Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-31, 16:25
Medlem
Ephedrines avatar
Finns de nån laglig mdma?
En kompis säger han köpt 10g för under 2000kr. O folk i stan säljer det för mdma priser. Det är tydligen kristaller o allt.

Edit. Behöver inte va lagligt. Finns de nån annan variant av mdma rättarsagt
Senast redigerad av Ephedrine 2017-01-31 kl. 16:29.
Citera
2017-02-01, 19:33
Medlem
PippiDrengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
En kompis säger han köpt 10g för under 2000kr. O folk i stan säljer det för mdma priser. Det är tydligen kristaller o allt.

PM(M)A? Vet dock inte om det finns som kristaller.
Citera
2017-02-01, 20:53
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smileo
Tjena, vad tror ni mer erfarna, är det dosen som spökar eller är det dåligt MDMA/något annat?

Har bara en gång att jämföra med, 200mg, hemma själv. Var awesome, mjuk come up och comedown, ingen AT, kände extrem glädje, kände mig rätt varm och skön, mjuk och fluffig, "mellow". Exakt som jag trodde det skulle vara fast tre gånger bättre.

Denna gången tog jag 100mg för att testa kvalitén på det jag köpt på mig lite av.
Seg come up, säkert 90 minuter innan klara effekter som inte är placebo, lite illamående (vanligt har jag hört men trodde det handlade om större doser) lite konstig feeling i bröstet, ångestliknande, men samtidigt som man mådde bra. Käkspänningar samt i "tinningen" ungefär. Frös första 60-100 minuterna, inte extremt men litegrann tror jag, iallafall, nöjd med ruset endå och skulle nog göra om det om jag fick välja i efterhand. Men var inte i närheten av så nice som 200mg, notera att det gått månader mellan tillfällena så inte det som spökar.

Nå, jag tror det handlar lite om att dosen inte riktigt "puttar över" en ordentligt och därför får en lite mixed feeling mellan nice och inte nice. Vad tror ni?

EDIT: slänger även in en till fråga någon gärna får lämna synpunkter på. Weed+MDMA? utan att man röker speciellt ofta i vanliga fall. Röka lite innan man droppar MDMA? under peaken? på comedown är det säkert nice kan jag tänka mig men innan eller under ruset då?

Instämmer fullständigt att det känns som att man behöver komma över en viss gräns för att det ens ska bli den effekten man eftersträvar. Alla gånger jag råkat tagit för lite har jag dragits med värre come-up med en kort, otillfredställande peak som strax övergår till comedown och så var den kvällen över :/ Den gränsen ligger mellan 170-200mg enligt min erfarenhet, men det kan givetvis ha varit sämre kvalitet de andra gångerna. Men som sagt, känns lite som att man antingen är "där" eller så var man påväg dit men det kom aldrig.
Citera
2017-02-02, 23:30
Medlem
han solos avatar
Testat några gånger och är frälst. Väntar gärna några månader mellan gångerna.

Hur ser ni på dosering?

Rekommenderas, som vanligast, mellan 150-250 mg har jag märkt.

Själva har jag och mina vänner pressat i oss ca 400 mg varje gång. Ibland mer...

Har inte spårat, likt många skräckhistorier, alls utan haft det awesome. Total eufori, empati och bara lööööv. Däremot har jag märkt att jag blir väldigt sänkt. Rent fysiskt. Vill bara ligga och mysa. Snarare än danseufori. Liksom trött och seg i kroppen.

Vad i ren ruseffekt går jag miste om vid sänkning till "normal" dos?
Citera
2017-02-03, 17:52
Medlem
Tjenar folket!

Till att börja med kan jag informera om att jag dagligen röker en 0,4-0,5grams spliff varannan timme, ja sålänge jag är vaken

Men nu tänkte jag kolla om det finns någon erfaren vänlig själ här som kan hjälpa mig

Jag drack 4 crocodile halvliters bärs 5.2er på kanske 20 min vid 16:00, sen fick jag tag i fina mdma kristaller så jag tog en omeprazol kapsel o slängde i 0,12g i den och svalde med en 5e öl klockan 16:30, sen snortade 0,05g 20min efter det, nu klockan 17:30 svävade jag iväg riktigt duktigt när jag tände mig en 0,5g spliff av tung ketama gold, blev till och med så snopen att det slog så snabbt då att jag bara hann ta 5-6 bloss sen fimpade jag för att känna av ruset, och nu kan jag informera om att jag mår helt underbart, lite ovanligt seg när jag snackar i telefonen bara

Men vad händer om jag nu tänder min splif igen?
Eller va händer om jag dricker en till öl?
eller vad händer om jag dricker mer öl och tänder spliff? ( kan va hur full som helst och inte må dåligt av att röka då det händer lite för ofta egentligen )

Fyfan va kärlek till den som kan svara även fast jag säkert skriver som världens idiot just nu
Citera
2017-02-03, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -thc-
Tjenar folket!

