Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mightyscoop
Har möjlighet att köpa 1 g MDMA för 1200 kr. Är detta ett okej pris eller blir jag rippad i så fall?

Skulle även uppskatta ett bra tips för att säkerställa att det är den rena varan!
Tack

Beror lite på var du bor i landet, priset kan skilja sig rätt mycket. Tycker att det är kanske lite i överkant, men om du inte kan fixa till annat pris så go for it.
Citera
2011-10-07, 04:46
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Du är lyckligt lottat om du kan få tag på dem och det stämmer.

Fråga i denna tråd så får du säkert hjälp.
https://www.flashback.org/t285254

Verkar inte varken som att det är någon mdma eller att dom håller speciellt hög klass som ful E.
Med andra ord ljuger väl förmodligen kranen då.
Citera
2011-10-07, 09:16
Medlem
Sofoses avatar
Citat:
Har möjlighet att köpa 1 g MDMA för 1200 kr. Är detta ett okej pris eller blir jag rippad i så fall?

Skulle även uppskatta ett bra tips för att säkerställa att det är den rena varan!
Tack

Ett EZ-test avgör raskt om det är mdma. 12st tester med frakt ca 200kr är väl värt.
Citera
2011-10-10, 21:45
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofose
Ett EZ-test avgör raskt om det är mdma. 12st tester med frakt ca 200kr är väl värt.
Vilken sida beställer du ifrån?
Citera
2011-10-10, 21:55
Medlem
Citat:

Tack

Någon som smakat på MDMA tidigare kan nog avgöra det genom att bara ta lite på lillfingret och in i munnen á la hollywood-snut.. Smaken ska vara väldigt påtaglig och speciell! MEn självklart är EZ-test att rekomendera.
Citera
2011-10-14, 17:09
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Jag tycker det är väldigt intressant och skulle gärna vilja få reda på vilka studier du läst för att lära mig det själv och kunna uttrycka mig på ett liknande sätt i fortsättningen och inte så förenklat som mitt tidigare inlägg.

Alltså, vilka studier jag har läst för att kunna detta är en svår fråga eftersom det är ungefär som att fråga en matematiker vilken studie han/hon läst för att veta *insert optional mattekunskap*, men om du googlar serotoninreceptorer, MDMA etc så kan du säkert hitta någonstans där det står.
Citera
2011-10-15, 01:10
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Alltså, vilka studier jag har läst för att kunna detta är en svår fråga eftersom det är ungefär som att fråga en matematiker vilken studie han/hon läst för att veta *insert optional mattekunskap*, men om du googlar serotoninreceptorer, MDMA etc så kan du säkert hitta någonstans där det står.
Har googlat det många gånger och har mycket kunskap om hur MDMA påverkar hjärnan.
Det du skrev verkade dock vara lite överkurs och därför utgick jag från att du även hade koll på vilka studier du läst.
Citera
2011-10-15, 10:35
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Har googlat det många gånger och har mycket kunskap om hur MDMA påverkar hjärnan.
Det du skrev verkade dock vara lite överkurs och därför utgick jag från att du även hade koll på vilka studier du läst.

Mina kunskaper om hur kroppen fungerar är "lite överkurs". Det är ingen kunskap jag inhämtat på google sena nätter utan resultatet av flera års studier, så att hänvisa till specifika studier är väldigt svårt. Men serotonin är ju en av signalsubstanserna som reglerar det autonoma nervsytemet, vilket styr bland annat pupillstorlek. Du kanske kan börja med att läsa om detta? Jag vet ju inte riktigt på vilken nivå du befinner dig, så det är svårt för mig att rekommendera litteratur...

Det är ju dessutom inte så enkelt som att säga att den och den transmittorn har den effekten, utan allt får ju antas vara en effekt av olika transmittorers effekter. Noradrenalin verkar ju också spela en roll vid MDMA, vilket också förklarar pupillstorlek, även dopamin tros spela stor roll för välmåendet av MDMA... Det är minst sagt komplext! Googlade lite nu och hittade nåt som kanske kan vara av intresse för dig (står lite om det jag redan nämnt inom pupilldilatation): http://en.wikipedia.org/wiki/Mydriasis
Hoppas det hjälpte lite!
Senast redigerad av youngsoulrebels 2011-10-15 kl. 10:44.
Citera
2011-10-15, 15:32
Medlem
redbullzs avatar
Vilken sorts E är den bästa sorten ni har testat?
Testade Rosa Lacoste igår och de var något helt annat än annars
Skulle vara en ny batch nästa gång och vill se om något som någon testat här är de jag får
Citera
2011-10-18, 02:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redbullz
Vilken sorts E är den bästa sorten ni har testat?
Testade Rosa Lacoste igår och de var något helt annat än annars
Skulle vara en ny batch nästa gång och vill se om något som någon testat här är de jag får
Testade rosa lacoste i Göteborgsområdet i mitten på sommaren... det var ordentligt tryck i dem och innehöll garanterad MDMA. Jag är så pass rutinerad på den fronten att jag vet vad som är äkta och inte.

Har dock hört (men inte sett) att det skall finnas ytterligare en batch som inte är så bra. Vad jag förstått här på flashback så är skillnaden skårorna på baksidan.

Den batch som har en enkelskåra är den bra batchen, och den med dubbla skåror är inte lika bra. Rätta mig någon om jag har fel dock, har endast prövat den bra batchen.

Btw: Den bästa batchen jag testat är blå armani under 2009 (syns på min avatar)
Citera
2011-10-19, 22:48
Medlem
Om man ska köpa från någon som inte är ens kompis. Är det 500 mg, eller 1000 mg som är det vanliga som minsta man kan köpa?

Har alltid köpt genom kompisar förut, men någon gång måste jag ju köpa från någon annan, och det skulle ju vara dumt om jag vill köpa mindre än vad som är standard.

Standard med hb är t.ex. 5 liter, säger man att man vill köpa mindre är man dum i huvudet, typ.
Citera
2011-10-19, 22:55
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligkille
Om man ska köpa från någon som inte är ens kompis. Är det 500 mg, eller 1000 mg som är det vanliga som minsta man kan köpa?

Har alltid köpt genom kompisar förut, men någon gång måste jag ju köpa från någon annan, och det skulle ju vara dumt om jag vill köpa mindre än vad som är standard.

Standard med hb är t.ex. 5 liter, säger man att man vill köpa mindre är man dum i huvudet, typ.

500/1000 mg utav vadå? Nu antar jag att du pratar MDMA dvs MDMA kristaller?

Vissa kan sälja kristaller 0,5 men vanligast är att man köper 1g för personligt bruk om du inte bulkar upp eller säljer vidare. Sedan finns det dem som kör minimum 2/3/5g+. Beroende på vad för slags aktör du är i kontakt med. Men man köper oftast inte 0,5 utan kör 1 för mindre strul och mindre risk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in