Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-13, 19:49
Medlem
Snooze91s avatar
Jag satt här och läste trådstarten och jävlar vilka minnen och känslor som kommer fram. Jag har själv brukat Ectasy rätt mycket, såpass att det nästan slutade verka. Men hållt uppe i ungefär ett halvår, förutom en parentes för en månad sedan på någon dålig tablett (Mcdonalds).

De känslor som Ectasyn frambringar tillhör inte denna värld, åtminstonde de första gångerna. Sedan mattas det av som med allt annat. Det är som en ny känsla som man inte visste att man hade. Känslor som kärlek, kamratskap, glädje osv är några man kan känna nykter - men i samband med Ectasy får man en helt unik känsla. Ectasykänslan som är som kärlek på steroider.

För er som inte brukat Ectasy tidigare har jag bara några få råd till. Ta verkligen vara på den första gången, gör det hemma hos någon som ni känner er trygga med - den första gången kommer aldrig tillbaka. För det andra så käka inte Ectasy om ni är i en jobbig period i livet - visst ni mår bra för stunden (oftast) men efterspelet när erat seratonin är slut i samband med redan tidigare psykisk ohälsa är inte att rekommendera.

Den där ectasykänslan kan komma smått tillbaka även nykter, precis som nu när jag fick en väldig längtan längtan tillbaka till "the good times" och ett par tunga E-låtar i högtalarna så kan man leva på E väldigt länge.
Citera
2012-02-14, 03:56
Medlem
hoppidoppis avatar
Tjenare.

Söker efter knappar av bra kvalité men dom verkar inte kunna hittas.

Finns det inga mailkranar som man kan köpa av? Isf, hur hittar man dom?
Citera
2012-02-14, 20:11
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Tjenare.

Du har vid detta lag antagligen fått cirka 280pm utav olika personer som frågar dig om du vill ha varav 279,5 utav dessa är ren scam. Du kan börja med att läsa igenom kategorin drogshoppar här på forumet så kanske du hittar något som kan leda till något annat osv. Ingen ide att försöka hitta igenom att fråga ut i ett foruminlägg.
Citera
2012-02-15, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Tjenare.

Silkroad
Citera
2012-02-16, 20:48
Medlem
deepss avatar
Det vankas fredag och oskulden skall tas! Sitter på ett gäng "vita sonic", närmare bestämt dessa.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26340

Står att dom innehåller 122 mg mdma så det är ju lovande. Men va tror ni räcker det att starta
med bara ett piller?
Citera
2012-02-17, 09:20
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Det vankas fredag och oskulden skall tas! Sitter på ett gäng "vita sonic", närmare bestämt dessa.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=26340

Står att dom innehåller 122 mg mdma så det är ju lovande. Men va tror ni räcker det att starta
med bara ett piller?

Har fått tillbaka recension på dessa och dem är lite mer speedade. Peaken håller inte särskilt länge heller men när du väl är där ska dem va härliga. Efter peaken kommer ruset börja gå över till en tjackigt stadie (vilket jag personligen inte gillar). Om det räcker med ett beror lite på hur mycket du väger och vart, hur och när du ska ta knappen.
Citera
2012-02-18, 05:52
Medlem
deepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
Har fått tillbaka recension på dessa och dem är lite mer speedade. Peaken håller inte särskilt länge heller men när du väl är där ska dem va härliga. Efter peaken kommer ruset börja gå över till en tjackigt stadie (vilket jag personligen inte gillar). Om det räcker med ett beror lite på hur mycket du väger och vart, hur och när du ska ta knappen.

okej synd då, står ju endå att de ska innehålla 122mg.
Citera
2012-02-21, 15:27
Medlem
Nubolics avatar
Nej, det blev fel.
Citera
2012-02-21, 21:08
Medlem
FlapJacks avatar
Hej! Min vän har fått tag i MDMA - kristaller (?). Vad innebär detta och hur doserar man det?

Tack på förhand!
Citera
2012-02-21, 21:22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlapJack
Hej! Min vän har fått tag i MDMA - kristaller (?). Vad innebär detta och hur doserar man det?

Tack på förhand!

Lathet på hög nivå. Kolla första sidan kanske?
Citera
2012-02-21, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlapJack

Tack på förhand!

Smacka på med cirkus 200mg var. Skippa det där med 2mg/kg som alla jönsar tippar om, funkar iofs utmärkt men för att nå ett maxat stadie ska man ta lite mer För att göra det lätt: Om han har fixat 1G så dela upp det i 5 ungefärlika stora högar och svälj en av högarna var.
Lovar att du kommer må som aldrig förr.

Kristaller innebär (nästan) ren MDMA.

EDIT: Om du aldrig har testat MDMA förut så ta ~140-150, eller så gör du som jönsarna säger och tar 2mg/kg. Men om du vill få ett blowjob av gud, så lyd mitt råd och bomba 200mg
Senast redigerad av HiGHLEVEL 2012-02-21 kl. 21:40.
Citera
2012-02-29, 15:59
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Lathet på hög nivå. Kolla första sidan kanske?
Han kanske gjorde en egen tråd och mod flyttade den hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in