Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loscar
Efter att ha kört runt 320mg MDMA på P&L (Först 220mg sen påfyllning 100) så har jag börjat drömma som fan under nätterna. Är detta vanligt efter MDMA, har aldrig upplevt det förut. Men nu drömmer jag 2-3 drömmar om nätterna.

Låter fett ju!
Citera
2012-07-04, 23:11
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbuddhacheese
Hallå vänner!
Ska till Tomorrowland nu i juli. Tänkte kolla vad ni tänker om E intag under tre dagars tid.

Hur länge kan man vara ead om man inte är uppe i varv hela tiden och dricker duktigt med vatten?

5 knappar om dagen? Hade det funkat?

Tips och ideer om hur jag ska lägga upp det hade uppskattats till tusen! Hjälp mig göra min resa maxxad!

One love
Det är inte särskillt kul att käka mdma flera dagar i rad. Magin försvinner efter första peaken och man måste låta hjärnan återhämta sig innan man kan ha lika kul igen. För att ens få ett rus så måste du öka dosen rejält, räckte det med en knapp första dagen måste du käka 2-3 dagen efter och ännu mer tredje dagen. Om du sammtidigt ska försöka vara ead hela tiden under tre dygn kommer du behöva skjuka mängder.

Det går men det är inte värt det.
Citera
2012-07-05, 01:13
Medlem
Ni som har tagit E är, det som jag har hört att man säger allt man har i huvudet och säger sina största hemligheter som man verkligen inte vill säga till någon.
Till exempel att man säger att man har sättit på någon som man innan sagt att man inte har satt på.

Eller typ att man säger att man har sjuka fantasier som man förnekar eller aldrig nämner, finns det risk att man bara nämner dom sådär.
Eller att man säger något taskigt och onödigt om någon kompis eller någon annan framför den för att man blir så ärlig. (Det kan vara saker som man brukar tänka på i normalt sätt men inte säger för att det är onödigt) Exempel jag tycker du har en ful näsa du har "Josef"

Sist men inte minst finns det något man kan göra för att undvika att detta händer ^^
Citera
2012-07-05, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbuddhacheese
Hallå vänner!
Ska till Tomorrowland nu i juli. Tänkte kolla vad ni tänker om E intag under tre dagars tid.

Hur länge kan man vara ead om man inte är uppe i varv hela tiden och dricker duktigt med vatten?

5 knappar om dagen? Hade det funkat?

Tips och ideer om hur jag ska lägga upp det hade uppskattats till tusen! Hjälp mig göra min resa maxxad!

One love
Jag skulle käka knappar/mdma första dagen för att sen övergå till amfetamin andra och sedan knappar/mdma tredje igen det borde inte vara några problem antagligen borde du köra amfetamin genomgående tillsammans med mdmat för att palla hålla igång.
Citera
2012-07-05, 03:53
Medlem
nedranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loscar
Efter att ha kört runt 320mg MDMA på P&L (Först 220mg sen påfyllning 100) så har jag börjat drömma som fan under nätterna. Är detta vanligt efter MDMA, har aldrig upplevt det förut. Men nu drömmer jag 2-3 drömmar om nätterna.
Exakt samma för mig, hela söndag och måndag natt var det väldigt starka drömmar, ibland så var man halvt vaken och trodde att det var folk som stog och pratade i rummet . Dock har det försvunnit nu men kan tänka mig att folk med svagt syke blir orolig. Nu funderar man ju över hur mkt man kan pumpa på Tomorrow, när är det ute ur systemet? Är mest orolig att det slår ut systemet så man åker på nån vatten eller alkoholförgiftning.
Citera
2012-07-06, 16:29
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Har sökt runt lite men får inget ordentligt svar på min fråga känner jag. Så nu vänder jag mig till denna tråd istället för att starta en ny.

En person som står mig väldigt nära är sugen på att prova E alternativt MDMA. Eftersom att planen är att det skall intagas hemma hos mig så är jag mer inne på rent MDMA då det är kärleken/myskänslan som vi är ute efter.
Personen jag talar om har i princip inga tidigare erfarenheter alls av droger (om man bortser från Stilnoct och andra mediciner som läkare i Sverige skriver ut som om att det vore lördagsgodis).
Hon är lite ängslig över huruvida man skulle kunna få en drogutlöst psykos av E/MDMA eftersom att hon tidigare haft lite psykiska problem.

TL;DR
Kan man få en drogutlöst psykos av E eller av MDMA?
Svar med källhänvisning uppskattas.
Citera
2012-07-06, 18:07
Medlem
Undrar hur det är att använda detta kostillskottet om man funderar på testa E.. Tänkte eftersom det står lite om serotonin så kanske det är dumt , om man tex. redan använder sig av 5-htp samt NMDA som kostillskott och att man kan fara illa om man nu testar E.

http://www.mmsports.se/Jacked-NMDA.html

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15944377
Citera
2012-07-07, 16:41
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
TL;DR
Kan man få en drogutlöst psykos av E eller av MDMA?
Svar med källhänvisning uppskattas.
Psykos vet jag inte men det finns en del risker exempelvis serotoninergt syndrom som du själv kan läsa på om men det kan ge ganska stora konsekvenser. Var för övrigt en 20-årig kille som förmodligen dog av E på Roskilde som var från Kristianstad i måndags...
Citera
2012-07-07, 17:39
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Psykos vet jag inte men det finns en del risker exempelvis serotoninergt syndrom som du själv kan läsa på om men det kan ge ganska stora konsekvenser. Var för övrigt en 20-årig kille som förmodligen dog av E på Roskilde som var från Kristianstad i måndags...
Serotoninergt syndrom är något man kan få om man missbrukar det alternativt kör för många dagar i rad så som jag förstått det? Eller kan det drabba en färsking efter en gång också?
Citera
2012-07-07, 20:01
Medlem
finns det gult mdma?
Citera
2012-07-07, 20:40
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
finns det gult mdma?

Ja, MDMA kan komma i flera olika färger.
Citera
2012-07-09, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
finns det gult mdma?

ja asså vilken färg det har beror på kemikalierna dom har gjort det av, dom lämmar färg och vissa tar inte bort färgen med aceton så därför kan det ha olika färger som gul och röd tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in