2017-06-19, 21:14
Medlem
Mommejrs avatar
200mg är en överdriven dos ur rent vetenskapligt syfte då en optimal dos MDMA är runt 1.5-2MG per kilo kropps vikt.
Det var nog betydligt mindre än 150MG i dem iaf . Och nej, käka inte E så ofta, MDMA är neurotoxiskt och skadar din hjärna vid för frekvent bruk, skulle snarare påstå att vill man ta E bör man vänta minst 3 månadernl
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-19 kl. 21:17.
Citera
2017-06-19, 21:18
Medlem
JussiBs avatar
Sluta noja och kör på. Jag brukade klippa 9st en dag och ännu fler dagen efter. Iofs inte samma märke. Men ska jag vara ärlig så avråder jag från sådant bruk överhuvudtaget idag. Det tär för mycket på allt. Vill ni vara kära och pippa så ta lite tjack. E är skönare men jävligt skadligt enligt MINA erfarenheter. Jag blev en zombie tills kranen sinade.
Citera
2017-06-19, 21:23
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Sluta noja och kör på. Jag brukade klippa 9st en dag och ännu fler dagen efter. Iofs inte samma märke. Men ska jag vara ärlig så avråder jag från sådant bruk överhuvudtaget idag. Det tär för mycket på allt. Vill ni vara kära och pippa så ta lite tjack. E är skönare men jävligt skadligt enligt MINA erfarenheter. Jag blev en zombie tills kranen sinade.

Jag har prövat som dig, och det resulterade att pillrena inte ens funkade.
dag 1 togs 1 tabblet, gav bra effekt, dag 2 2tabletter, hände nästan ingenting, dag 3. togs 5tabletter hände ingenting då heller knappt. Riktig piss drog är MDMA l duger bara väldigt sällan.
du total tömmer dina serotinindepåer. Så att di knapprat så mkt och fortfarande fått synar jag som BS.
MDMA tappar även sin magi destu ner du använder den. Finns ju bättre droger som inte är neurotoxiska som ger ungefär samma känsla.
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-19 kl. 21:26.
Citera
2017-06-19, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukahara
Hur farligt är det att göra detta undantag?
Bör vi istället vänta en månad eller två för att vara på säkra sidan?
Detta var andra gången för mig och sjunde gången för min man.

Inte farligt, men det finns stor risk att ni inte får ut särskilt bra effekt så nära inpå. Det hör dock till att MDMA är neurotoxiskt och mer så vid stora och återkommande doseringar, varför man ofta säger att minst tre men gärna sex-åtta veckor mellan är att föredra.
Risken för att ni inte får särskilt bra effekt minskar däremot av att ni tar andra knappar vilket kan innebära annan substans/-blandning och verkningsgrad.

De oranga ugglorna, förutsatt att det är samma batch som gick i slutet av förra året, är garanterat 200+ milligrammare. Det låter för mig som att ni verkligen kom upp om ni fick käkspänningar och ögonvobbel. 1,5 timme är i lägsta - men inom gränsen - laget för peak.

Kanske var det förväntningar och stämning som pajade för er?

Tycker absolut ni kan köra igen nästa helg. Funkar det inte då heller så vänta längre period, men det är inte direkt dödsfarligt för att ni tar två helger på raken.
Citera
2017-06-19, 21:28
Moderator
kvm3s avatar
Tråden E två gånger på en vecka? infogad.

/Mod
Citera
2017-06-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
200mg är en överdriven dos ur rent vetenskapligt syfte då en optimal dos MDMA är runt 1.5-2MG per kilo kropps vikt.
Det var nog betydligt mindre än 150MG i dem iaf . Och nej, käka inte E så ofta, MDMA är neurotoxiskt och skadar din hjärna vid för frekvent bruk, skulle snarare påstå att vill man ta E bör man vänta minst 3 månadernl

Vi räknade på 2x kroppsvikt och fyllde på efter två timmar när vi märkte att vi inte riktigt kom upp Så du anser att det är onödigt trots att det inte är frekvent under en längre tid utan endast ett undantag? Nästa gång kommer först bli till nästa sommar.
Citera
2017-06-19, 21:30
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsukahara
Vi räknade på 2x kroppsvikt och fyllde på efter två timmar när vi märkte att vi inte riktigt kom upp Så du anser att det är onödigt trots att det inte är frekvent under en längre tid utan endast ett undantag? Nästa gång kommer först bli till nästa sommar.

Ja, enligt forskning är det så. Det är inget jag kommit på. Och ni ska aldrig lita på en langare, dom säger vad som helst om sina produkter för att locka till sig kunder. Vissa kanske säger att dom har 240+ mdma i sig, medans det egentligen snarare är 140-160.