Till att börja med kan jag informera om att jag dagligen röker en 0,4-0,5grams spliff varannan timme, ja sålänge jag är vaken

Men nu tänkte jag kolla om det finns någon erfaren vänlig själ här som kan hjälpa mig

Jag drack 4 crocodile halvliters bärs 5.2er på kanske 20 min vid 16:00, sen fick jag tag i fina mdma kristaller så jag tog en omeprazol kapsel o slängde i 0,12g i den och svalde med en 5e öl klockan 16:30, sen snortade 0,05g 20min efter det, nu klockan 17:30 svävade jag iväg riktigt duktigt när jag tände mig en 0,5g spliff av tung ketama gold, blev till och med så snopen att det slog så snabbt då att jag bara hann ta 5-6 bloss sen fimpade jag för att känna av ruset, och nu kan jag informera om att jag mår helt underbart, lite ovanligt seg när jag snackar i telefonen bara

Men vad händer om jag nu tänder min splif igen?
Eller va händer om jag dricker en till öl?
eller vad händer om jag dricker mer öl och tänder spliff? ( kan va hur full som helst och inte må dåligt av att röka då det händer lite för ofta egentligen )

Fyfan va kärlek till den som kan svara även fast jag säkert skriver som världens idiot just nu

Snorta inte mdma kristaller, väldigt dålig upptagninsförmåga nasalt, ta dom oralt bara. CB gör ruset softare, skippa alkoholen det förstör bara!
Citera
2017-02-05, 02:20
Medlem
kopparbengts avatar
Ska köra lite Molly på krogen om någon vecka, vad kan jag göra för att inte alla ska fatta vad det är frågan om. Har även tillgång till riktigt fin ladd. Något att toppa med? Så man är pigg osv. 😊
Citera
2017-02-05, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparbengt
Ska köra lite Molly på krogen om någon vecka, vad kan jag göra för att inte alla ska fatta vad det är frågan om. Har även tillgång till riktigt fin ladd. Något att toppa med? Så man är pigg osv. 😊

Första gången du tar molly? Isf avstå från detta på krogen, du kommer inte kunna dölja det. Krävs rutin. Kör bara på laddet, är det fint ladd som du säger kommer du klara dig utmärkt på det och spara Molly till annat tillfälle med enbart polare eller kör det själv hemma.
Citera
2017-02-06, 16:57
Medlem
Tänkte koll här om någon har en aning vad jag kan ha fått i mig?
Har kört ecstasy och mdma kristaller ganska många gånger nu och alltid fått grymma upplevelser, underbara kvällar förutom en gång.¨

Var på Ibiza i somras och fick tag på rosa hello kitty e, bara sjävla ansiktet.

Under comeupen blev jag jävligt nojig och fick köra lite djupandnings övningar och tänka positivt för att inte noja ur helt, när den sen kickade på så blev det som världens käftsmäll och jag svävade iväg helt för att sedan landa och få ett helt ok ecstasy rus om än något svagare än alla andra gånger jag kört, ruset varade betydligt kortare tid än minda andra gånger och blev väldigt avslappnad och mysig, det var verkligen en väldigt skön känsla jag hade men har inte varit såhär nån annan gång med allt jag beskrivit, blev ganska så trippigt på taxin påväg hem sedan oxå.

kom till hotellet och kunde nästan inte sova nånting den natten.
Kvällen efter fick jag världens dödspanik ångest eller vad man ska kalla det, var så sjukt ledsen och såg varenda sak som något jag grät över och ingenting var bra, även saker jag vanligtvis älskar, polare, allt var helt å håller bara ledsamt, typ som att så glad och lycklig man kan vara under ett e rus precis så ledsen och förtvivlad var jag under den tiden.

Är bara intresserad om någon har någon aning om vad det kan ha varit i, kan lika gärna varit dålig e men tvivlar på det då jag aldrig känt sådär konstigt någon annan gång.

mvh
Citera
2017-02-06, 18:56
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine

Inte alls ovanliga priser. Ligger ju ned mot 30kr :- grammet vid köp av kassar.
Citera
2017-02-10, 15:10
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MojoRisinMR
Tänkte koll här om någon har en aning vad jag kan ha fått i mig?
Har kört ecstasy och mdma kristaller ganska många gånger nu och alltid fått grymma upplevelser, underbara kvällar förutom en gång.¨

Var på Ibiza i somras och fick tag på rosa hello kitty e, bara sjävla ansiktet.

Under comeupen blev jag jävligt nojig och fick köra lite djupandnings övningar och tänka positivt för att inte noja ur helt, när den sen kickade på så blev det som världens käftsmäll och jag svävade iväg helt för att sedan landa och få ett helt ok ecstasy rus om än något svagare än alla andra gånger jag kört, ruset varade betydligt kortare tid än minda andra gånger och blev väldigt avslappnad och mysig, det var verkligen en väldigt skön känsla jag hade men har inte varit såhär nån annan gång med allt jag beskrivit, blev ganska så trippigt på taxin påväg hem sedan oxå.

kom till hotellet och kunde nästan inte sova nånting den natten.
Kvällen efter fick jag världens dödspanik ångest eller vad man ska kalla det, var så sjukt ledsen och såg varenda sak som något jag grät över och ingenting var bra, även saker jag vanligtvis älskar, polare, allt var helt å håller bara ledsamt, typ som att så glad och lycklig man kan vara under ett e rus precis så ledsen och förtvivlad var jag under den tiden.

Är bara intresserad om någon har någon aning om vad det kan ha varit i, kan lika gärna varit dålig e men tvivlar på det då jag aldrig känt sådär konstigt någon annan gång.

mvh

Tar du eller hade du tagit några andra läkemedel eller kosttillskott?
Citera
2017-02-10, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Tar du eller hade du tagit några andra läkemedel eller kosttillskott?

Enda jag tar är zma, 5-htp och magnesium.
Tar i stort sätt aldrig några läkemedel, kanske 1-2ggr om året i snitt.

Kan tillägga i texten att vi drog mkt ladd under resan. Övertygad att det var något konstigt i dessa piller, körde tre dagar etter den kvällen oxå och då hade jag ett fantastiskt bra rus fast med andra piller (gröna nespressos)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in