Citat:
Ursprungligen postat av Custombike
Låt säga krossade kristaller. Om man har några 100mg sådana och de alla krossade bitarna är vitgulaktiga (som MDMA-kristallen är), men även lite minimalsmåa smulor som är mer vitaktiga finns i påsen. Kan man anta att det i princip är cirkus 80% rent (helt rent med andra ord), eller kan det vara dålig kvalitét på MDMA't?
Kan man isåfall inte köra kvanitet istället för kvalitét för att MDMAT som ändå är just mdma finns ju fortfarande kvar fastän man kanske utblandar med någonting annat?
Varför jag ställer denna fråga är för att jag körde med ett MDMA som var just som jag beskrev tidigare i texten. 300mg totalt.... Det var första RIKTIGA gången jag körde...Så här kändes ruset:
Svalde 150mg MDMA, var trött men ändå pepp... tog det lugnt och chillade för mig själv. 30-40min senare blev allt i slowmotion.. sakta men säkert började jag känna mig allt lyckligare.. tänkte att jag aldrig mått så bra i peaken. Detta höll i sig i knappt 2h innan jag kände mig normal igen. Gjorde misstaget och tog alla resterande 150mg direkt.. ett par minuter senare sprang jag in på toan och spydde p.ga illamående...
Illamåendet höll i sig i (vad jag tror) var flera timmar. 2-3 minst ialafall. Under denna tid var jag nog inte så känslosam utan mer bara kände ett illamående och började hallucinera en hel del. Osäker på om jag somnade till också. Det kunde jag inte avgöra, var så pass borta.
Sedan gick jag och satte mig vid datorn vilket var rätt soft för att sedan somna. Var totalt uppe i ett dygn (cirkus 24h).
Jag undrar om det var dålig kvalitét pga av att ruset höll i sig i max 2h då jag tog 150mg för att sedan bli svagt illamående i ett par timmar efter ytterligare 150mg. Omvandlades min kropp MDMA'et till enbart MDA pga att jag ej kände mig lycklig utan bara trött och hallucinerade.
Jag var som sagt själv under ruset och redan trött när jag tog första 150mg. Dock väldigt lycklig i peaken.
Främst vill jag veta om man kan räkna med att det är bra MDMA om det är krossade kristaller man köper?
Antingen är det rent, alltså 100% eller så är det inte rent. Du kan inte säga att en drog som MDMA som ligger på 80% är rent, för det är det inte.
Det låter som riktigt dåligt MDMA om det är så som du beskriver det.