Jag satt här och läste trådstarten och jävlar vilka minnen och känslor som kommer fram. Jag har själv brukat Ectasy rätt mycket, såpass att det nästan slutade verka. Men hållt uppe i ungefär ett halvår, förutom en parentes för en månad sedan på någon dålig tablett (Mcdonalds).
De känslor som Ectasyn frambringar tillhör inte denna värld, åtminstonde de första gångerna. Sedan mattas det av som med allt annat. Det är som en ny känsla som man inte visste att man hade. Känslor som kärlek, kamratskap, glädje osv är några man kan känna nykter - men i samband med Ectasy får man en helt unik känsla. Ectasykänslan som är som kärlek på steroider.
För er som inte brukat Ectasy tidigare har jag bara några få råd till. Ta verkligen vara på den första gången, gör det hemma hos någon som ni känner er trygga med - den första gången kommer
aldrig tillbaka. För det andra så käka inte Ectasy om ni är i en jobbig period i livet - visst ni mår bra för stunden (oftast) men efterspelet när erat seratonin är slut i samband med redan tidigare psykisk ohälsa är inte att rekommendera.
Den där ectasykänslan kan komma smått tillbaka även nykter, precis som nu när jag fick en väldig längtan längtan tillbaka till "the good times" och ett par tunga E-låtar i högtalarna så kan man leva på E väldigt länge.