Tjenar folket!
Till att börja med kan jag informera om att jag dagligen röker en 0,4-0,5grams spliff varannan timme, ja sålänge jag är vaken
Men nu tänkte jag kolla om det finns någon erfaren vänlig själ här som kan hjälpa mig
Jag drack 4 crocodile halvliters bärs 5.2er på kanske 20 min vid 16:00, sen fick jag tag i fina mdma kristaller så jag tog en omeprazol kapsel o slängde i 0,12g i den och svalde med en 5e öl klockan 16:30, sen snortade 0,05g 20min efter det, nu klockan 17:30 svävade jag iväg riktigt duktigt när jag tände mig en 0,5g spliff av tung ketama gold, blev till och med så snopen att det slog så snabbt då att jag bara hann ta 5-6 bloss sen fimpade jag för att känna av ruset, och nu kan jag informera om att jag mår helt underbart, lite ovanligt seg när jag snackar i telefonen bara
Men vad händer om jag nu tänder min splif igen?
Eller va händer om jag dricker en till öl?
eller vad händer om jag dricker mer öl och tänder spliff? ( kan va hur full som helst och inte må dåligt av att röka då det händer lite för ofta egentligen )
Fyfan va kärlek till den som kan svara även fast jag säkert skriver som världens idiot just nu