Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-04-03, 16:51
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Här är en FAQ om Ecstasy. Har du förslag e.dyl. är det bara att posta ett inlägg.

• Svårt att få erektion samt svårigheter att nå orgasm.
Värre/mildare/lika problem som på tex. tjack?
Citera
2010-04-03, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen

Är väl inga problem att få stå kuk och dunder-orgasm på amfetamin?
Citera
2010-04-03, 17:44
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysica
Är väl inga problem att få stå kuk och dunder-orgasm på amfetamin?
Är väl olika för alla, men "tjackballe" är väl ett hyfsat välkänt fenomen?
Citera
2010-04-03, 21:51
Medlem
Schlaktarnns avatar
Tjack + extacy och man var i himlen! Men at;n var den jävligaste jag varit med om fyyfan.
Citera
2010-04-04, 18:21
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Passar på att bumpa min förr fråga då jag kom på en till:
Vart kan jag jag beställa bra och pålitligt EZ-test? Gärna billigt osv.

Edit. Nevermind, eztest.com verkar bra. Var inte så svårt att googla
Senast redigerad av dunderdasen 2010-04-04 kl. 18:33.
Citera
2010-04-04, 19:46
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Är väl olika för alla, men "tjackballe" är väl ett hyfsat välkänt fenomen?

Men tjackballen är ju just det som gör att man kan hålla på och knulla i flera timmar. Blir man bara tillräckligt upphetsad (inte direkt svårt på amfetamin eftersom man ju blir kåt som ett djur) så är det inga problem att få stånd och kuken blir fan hårdare än i vanliga fall och man kan knulla en hel dag.. däremot så är vägen till orgasmen oftast skönare än själva orgasmen i sig eftersom den oftast blir så intensiv att det är på gränsen till att göra ont.
Citera
2010-04-05, 13:49
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Men tjackballen är ju just det som gör att man kan hålla på och knulla i flera timmar. Blir man bara tillräckligt upphetsad (inte direkt svårt på amfetamin eftersom man ju blir kåt som ett djur) så är det inga problem att få stånd och kuken blir fan hårdare än i vanliga fall och man kan knulla en hel dag.. däremot så är vägen till orgasmen oftast skönare än själva orgasmen i sig eftersom den oftast blir så intensiv att det är på gränsen till att göra ont.
Aha ok, är det ungefär samma effekt med mdma också?
Citera
2010-04-05, 15:59
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Aha ok, är det ungefär samma effekt med mdma också?

Sätt dig och runka i peaken på mdma så får du se.

2 good 2 be true.
Citera
2010-04-05, 21:57
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Tjack + extacy och man var i himlen! Men at;n var den jävligaste jag varit med om fyyfan.

Definitivt den bästa kombinationen som finns när vi pratar droger. Dock är avtändningen fruktansvärd, precis som du säger. Blandningen är också väldigt neurotoxisk och därmed otroligt skadlig för din hjärna.

Visst skall man unna sig det ibland, men se till att bunkra upp riktigt ordentligt med C-vitamin, både innan, under och efter MDMA-sessionen. Detta bidrar till att kroppens lager av antioxidanter förstärks, och därmed bryter ned de fria radikalerna som bildas i överflöd p.g.a. denna blandning.

Att blanda cirka 150mg MDMA och 200mg tjack är förmodligen det skönaste man kan göra. Dock har jag lärt mig att aldrig göra om det, efter min senaste avtändning på det som varade i cirka 3 veckor. Dock har jag mig själv att skylla då jag intog omänskliga mängder.

Nu är det endast ren MDMA som gäller för min del, alla schyssta knappar är slut och det kommer förmodligen inte komma in några nya på ett bra tag, iaf inte i mina kretsar.
Senast redigerad av Hysteria90 2010-04-05 kl. 22:01.
Citera
2010-04-21, 13:20
Medlem
racermans avatar
Någon som kan svara på hur toleransen med E funkar och hur det funkar att ta flera kvällar på en vecka elr kanske 2 kvällar irad?
Citera
2010-04-21, 13:51
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerman
Någon som kan svara på hur toleransen med E funkar och hur det funkar att ta flera kvällar på en vecka elr kanske 2 kvällar irad?

Toleransen höjs fort, rekommenderar inta att ta 2 kvällar i rad.
Citera
2010-04-22, 01:09
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Definitivt den bästa kombinationen som finns när vi pratar droger. Dock är avtändningen fruktansvärd, precis som du säger. Blandningen är också väldigt neurotoxisk och därmed otroligt skadlig för din hjärna.

Visst skall man unna sig det ibland, men se till att bunkra upp riktigt ordentligt med C-vitamin, både innan, under och efter MDMA-sessionen. Detta bidrar till att kroppens lager av antioxidanter förstärks, och därmed bryter ned de fria radikalerna som bildas i överflöd p.g.a. denna blandning.

Att blanda cirka 150mg MDMA och 200mg tjack är förmodligen det skönaste man kan göra. Dock har jag lärt mig att aldrig göra om det, efter min senaste avtändning på det som varade i cirka 3 veckor. Dock har jag mig själv att skylla då jag intog omänskliga mängder.

Nu är det endast ren MDMA som gäller för min del, alla schyssta knappar är slut och det kommer förmodligen inte komma in några nya på ett bra tag, iaf inte i mina kretsar.

Fick göra min debut när det kommer till blandningen av mdma + tjack, har bara tagit endast mdma innan men detta var helt jävla sjukt bra.

Kan tillägga att jag höll igång på ett rave i Amsterdam i 9 timmar på totalt 480~ mg mdma och en halvgubbe tjack, den sista timman var ganska jobbig, fick epilepsianfall och sjukt verkliga men samtidigt konstiga hallucinationer. Blev även väldigt förvirrad, pratade med helt osammanhängande meningar och hörde rösten som egentligen inte fanns där haha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in