Citat:
Ursprungligen postat av Schlaktarnn
Tjack + extacy och man var i himlen! Men at;n var den jävligaste jag varit med om fyyfan.
Definitivt den bästa kombinationen som finns när vi pratar droger. Dock är avtändningen fruktansvärd, precis som du säger. Blandningen är också väldigt neurotoxisk och därmed otroligt skadlig för din hjärna.
Visst skall man unna sig det ibland, men se till att bunkra upp riktigt ordentligt med C-vitamin, både innan, under och efter MDMA-sessionen. Detta bidrar till att kroppens lager av antioxidanter förstärks, och därmed bryter ned de fria radikalerna som bildas i överflöd p.g.a. denna blandning.
Att blanda cirka 150mg MDMA och 200mg tjack är förmodligen det skönaste man kan göra. Dock har jag lärt mig att aldrig göra om det, efter min senaste avtändning på det som varade i cirka 3 veckor. Dock har jag mig själv att skylla då jag intog omänskliga mängder.
Nu är det endast ren MDMA som gäller för min del, alla schyssta knappar är slut och det kommer förmodligen inte komma in några nya på ett bra tag, iaf inte i mina kretsar.