Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-16, 02:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bilen
Jag kan inte känna någon eufori överhuvudtaget längre. Vet inte varför blivit så men förjävla sorgligt är det iaf

men jag har iaf tagit MDMA några gånger efter att det har blivit så och effekterna jag känner av då är att saker blir väldigt mjuka och sköna att ta på. lite lightheaded, svettig, tror inte jag får stora pupiller men det får man annars, jävligt stora. Vid stora doser får jag milda hallucinationer i ögonvråerna (typ 600-800mg) rent alltså. sen är resten som man känner på alla andra centralstimulanter ungefär. lite speedad kanske.

F.Ö så kan jag lätt maskera det så ingen ser att jag är påverkad. Vilket är typ omöjligt om man nu skulle kunna känna den där extrema glädjen som jag gjorde förr.

I början studsade man ju runt som ett annat mongo.
Citera
2012-07-16, 07:42
Medlem
Subject9s avatar
Det är en centralstimulant eftersom det stimulerar det centrala nervsystemet.

/ Captain Obvious Out.
Citera
2012-07-16, 08:13
Medlem
papaversomniferums avatar
Bortsett från euforin så blir man mer empatisk; man känner en enorm samhörighet med andra människor, vilket även gör att man får lätt att prata om saker som sitter djupt inne. Man blir även väldigt känslig för beröring, varje rörelse och kroppskontakt kan kännas som en orgasm. Även musik låter sjukt mycket bättre än i nyktert tillstånd, fantastiskt! Till sist har vi de kroppsliga effekterna, så som käkspänningar, fladdrande ögon och andra rörelser som gör att man ser allmänt "fucked up" ut när man är ead.

Att MDMA klassas som centralstimulantia är för att den fysiologiska effekten är väldigt lik andra cs. Det råder helt enkelt inget tvivel om vilken grupp det tillhör, det säger sig självt. Dock skulle man kunna göra en helt egen grupp för MDMA och dess släktingar - emptatiologer.
Citera
2012-07-16, 11:19
Medlem
1.
http://i.imgur.com/Whel0.png
MDMA=MethyleneDioxyMethAmphetamine

2.
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml
Citera
2012-07-16, 12:26
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Är det någon här som blivit mer kåt av just MDMA?
Citera
2012-07-16, 12:41
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Är det någon här som blivit mer kåt av just MDMA?

Haha här e nog ett par..
Citera
2012-07-16, 16:10
Medlem
Hattpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av papaversomniferum
emptatiologer
Empatogener*
Citera
2012-07-16, 20:49
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Hur stor dos MDMA?

Min vikt är 70kg. Har endast brukar cannabis tidigare.

Är det onödigt mycket att ta 175mg? Kanske blir 125mg bättre?

Samt, hur bör jag ta det?
Citera
2012-07-16, 21:21
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoteForMrPedro
Min vikt är 70kg. Har endast brukar cannabis tidigare.

Är det onödigt mycket att ta 175mg? Kanske blir 125mg bättre?

Samt, hur bör jag ta det?

175 är VÄLDIGT mycket som första gång. Du kommer klara dig väldigt bra på 125, framförallt om det är äkta vara och inte uppblandat på något sätt.

Lös upp det i lite vätska och drick. Smaken är väldigt ... kemisk, så skölj ner det ytterligare efteråt.
Citera
2012-07-16, 21:37
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
175 är VÄLDIGT mycket som första gång. Du kommer klara dig väldigt bra på 125, framförallt om det är äkta vara och inte uppblandat på något sätt.

Lös upp det i lite vätska och drick. Smaken är väldigt ... kemisk, så skölj ner det ytterligare efteråt.

Alright. Varför rekommenderar du just det tillvägagångssättet?

Vilka andra alternativ finns det? vill höra lite kring dem också.
Citera
2012-07-16, 22:48
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Känslan på mdma UTÖVER euforin? infogad.

/Mod
Citera
2012-07-17, 09:39
Medlem
2mg/kg är maxdos, resten omvandlas till mda som är mer hallucinogent och sägs vara farligare för hjärnan. bomba är väl vanligast följt av snorta. Går att skjuta också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in