Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-12, 06:17
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
Färsk är jag men testade denna batch förut och då tog det typ en timme innan det kom igång och höll 1-1.5h hade inte ätit tätt inpå och kickade rätt mycket innan och under ruset och tänkte bara nu att det gick att "lösa" den korta tiden på nått sätt men antar att det helt enkelt var dålig skit jag hade.
Har f.ö testat bra jävla skit en gång innan och de va som hulken/bruce banner i jämnförelse med senaste.
Tack för svaren förresten.
trist. kolla upp batchen på pill reports (http://www.pillreports.com/) eller fråga i den klistrade tråden här på centralstimulantia-forumet (https://www.flashback.org/t285254). om det är så att knapparna knappt (no pun intended) innehåller något MDMA så kan du lika gärna låta bli, i min mening.
Citera
2012-09-16, 19:34
Medlem
Jag har har varit i valet och kvalet ett tag nu huruvida jag vill prova denna påstått fantastiska drog eller inte. Min största oro är den psykologiska biten efter ett rus. Hur kände ni er dagen efter ert första rus? Vetskapen om att man aldrig kommer att uppnå samma fantastiska känsla och välmående utan att behöva ta ecstasy igen, tänkte ni något på det? Om ja, hur fick det er att må?

Vore tacksam för svar på dessa frågor då jag vill känna mig hundra procent till mods om jag nu ska prova E. Tack på förhand!
Citera
2012-09-16, 23:03
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AARM
Jag har har varit i valet och kvalet ett tag nu huruvida jag vill prova denna påstått fantastiska drog eller inte. Min största oro är den psykologiska biten efter ett rus. Hur kände ni er dagen efter ert första rus? Vetskapen om att man aldrig kommer att uppnå samma fantastiska känsla och välmående utan att behöva ta ecstasy igen, tänkte ni något på det? Om ja, hur fick det er att må?

Vore tacksam för svar på dessa frågor då jag vill känna mig hundra procent till mods om jag nu ska prova E. Tack på förhand!

Jag själv får ångestkänslor om jag kör stora doser MDMA och dricker en del alkohol under kvällen. Skippar du alkohol och dricker bra mängder vatten så är man oftast på det torra faktiskt. Lite c-vitaminen under rusets gång är också att rekommendera.

Så kör första hemma i min mening så att du kan få i dig vattnet och vitaminerna. Du kan även köra magnesium-tabletter innan du ska ta dig an kärleksdroger, det hjälper mycket fint mot käkspänningarna som du garanterat kommer få under ruset och dom kan ge en satans verk i fler dagar efter.

Och ja, jag tycker verkligen du ska ta MDMA/E, du kommer verkligen inte ångra dig bara du doserar rätt, slappnar av och njuter av dess underbara rus.
Senast redigerad av POMJUP53 2012-09-16 kl. 23:05.
Citera
2012-09-16, 23:17
Medlem
Citat:

Tjena!

Jag tycker definitivt att du ska köra på och testa om du har chansen. Det är en lifechanger!

Angående det psykologiska så tycker jag inte du ska oroa dig. Min första gång, och alla i min bekantskapskrets som tagit de första gången har inte känt av något missbehag dagen efter _SÅ LÄNGE_ man inte överdoserar/doserar om flera gånger per kväll. Första gången jag tog det så mådde jag så sjukt bra i en vecka efteråt. Gick runt som på moln!

De enda gångerna jag har känt mig bränd och slut är när jag har doserat om flera gånger på en kväll. Jag tycker du ska akta dig för det! Kör en bra bomb till att börja med, och ta kanske lite till när du peakar. Men efter det så väger nackdelarna fan över effekten du får. Det går liksom inte att komma upp igen. Stora bomb-doser(300-500mg ) har iaf hos mig gett minnesluckor när det slår, så det rekommenderas inte heller. Den perfekta dosen för mig är 150-200mg bomb, sen 50mg till vid peaken. Då blir det mys.

Det där med att du aldrig mer kommer känna lycka jämfört med E är lite överdrivet. Jag kände så första tiden faktiskt. Att ingenting kommer mäta sig. Men precis som minnen så bleknar det. Jag har väl kört MDMA/E 15-20gånger och känner verkligen inte av några psykiska men. Jag mår kanon och är gladare än på länge Men knarka smart! Lev sunt i övrigt, och kör inte för ofta så är det lugnt!

Lite tips;

*Sluta noja! Det kommer bli grymt! Jag har aldrig träffat någon där bara rent MDMA har slagit fel, så länge du inte tar väldigt för mycket så kommer du att må helt sjukt jäkla bra!

