Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-17, 00:40
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Det var ett tag sedan jag läste den här FAQ:en senast och jag är lika imponerad och nöjd med informationen som tidigare. Good job, flows!

Tänkte bara förtydliga detta lite:

Alla, oavsett om man har erfarenhet av droger eller inte, märker direkt om man är påverkad av ecstasy/MDMA. Det är fullständigt omöjligt att dölja tefatspupiller, intensiva käkspänningar och det överspeedade sättet man talar på.

Därför gör man bäst i att befinna sig på en säker plats och med människor som inte bryr sig om du är hög som ett hus.

PS. Längtar, tror och hoppas att jag snart är riktigt ead, för första gången på 2 år!

Håller med dig. Enligt mig så är det omöjligt att spela nykter när man är E:ad.
Speciellt när de orgasm liknande vågorna som kommer varje sekund, när ruset är som starkast Och den barnsliga glädjen till allt och alla man sprider går inte att ta miste på. Och det typiska "Snälla, kan jag inte få en kram?", "Jag tycker så mycket om dig."
Citera
2009-08-17, 11:00
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
vilka knappar är det som får dig att hoppas ?

Vita mitzar gav mig hopp (bekräftat MDMA), men det håller på att försvinna eftersom min vän aldrig får in dom...

Citat:
Ursprungligen postat av Ikappenknapp
Håller med dig. Enligt mig så är det omöjligt att spela nykter när man är E:ad.
Speciellt när de orgasm liknande vågorna som kommer varje sekund, när ruset är som starkast Och den barnsliga glädjen till allt och alla man sprider går inte att ta miste på. Och det typiska "Snälla, kan jag inte få en kram?", "Jag tycker så mycket om dig."

Jag vill tro att äkta kärlek är bättre, men då ljuger jag för mig själv.

Paradiset ecsisterar, meningen med livet är att vara ead, min dröm mitt allt... Ååh, jag blir gråtfärdig av längtan efter det där fantastiska ruset!
Citera
2009-08-17, 17:41
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Vita mitzar gav mig hopp (bekräftat MDMA), men det håller på att försvinna eftersom min vän aldrig får in dom...

Jag vill tro att äkta kärlek är bättre, men då ljuger jag för mig själv.

Paradiset ecsisterar, meningen med livet är att vara ead, min dröm mitt allt... Ååh, jag blir gråtfärdig av längtan efter det där fantastiska ruset!

Du har inte funderat på att testa metylone eller du kanske redan kör det när MDMA inte finns tillgängligt, vilket jag antar rätt ofta med tanke på ditt inlägg?

Många som anser den väldigt lik MDMA och har faktiskt till och med läst ett par som föredragit metylone framför MDMA, dock behöver det inte betyda speciellt mycket.

Tänkte bara om du längtar så mycket borde metylone mätta dig en del iaf
Kanske totalt ointressant men frågan dök upp i skallen så.
Citera
2009-08-17, 20:41
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineer
Du har inte funderat på att testa metylone eller du kanske redan kör det när MDMA inte finns tillgängligt, vilket jag antar rätt ofta med tanke på ditt inlägg?

Många som anser den väldigt lik MDMA och har faktiskt till och med läst ett par som föredragit metylone framför MDMA, dock behöver det inte betyda speciellt mycket.

Tack för tipset, men sparar hellre mitt serotonin till MDMA.
Citera
2009-08-18, 00:16
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Tack för tipset, men sparar hellre mitt serotonin till MDMA.

Okej dåså , men tröttnar du på väntandet så tror jag du kommer finna metylonet rätt värdigt, iallafall i brist på MDMA
Citera
2009-08-18, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redlineer

Dom kan väl ändå inte ha testat rent mdma? för så jävla bra är väl itne metylone?
Citera
2009-08-18, 02:17
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Dom kan väl ändå inte ha testat rent mdma? för så jävla bra är väl itne metylone?

Tror inte heller rent Mdma , Men metylone är fan inte jäkligt långt ifrån faktiskt inte enligt mig iaf en bra lillebroder
Citera
2009-08-18, 08:27
Medlem
wsbs avatar
Hoppas och tror mig få tag i fungerande knappar inom en snar framtid, trots allt.

Testar att förbereda med 200 mg 5-htp (100 mg morgon & kväll) under några veckor igen. Har käkat samma dos i ca en vecka och sedan käkat mephedrone, men nu hoppas jag att den verkliga effekten kommer, i dubbel mening.

Uppdaterar med resultat!
Citera
2009-08-18, 09:25
Medlem
wsbs avatar
Dricka kallt te istället för vatten under ecstasypåverkan?

Eftersom kroppstemperaturen höjs och man således förlorar mycket vätska under påverkan av ecstasy, måste man naturligtvis dricka en hel del. Vissa personer har svårt att kissa när de är eade, vilket är farligt, eftersom kroppen då kan få för mycket vätska vilket leder till att det rinner ut i vitala organ.

Vad tror ni om att dricka någonting vätskedrivande istället för vatten för att komma till bukt med detta problem, förslagsvis kallt te? Alkohol och kaffe är ju också vätskedrivande, men alkoholen har en tendens att torka ut kroppen och kaffe kan jag tänka mig är lite för vätskedrivande och det blir dessutom rätt starkt för magen i längden...

Hur låter denna idé?
Citera
2009-08-18, 10:17
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Eftersom kroppstemperaturen höjs och man således förlorar mycket vätska under påverkan av ecstasy, måste man naturligtvis dricka en hel del. Vissa personer har svårt att kissa när de är eade, vilket är farligt, eftersom kroppen då kan få för mycket vätska vilket leder till att det rinner ut i vitala organ.

Vad tror ni om att dricka någonting vätskedrivande istället för vatten för att komma till bukt med detta problem, förslagsvis kallt te? Alkohol och kaffe är ju också vätskedrivande, men alkoholen har en tendens att torka ut kroppen och kaffe kan jag tänka mig är lite för vätskedrivande och det blir dessutom rätt starkt för magen i längden...

Hur låter denna idé?

jag tycker inte det låter särskilt vettigt att dricka en vätskedrivade produkt då man är ead, och redan då förlorar massa vätska. vanligt vatten det bästa ;D fast cola funkar ju också får man lite kolhydrater också och är vätskedrivande
Citera
2009-08-18, 11:14
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:

Hur låter denna idé?

Smågrejer som man aldrig orkar bry sig om under ett rus ändå, några bärs efter droppen har alltid funkat och kommer nog alltid funka bäst för mig nyttigt eller ej, kunde inte bry mig mindre.
Citera
2009-08-18, 11:41
Medlem
wsbs avatar
Jag hör er och med lite logisk eftertanke så är det klart att vatten alltid är bäst. Upptäcker man emellertid efter några liter vatten att man inte får ut någonting, så kanske det är läge för en kopp te eller kaffe, innan man ringer 112...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in