe att ta ecstasy om en månad igen och bör jag då köra på samma dos (~60 mg)?

Vad menar du egentligen, krossade ni era knappar till ett pulver? "Ghosts" ligger väl på +200mg och är fullt tillräckligt för vem som helst.

Förstår inte hur ynka 30mg kunde få dig att snea men det kanske hör ihop med om du väger runt 50kg.
60mg ger inte mycket till ett rus, annat än som möjligtvis för terapeutiskt syfte i lugn och ro.

Så länge man känner av sina egna begränsningar så är det inte farligt att ta droger.
Citera
2017-10-09, 08:18
Medlem
Hejsan! Skulle behöva hjälp med att få svar på ett par funderingar jag har.
Vakande klockan ~18:00 igår. Sedan under natten som kom, kring 2 tiden så drog jag lite kola och tjack, inte överdrivet mycket, men lite granna. Och då så är det självklart att jag inte kommer kunna somna förens ikväll. Men, det är så att jag ska ta ecstasy ikväll mot midnatt. Då är mina funderingar såhär: Är det något farligt med att ta ecstasy efter att man varit vaken länge? När jag tänkt poppa den har jag varit vaken ~30 timmar. Som sagt, är det någon fara? Och sen undrar jag om det kan bli så att ruset försämras mycket?

Jag skulle kunna ligga och vila under dagen och kanske lyckas få en liten nap. Sedan äter jag nyttigt bra innan så kroppen får i sig de den ska.

-Sist jag tog E var 10 månader sen, så har ingen tolerans
-Dessa E:n ska tydligen vara starka
-Är även van att vara vaken över dygn om det skulle ha något med saken att göra.

OBS: behöver inte ha någon som säger att man inte ska ta ecstasy dagen efter tjack. Det vet jag redan och dessutom var det såpass lite (0,1 kanske).

Hoppas någon kan ta sig tid och svara! Tackar på förhand.
Mvh
Citera
2017-10-09, 12:49
Medlem
Tja, har tagit E ganska många gånger och i fredags så poppade jag 2 knappar lite sådär spontant (tog i onsdags med) och hade dessutom rökt en jävla massa och druckit en del, efter några timmar blir jag så sjukt desperat efter mer så jag bombade kanske en 0,4 md också. Mådde riktigt jävla bra och hallucinerade som jag vet inte vad, tuggade upp mina kinder så min mun va fylld av blod i flera timmar och när jag spottade satt jag och trodde att mitt spott var nyckelpigor. En helt maxad natt med andra ord. Fram emot morgonkvisten sådär vid 6 tiden så drog jag några linor koks också med en vän, mest bara för att jag va så fuckad och trodde att kokset skulle göra så att jag nyktra till av någon konstig anledning. Men nu är det så att jag verkligen har mått skit dessa dagar efter, och vet verkligen inte vad som händer. Mina hallisar är Fortf kvar och kan typ inte skilja på verklighet eller fantasi längre, gråter för minsta lilla och är verkligen helt tom på alla sätt. Jag brukar ha ganska jobbiga At efter jag Eat eller mollat, men har aldrig mått som jag gör nu. Några av mina vänner tror typ att jag psykosat och borde söka hjälp så jag tänkte bara fråga er andra druggies där ute om de e något jag behöver göra eller om jag bara mår såhär för att min kropp har fått i sig lite väl mycket? Mvh en knarkare som inte vet vad knark gör med en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in