2011-06-23, 14:12
Medlem
Hejsan, är det någon vänlig själ som skulle junna knäppa en bild på 1gram mdma i kristaller och lägga upp här? Så jag får jämföra om mitt mdma är 1gram.
Citera
2011-06-23, 15:41
Medlem
Tjena, igårkväll käkade jag upp mot 600-700mg tramadol, jag åt även några klonazepam. Hade tänkt köra mdma ikväll för första gången. Spelar det någon roll att jag knapra tram igår, kommer det påverka mdma ruset på något sätt ?

Uppskattar verkligen jättesnabba svar!
Citera
2011-06-23, 17:09
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Tjena, igårkväll käkade jag upp mot 600-700mg tramadol, jag åt även några klonazepam. Hade tänkt köra mdma ikväll för första gången. Spelar det någon roll att jag knapra tram igår, kommer det påverka mdma ruset på något sätt ?

Uppskattar verkligen jättesnabba svar!
Jag tror att Klonazepamen kan påverka ditt rus negativt då den har väldigt lång halveringstid (20 - 60 timmar).
Citera
2011-06-23, 20:36
Medlem
Jag Kan inte ta mer än 100-150mg utan tolerans om jag ska kunna stå upp och dansa eller hålla "vettiga" konversationer. Eller 1 bra knapp.

Är vaket med i bilden är det ju en annan femma men om har ett längre uppehåll och ska festa och vara social så skulle jag verkligen inte ta 150mg för att någon timme senare ta 150 till.

Värt att nämna är att jag väger under 60kg.

Benso påverkan under mdma rus brukar kunna göra att man blir riktigt väck och snurrig precis som alkohol påverkan.
Senast redigerad av megakaka 2011-06-23 kl. 20:40.
Citera
2011-06-23, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Hejsan, är det någon vänlig själ som skulle junna knäppa en bild på 1gram mdma i kristaller och lägga upp här? Så jag får jämföra om mitt mdma är 1gram.
http://imgur.com/0ITKM

1g i varje påse.
Citera
2011-06-24, 06:49
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
200mg bomb - 100mg näsa vid peak.

Det var då överdrift, varför 200mg då kroppen kommer omvandla en del av MDMA till MDA vilket gör att man tappar en del uppfattning om att man rollar. Visst ifall du vill hallucinera så skulle jag följa ditt råd men jag tror inte det är det som han är ute efter.
För mig räcker 150mg rena kristaller gott och väl och jag väger 93kg + att jag inte haft ett längre break än 27 dagar från MDMA dom senaste 22 månaderna.
Citera
2011-06-24, 10:29
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Det var då överdrift, varför 200mg då kroppen kommer omvandla en del av MDMA till MDA vilket gör att man tappar en del uppfattning om att man rollar. Visst ifall du vill hallucinera så skulle jag följa ditt råd men jag tror inte det är det som han är ute efter.
För mig räcker 150mg rena kristaller gott och väl och jag väger 93kg + att jag inte haft ett längre break än 27 dagar från MDMA dom senaste 22 månaderna.

Vettigt inlägg, tack. Tror jag börjar med 150, har för mig att självaste Shulgin rekommenderar just 75-150 mg som dos för att komma in i rätt stadium (för att bli ead på svenska). Kan verkligen relatera till att det frisläpps MDA också när jag tänker efter. Minns speciellt ett nyår då jag tryckte i mig knapp efter knapp, vilket iofs gjorde att jag mådde awesome utan att få minnesluckor, men det var som att hela kvällen bara var en slags sörja av bilder.

Hur bra är det egentligen att återdosera? Är det lite som att köra hjärnan i en mixer att fylla på med ännu mer MDMA när man peakar?
Citera
2011-06-24, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av faaan

För mig så var det en bra dosering, gillar när det slår hårdare. Nästa gång så blir det dock 150 näsa ist för bomb.

Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Vettigt inlägg, tack. Tror jag börjar med 150, har för mig att självaste Shulgin rekommenderar just 75-150 mg som dos för att komma in i rätt stadium (för att bli ead på svenska). Kan verkligen relatera till att det frisläpps MDA också när jag tänker efter. Minns speciellt ett nyår då jag tryckte i mig knapp efter knapp, vilket iofs gjorde att jag mådde awesome utan att få minnesluckor, men det var som att hela kvällen bara var en slags sörja av bilder.

Hur bra är det egentligen att återdosera? Är det lite som att köra hjärnan i en mixer att fylla på med ännu mer MDMA när man peakar?

Återdosera max en gång, du kommer ångra dig dagen efter annars. Ruset blir bara sämre och sämre och dagen efter minns man inte mycket.
Citera
2011-06-24, 11:44
Medlem
Yohomies avatar
Ja tar mycket hellre en saftig bomb och lever på den tills det går ur än att hålla på att fylla på hela tiden, man kommer ju aldrig lika högt som i starten..

150 är nog ganska lagom ja, då kan man ju faktiskt umgås ganska okej med folk också. Visst gillar jag 200+ när man rollar sönder och bara ligger där och njuter, men inte lika givande kanske om man är med massa folk..
Citera
2011-06-24, 15:24
Medlem
Jag har kört sub ett par dagar nu och funderar på att ta x imorrn, är det lugnt eller kan dem två krocka med varandra på något sätt?
Citera
2011-06-27, 16:02
Medlem
Devilapas avatar
Tja ska ta E för första gången, ska man hålla sig borta från alkohol och röka?
Har kört rent mdma 250mg för ett halvår sen, söp hårt och det blev svart efter ett par timmar
Så här ser dom ut http://www.ecstasydata.org/view.php?id=1366
Citera
2011-06-27, 16:50
Medlem
Ta någon öl/grogg innan och rökat hade jag sparat tills du landar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in