Citat:
Ursprungligen postat av AARM
Jag har har varit i valet och kvalet ett tag nu huruvida jag vill prova denna påstått fantastiska drog eller inte. Min största oro är den psykologiska biten efter ett rus. Hur kände ni er dagen efter ert första rus? Vetskapen om att man aldrig kommer att uppnå samma fantastiska känsla och välmående utan att behöva ta ecstasy igen, tänkte ni något på det? Om ja, hur fick det er att må?
Vore tacksam för svar på dessa frågor då jag vill känna mig hundra procent till mods om jag nu ska prova E. Tack på förhand!
Tjena!
Jag tycker definitivt att du ska köra på och testa om du har chansen. Det är en lifechanger!
Angående det psykologiska så tycker jag inte du ska oroa dig. Min första gång, och alla i min bekantskapskrets som tagit de första gången har inte känt av något missbehag dagen efter _SÅ LÄNGE_ man inte överdoserar/doserar om flera gånger per kväll. Första gången jag tog det så mådde jag så sjukt bra i en vecka efteråt. Gick runt som på moln!
De enda gångerna jag har känt mig bränd och slut är när jag har doserat om flera gånger på en kväll. Jag tycker du ska akta dig för det! Kör en bra bomb till att börja med, och ta kanske lite till när du peakar. Men efter det så väger nackdelarna fan över effekten du får. Det går liksom inte att komma upp igen. Stora bomb-doser(300-500mg

) har iaf hos mig gett minnesluckor när det slår, så det rekommenderas inte heller. Den perfekta dosen för mig är 150-200mg bomb, sen 50mg till vid peaken. Då blir det mys.
Det där med att du aldrig mer kommer känna lycka jämfört med E är lite överdrivet. Jag kände så första tiden faktiskt. Att ingenting kommer mäta sig. Men precis som minnen så bleknar det. Jag har väl kört MDMA/E 15-20gånger och känner verkligen inte av några psykiska men. Jag mår kanon och är gladare än på länge

Men knarka smart! Lev sunt i övrigt, och kör inte för ofta så är det lugnt!
Lite tips;
*Sluta noja! Det kommer bli grymt! Jag har aldrig träffat någon där bara rent MDMA har slagit fel, så länge du inte tar väldigt för mycket så kommer du att må helt sjukt jäkla bra!
*Gör det på ett ställe där du känner dig trygg och där det är bra ljud/ljus. Krogen i Sverige är väl kanske ingen höjdare första gången. Jag testade det första gången på en svensk krog, och satt och smekte mattorna i lobbyn och kramade folk till höger och vänster. Kunde ju ha slutat mindre bra om vakterna hade varit på humör.
*Stäng av din mobil och byt pinkod
*Rätt ålder = Jag tror inte man ska hålla på med tyngre droger om man är yngre än 20-25. Det händer så jäkla mycket mentalt i den åldern, och man utvecklas fortfarande. Min personliga åsikt bara, baserat på egna erfarenheter.
*Förbered dig på ett bra sätt. Lev bra en vecka innan du tar det. Käka multivitaminer, drick mycket juice, ät frukt och grönt. Käka mycket fetter. Träna dagarna efter, det har hjälpt mig som fan de gånger jag har känt mig trött/sliten efteråt.
Ha det så kul!