Dosage
Threshold
20 - 40 mg
Light
40 - 70 mg
Common
70 - 140 mg
Strong
140 - 180 mg
Heavy
180 mg +
där har du fakta om MDMA doser, behövs inte mer ene 140-160 iaf. så vidare du inte äter dom för ofta, men då tycker jag synd om din lr den personen som gör dets hjärna, då detta preparat skadar dig neurotoxiskt . såna droger bör inte tas ofta alls så länge du inte vill sabba skallen totalt och hamna i lång ångest eller värre
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-19 kl. 21:33.
Citera
2017-06-19, 21:32
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Jag har prövat som dig, och det resulterade att pillrena inte ens funkade.
dag 1 togs 1 tabblet, gav bra effekt, dag 2 2tabletter, hände nästan ingenting, dag 3. togs 5tabletter hände ingenting då heller knappt. Riktig piss drog är MDMA l duger bara väldigt sällan.
du total tömmer dina serotinindepåer. Så att di knapprat så mkt och fortfarande fått synar jag som BS.
MDMA tappar även sin magi destu ner du använder den. Finns ju bättre droger som inte är neurotoxiska som ger ungefär samma känsla.
Men 1 tabb är ju inget rus direkt. Inte om man har kört förr iaf. Vad jag menar är att klämma på ordentligt dag ett för dag två kan du aldrig få samma rus igen. Man måste vänta ett par dagar till en vecka för att komma upp igen. Ingen bra drog alls. Jag föredrar amfetamin i det läget. Då kan jag vara på topp flera dagar innan jag kraschar. Men det är oundvikligt att krascha till slut. Speciellt på E
Citera
2017-06-19, 21:34
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Men 1 tabb är ju inget rus direkt. Inte om man har kört förr iaf. Vad jag menar är att klämma på ordentligt dag ett för dag två kan du aldrig få samma rus igen. Man måste vänta ett par dagar till en vecka för att komma upp igen. Ingen bra drog alls. Jag föredrar amfetamin i det läget. Då kan jag vara på topp flera dagar innan jag kraschar. Men det är oundvikligt att krascha till slut. Speciellt på E

Det beror väl på ? 1 tab som inehåller 180mg jämfört med en som inehåller 100mg, är inte det skillnad? tab som tab, det är inehållet som räknas inte hur många man äter. Själv föredrar jag Kokain. Amfetamin eller tex RC´n A-pvp framför E. Dem går iaf att återdosera hur ofta man vill hatar också kraschen från mdma, helt tom i huvudet blir iaf jag. Gillade dom 6-apb som är en mdma analog bättre än the real deal.
kolan i sverige är dock sällan bra så dom 2 andra brukar det bli i stället, gamla "Kräfta" Mepehedrone piskarju mdma detmed
Senast redigerad av Mommejr 2017-06-19 kl. 21:37.
Citera
2017-06-19, 23:19
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Det beror väl på ? 1 tab som inehåller 180mg jämfört med en som inehåller 100mg, är inte det skillnad? tab som tab, det är inehållet som räknas inte hur många man äter. Själv föredrar jag Kokain. Amfetamin eller tex RC´n A-pvp framför E. Dem går iaf att återdosera hur ofta man vill hatar också kraschen från mdma, helt tom i huvudet blir iaf jag. Gillade dom 6-apb som är en mdma analog bättre än the real deal.
kolan i sverige är dock sällan bra så dom 2 andra brukar det bli i stället, gamla "Kräfta" Mepehedrone piskarju mdma detmed

Fy fan. Kräfta. Det var länge sen. Roliga minnen. Men skadligt som satan, men det vet du nog, du låter inte som en som snackar ur arslet. Men jag förstår din ståndpunkt. Det är riktigt effektivt. Sen glömde jag resten ha det gott. Nu ger jag mig tror jag.
Citera
2017-06-22, 23:13
Medlem
Hej!
Jag har lite frågor angående vad som skedde under mitt första rus på MDMA-kristaller. (Jag har brukat ecstasytabletter innan)

Hade köpt gulaktiga kristaller, bombade cirka 200 mg.
Under uppgången kräktes jag 4 gånger, har läst att det kan hända så jag reagerade inte så mycket på det. Grejen var att jag inte fick någon "euforikänsla". Inga "måbra" känslor över huvudtaget. Tvärtom mådde jag dåligt istället, med pupiller som tefat. Jag lade mig därefter i sängen och väntade ut det.

Dagen efter hade jag en del hallucinationer, pixlade skuggor och former som rörde sig runt mig. Inget som var obehagligt, ingen ångest eller så heller.

Varför fungerade det inte som det skulle? Var det dåligt MDMA? Var detta ens MDMA? Gjorde jag något fel? Tog jag för mycket?
Tacksam för svar!
Senast redigerad av Lysergide 2017-06-22 kl. 23:27.
Citera
2017-06-23, 03:53
Medlem
Mantisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysergide
Hej!
Jag har lite frågor angående vad som skedde under mitt första rus på MDMA-kristaller. (Jag har brukat ecstasytabletter innan)

Hade köpt gulaktiga kristaller, bombade cirka 200 mg.
Under uppgången kräktes jag 4 gånger, har läst att det kan hända så jag reagerade inte så mycket på det. Grejen var att jag inte fick någon "euforikänsla". Inga "måbra" känslor över huvudtaget. Tvärtom mådde jag dåligt istället, med pupiller som tefat. Jag lade mig därefter i sängen och väntade ut det.

Dagen efter hade jag en del hallucinationer, pixlade skuggor och former som rörde sig runt mig. Inget som var obehagligt, ingen ångest eller så heller.

Varför fungerade det inte som det skulle? Var det dåligt MDMA? Var detta ens MDMA? Gjorde jag något fel? Tog jag för mycket?
Tacksam för svar!

Du testade det alltså inte? Ett tips är att testa grejerna så du vet vad du stoppar i dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in