Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-27, 00:34
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KneKhi
Har fått tag på MDMA men har inga polare som vill vara med, de röker endast cb.
Är skapligt sugen på att prova men det låter lite trist att vara själv.
Vad säger ni? Ska man ta det själv eller vänta tills man har någon annan att ta det med?
Jag undrar även hur pass man kan kontrollera sig själv under ruset.
Jag har visserligen aldrig testat MDMA, men fördelen att ta själv är ju att du kan göra vad fan du känner för utan att behöva bry dig, känns dock som det är en drog där du skulle önska att du hade någon med dig att dela all glädje och kärlek av, patience is a virtue!
Annars kan du ju alltid testa en låg dos för dig själv, inget fel i det som jag kan se, men om oskulden på E skulle stå dig nära är det kanske mer värt att chilla på gröten tills just detdär tillfället kommer.
Citera
2013-01-27, 01:06
Medlem
Vrocker32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Jag har visserligen aldrig testat MDMA, men fördelen att ta själv är ju att du kan göra vad fan du känner för utan att behöva bry dig, känns dock som det är en drog där du skulle önska att du hade någon med dig att dela all glädje och kärlek av, patience is a virtue!
Annars kan du ju alltid testa en låg dos för dig själv, inget fel i det som jag kan se, men om oskulden på E skulle stå dig nära är det kanske mer värt att chilla på gröten tills just detdär tillfället kommer.

Du bryr dig inte ett smack om vad andra tycker när du är på e, om de inte är så att du vet om att dom inte gillar de och måste dölja de, annars om du vet att andra vet att du tar e så kan du släppa loss hur som helst utan att bry dig!
Citera
2013-01-27, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Ta det inte på krogen för guds skull, speciellt inte om det är första gången. Har en kompis som gjorde så (vet ej om det var första gången för honom) och han åkte fast.

Förlåt, jag tog ej era råd, men kvällen slutade hur bra som helst! Var hemma 6 imorse. Jag har fått en ny kärlek, vid namn E
Citera
2013-01-27, 22:04
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
Förlåt, jag tog ej era råd, men kvällen slutade hur bra som helst! Var hemma 6 imorse. Jag har fått en ny kärlek, vid namn E
Tur att det gick bra iaf, har man otur kan det gå illa. Hur mycket fick du i dig?
Citera
2013-01-28, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Tur att det gick bra iaf, har man otur kan det gå illa. Hur mycket fick du i dig?

1 st, råsa med en smiley på ena sidan och skuren som en Iktorivil 2mg på andra sidan. Blev även ett antal spliffar (A)
Citera
2013-01-28, 10:49
Medlem
Lukasohais avatar
Min första MDMA upplevelse kunde ju ha gått bättre, för det första vill jag berätta att ruset var grymt, det var inte det som var felet utan själva grejen att när jag satt på en skola på en gunga kom snuten och började ställa frågor till någon som är på peak på MDMA första gången, kunde som tur var spela tillräckligt nykter för att dom bara skjutsade hem mig och inte tog med mig på pissprov eller liknande
Citera
2013-01-28, 13:46
Medlem
Vrocker32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Min första MDMA upplevelse kunde ju ha gått bättre, för det första vill jag berätta att ruset var grymt, det var inte det som var felet utan själva grejen att när jag satt på en skola på en gunga kom snuten och började ställa frågor till någon som är på peak på MDMA första gången, kunde som tur var spela tillräckligt nykter för att dom bara skjutsade hem mig och inte tog med mig på pissprov eller liknande

Vad frågade dom för frågor? Varför skulle dom skjutsa hem dig överhuvudtaget ?
Citera
2013-01-28, 16:10
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Var du ute mitt på natten 03 och ställde till med trubbel eller vaddå?
Citera
2013-01-28, 17:43
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vrocker32
Vad frågade dom för frågor? Varför skulle dom skjutsa hem dig överhuvudtaget ?
Dom frågade vad jag gjorde ensam på en barnskola kl 5 på natten och så, och nej jag ställde faktiskt inte till med nå trubbel utan det var några som ringde dit dom för jag gick runt och vandra där helt ensam
Citera
2013-01-29, 12:10
Medlem
Vrocker32s avatar
Citat:
Dom frågade vad jag gjorde ensam på en barnskola kl 5 på natten och så, och nej jag ställde faktiskt inte till med nå trubbel utan det var några som ringde dit dom för jag gick runt och vandra där helt ensam

Jag förstår verkligen varför dom skjutsade hem dig, du utgjorde stor fara för samhället där, de du håller på med förstår jag är olagligt!
Citera
2013-01-29, 12:56
Medlem
CougheeBrothas avatar
Hallu, undrar om man på nått sätt kan se hurvida bra md:et man har fått är. Takk
Citera
2013-01-29, 13:48
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
prova det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in