Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-16, 02:20
Medlem
Sjuklings avatar
Har precis droppat mdma för första gången nu, kan återkomma senare hur jag upplever det
Citera
2013-02-16, 02:29
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Njao. När man säger ecstacy tänker de flesta en tablett, tabletter innehåller lite olika saker och är aldrig rent MDMA. En "knapp", "puck" eller vad man nu vill kalla det för är en cocktail. De är synonymer med ecstacypiller.
Jag har läst hela tråden, vad menar du?
Jg tkr att det är rätt solklart att ts söker mdma, inte en cocktail. Hn skriver ju att de ska innehålla så mkt mdma som möjligt och skriver inget som indikerar att de vill ha mer än mdma.
Citera
2013-02-16, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukling
Har precis droppat mdma för första gången nu, kan återkomma senare hur jag upplever det

Fun fun. Ha en trevlig stund åt mig också
Citera
2013-02-16, 02:40
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeMeNoMore
Njao. När man säger ecstacy tänker de flesta en tablett, tabletter innehåller lite olika saker och är aldrig rent MDMA. En "knapp", "puck" eller vad man nu vill kalla det för är en cocktail. De är synonymer med ecstacypiller.
Jag har läst hela tråden, vad menar du?
Nooope. White speakers t.ex.. fullproppade med MDMA och inget annat förutom bindemedel.
Citera
2013-02-16, 03:20
Medlem
Sjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukling
Ja det här var en jävla grej kan jag gott säga!! Mys och kärlek säger jag bara och musiken vill jag inte ens snacka om, fyfan vad jag mår bra! Kristallerna var lite veka så ska ta en riktigt rejäl dos och hoppas på att det kickar ännu mer. Trevlig jävla kväll flashback <3
Citera
2013-02-16, 13:42
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Prova Ecstasy infogad.

/Mod
Citera
2013-02-16, 15:28
Medlem
Contins avatar
Hej !

Jag tog 5-MAPB natten till torsdag och idag har jag blivit erbjuden att prova MDMA för första gången, jag vet att det inte är så hälsosamt att ta serotonergna CS droger för ofta men det jag undrar är om effekten kan utebli helt ? Tacksam för snabba svar !
Citera
2013-02-16, 16:06
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contin
Hej !

Jag tog 5-MAPB natten till torsdag och idag har jag blivit erbjuden att prova MDMA för första gången, jag vet att det inte är så hälsosamt att ta serotonergna CS droger för ofta men det jag undrar är om effekten kan utebli helt ? Tacksam för snabba svar !

Om du inte annars tar några droger ofta lär du säkerligen få bra/vanlig effekt.
Låt inte detta bli någon vana bara.

Edit: Kan dock poängtera att när jag testade MDMA första gången körde jag en gång till två veckor efter. Det blev rätt olika rus trots liknande doser, andra gången blev mycket lugnare och inte en lika intensiv upcome. Men visst kan detta vara individuellt från person till person hur hög tolerans man får.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-02-16 kl. 16:14.
Citera
2013-02-16, 16:12
Medlem
Contins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Om du inte annars tar några droger ofta lär du säkerligen få bra/vanlig effekt.

Låt inte detta bli någon vana bara.

tackar för snabbt svar !
Nej jag tar inte någon typ av drog speciellt ofta så det borde vara lungt på den fronten
Citera
2013-02-16, 16:16
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
tackar för snabbt svar !
Nej jag tar inte någon typ av drog speciellt ofta så det borde vara lungt på den fronten

Det låter bra det! Hoppas du får en trevlig kväll.
Citera
2013-02-16, 17:10
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Hej !

Polare körde exakt så och MDMAt gav exakt noll effekt trots stor dos. Tror bara du kommer spä på dina bieffekter och avtändning om du väljer att köra MDMA ikväll.
Citera
2013-02-16, 18:31
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Hej !

Första gången jag körde MDMA så körde vi det 2 ggr på en vecka. En gång på onsdagen och en gång på lördagen, fick lika bra effekt båda gångerna även om dosen var lite mindre på lördagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in