*Gör det på ett ställe där du känner dig trygg och där det är bra ljud/ljus. Krogen i Sverige är väl kanske ingen höjdare första gången. Jag testade det första gången på en svensk krog, och satt och smekte mattorna i lobbyn och kramade folk till höger och vänster. Kunde ju ha slutat mindre bra om vakterna hade varit på humör.

*Stäng av din mobil och byt pinkod

*Rätt ålder = Jag tror inte man ska hålla på med tyngre droger om man är yngre än 20-25. Det händer så jäkla mycket mentalt i den åldern, och man utvecklas fortfarande. Min personliga åsikt bara, baserat på egna erfarenheter.

*Förbered dig på ett bra sätt. Lev bra en vecka innan du tar det. Käka multivitaminer, drick mycket juice, ät frukt och grönt. Käka mycket fetter. Träna dagarna efter, det har hjälpt mig som fan de gånger jag har känt mig trött/sliten efteråt.

Ha det så kul!
Citera
2012-09-16, 23:20
Medlem
ant's avatar
Citat:

Visst var det en tanke som slog en, men jag tänkte mest på hur fantastiskt det var att få uppleva ett så underbart rus.

Vet inte om detta har blivit länkat tidigare, men tror det kan bli rätt kul att kolla på i alla fall.
www.telegraph.co.uk/news/uknews/9409147/Channel-4-to-screen-volunteers-taking-the-drug-Ecstasy.html
Citera
2012-09-17, 00:20
Medlem
Pehaos avatar
prövade extacy för första gången i helgen och kan fortfarande inte sluta tänkta på hur jädra nice det var
Överväldigande kärlek, känslan av trygghet och öppenheten..
Tycker det definitivt är nåt som alla människor borde få uppleva minst en gång under sina liv
Citera
2012-09-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pehao
prövade extacy för första gången i helgen och kan fortfarande inte sluta tänkta på hur jädra nice det var
Överväldigande kärlek, känslan av trygghet och öppenheten..
Tycker det definitivt är nåt som alla människor borde få uppleva minst en gång under sina liv

Vilka settings? Party eller med kompisgäng?

Längtar själv ...
Citera
2012-09-17, 02:05
Medlem
Pehaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujnk
Vilka settings? Party eller med kompisgäng?

Längtar själv ...

Kompisgäng med en del drickande under själva ruset, blev lite mer party sen synd nog blev man så jävla opepp när det hade släppt. Kan nog bero på att jag var skittrött hela dagen och vi tog bara en tablett var.
Nog bäst att ha fler i beredskap, även första gången
Citera
2012-09-17, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53

Citat:
Ursprungligen postat av dropkick1

Citat:
Ursprungligen postat av ant'

Tack så mycket för era svar!
Fördelarna verkar definitivt väga upp nackdelarna (om det ens kommer finnas några) så det blir nog en debut för mig relativt snart.
Citera
2012-09-19, 19:02
Medlem
hhedings avatar
Hejhej.. har en påse med påstått MDMA i. Pulvret är helt vitt och ser ut som bakpulver, det luktar inget och smakar bara lite beskt (typ som panodil) drog i mig 15mg i näsan för att prova och det sved knappt alls om man jämför med t.ex MXE eller 4-ho-met som smakar kemikalier som helvete i näsan.

Om det visar sig att det inte är MDMA vad skulle det kunna vara jag fått istället? Och vad är minimala dos för att kunna avgöra om det är MDMA?
Citera
2012-09-19, 19:05
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hheding
Hejhej.. har en påse med påstått MDMA i. Pulvret är helt vitt och ser ut som bakpulver, det luktar inget och smakar bara lite beskt (typ som panodil) drog i mig 15mg i näsan för att prova och det sved knappt alls om man jämför med t.ex MXE eller 4-ho-met som smakar kemikalier som helvete i näsan.

Om det visar sig att det inte är MDMA vad skulle det kunna vara jag fått istället? Och vad är minimala dos för att kunna avgöra om det är MDMA?
Så pulvret är typ mjöligt och fastnar lite överallt? Låter inte som nå bra MDMA iaf. Om MDMA kommer i pulverform brukar det oftast vara lite sockrigare konsistens iaf.

Ska även lukta lite laktritsaktigt.
Citera
2012-09-19, 19:13
Medlem
hhedings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Så pulvret är typ mjöligt och fastnar lite överallt? Låter inte som nå bra MDMA iaf. Om MDMA kommer i pulverform brukar det oftast vara lite sockrigare konsistens iaf.

Ska även lukta lite laktritsaktigt.

Som sagt RIKTIGT finmalt, inte en enda klump. Fastnar inte allt för mycket på insidan av påsen.

edit: drog i mig 30mg till.. lets play the waiting game
Senast redigerad av hheding 2012-09-19 kl. 19:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in