Citat:
Ursprungligen postat av Back2Real
Jag är så himla nervös inför att använda ecstasy för första gången. Det är inte så att jag inte vill, för det vill jag. Men jag är så himla nojjig över att något ska hända innan/under/efter ruset
Har ni några tips hur man kommer över detta? Kommer oron att försvinna så fort ruset slår in?
Vi befinner oss i ungefär samma situation. Jag ska testa ecstasy snart och visst känner jag mig lite nervös inför det, men eftersom jag testat andra droger så känner jag mig ändå ganska bekväm. Hade jag gått direkt utan erfarenhet på ecstasy så hade jag nog varit pissnervös. Har du ingen erfarenhet av andra droger? Var du lika nervös då?
När jag testat andra droger har det alltid varit så att jag känt mig som mest nervös innan och under tiden man röker/snortar/osv men att det alltid släpper när man kommer in i ruset. Antar att det kommer vara precis likadant när jag testar ecstasy.
Det kan hända att jag testar ecstasy ikväll och då kanske jag kommer in med en lugnande inlägg här i tråden. Just i skrivande stund känner jag mig ärligt talat jävligt nervös, men vi får se hur jag känner mig efteråt.