Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-19, 16:33
Medlem
Man riskerar inte att sabba kvaliten då?
Citera
2013-02-19, 16:39
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Hur är det med att hantera en bil när man tagit Ecstasy. Jag tänkte slänga i mig ett par om 30minuter, en rättare sagt - klockan 12 ska jag röra mig hemåt, jag vill bara förtydliga att jag kommer att sätta mig i bilen. Vill bara veta vad jag kan förvänta mig.
Ta en taxi.

Man får nedsatt syn av ecstasy/MDMA, sitter du och försöker läsa ett sms på din mobil måste du kisa med ögonlocken.

Senast redigerad av skitifittabaknull 2013-02-19 kl. 16:41.
Citera
2013-02-19, 16:39
Medlem
gebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Hur är det med att hantera en bil när man tagit Ecstasy. Jag tänkte slänga i mig ett par om 30minuter, en rättare sagt - klockan 12 ska jag röra mig hemåt, jag vill bara förtydliga att jag kommer att sätta mig i bilen. Vill bara veta vad jag kan förvänta mig.

7 timmar efteråt är det lugnt, säkert inte bra då man kan va lite slut i huvudet men kör försiktigt bara
Citera
2013-02-19, 17:00
Medlem
Pipharens avatar
Nej. Vatten evaporerar, eller vad det nu är, inget annat. MDMA:et kommer inte flyga ut magiskt.
Citera
2013-02-19, 19:03
Medlem
Buutchlols avatar
Okej, körde E med ett par polare igår, det var nice och så bla bla. När jag hade tagit min sista och höll på att gå ner så rökte jag en bong, vilket de andra också gjorde ganska snart efter. Och efter den bongen så flippade vi ur TOTALT. Man fattar ingenting, man säger random saker, ingenting hänger ihop, SJUKA hallisar osv osv. Vad händer och varför händer det?

Blev nojjig första gången detta hände (för ett par månader sen) men nu var det bara kul. Det är dock riktigt efterblivet!
Citera
2013-02-19, 19:41
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Torka MDMA, går det? infogad.

/Mod
Citera
2013-02-19, 20:17
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Okej, körde E med ett par polare igår, det var nice och så bla bla. När jag hade tagit min sista och höll på att gå ner så rökte jag en bong, vilket de andra också gjorde ganska snart efter. Och efter den bongen så flippade vi ur TOTALT. Man fattar ingenting, man säger random saker, ingenting hänger ihop, SJUKA hallisar osv osv. Vad händer och varför händer det?

Blev nojjig första gången detta hände (för ett par månader sen) men nu var det bara kul. Det är dock riktigt efterblivet!
Fick mig också en smärre chock när jag rökte efter MDMA, herreminjävlar vad trippad man blir....på ett negativt sätt då. Fick sjuka hörselproblem, hade ingen aning om vart ljuden kom ifrån och när min polare snackade lät det som han satt nån helt annanstans, läskigt på riktigt. Förmågan att förstå ord osv var helt bortblåst. Man blev en grottmänniska...

Aldrig aldrig aldrig igen
Senast redigerad av POMJUP53 2013-02-19 kl. 20:21.
Citera
2013-02-19, 23:55
Medlem
Jag är så himla nervös inför att använda ecstasy för första gången. Det är inte så att jag inte vill, för det vill jag. Men jag är så himla nojjig över att något ska hända innan/under/efter ruset

Har ni några tips hur man kommer över detta? Kommer oron att försvinna så fort ruset slår in?
Citera
2013-02-20, 01:45
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Fick mig också en smärre chock när jag rökte efter MDMA, herreminjävlar vad trippad man blir....på ett negativt sätt då. Fick sjuka hörselproblem, hade ingen aning om vart ljuden kom ifrån och när min polare snackade lät det som han satt nån helt annanstans, läskigt på riktigt. Förmågan att förstå ord osv var helt bortblåst. Man blev en grottmänniska...

Aldrig aldrig aldrig igen

Blev också nojjig första gången. Men när jag bara hängde med i trippen så blev det asroligt. Vi spelade in ett ganska bra tag, och fick bevisat att man faktiskt inte är SÅ efterbliven. Hjärnan spelar bara ett spel med en och ger en riktigt knasiga hallisar.
Citera
2013-02-20, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Back2Real
Jag är så himla nervös inför att använda ecstasy för första gången. Det är inte så att jag inte vill, för det vill jag. Men jag är så himla nojjig över att något ska hända innan/under/efter ruset

Har ni några tips hur man kommer över detta? Kommer oron att försvinna så fort ruset slår in?

Vi befinner oss i ungefär samma situation. Jag ska testa ecstasy snart och visst känner jag mig lite nervös inför det, men eftersom jag testat andra droger så känner jag mig ändå ganska bekväm. Hade jag gått direkt utan erfarenhet på ecstasy så hade jag nog varit pissnervös. Har du ingen erfarenhet av andra droger? Var du lika nervös då?

När jag testat andra droger har det alltid varit så att jag känt mig som mest nervös innan och under tiden man röker/snortar/osv men att det alltid släpper när man kommer in i ruset. Antar att det kommer vara precis likadant när jag testar ecstasy.

Det kan hända att jag testar ecstasy ikväll och då kanske jag kommer in med en lugnande inlägg här i tråden. Just i skrivande stund känner jag mig ärligt talat jävligt nervös, men vi får se hur jag känner mig efteråt.
Citera
2013-02-20, 07:43
Medlem
TrolliverTwists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Back2Real

den kommer att försvinna rätt så omgående när ruset knackar på hos hjärnkontoret. glädjen tar överhand. när ruset börjar komma igång kan du känna dig lite lätt i skallen och snurrig, men det är helt normalt och inget att oroa sig över. om du är nervös skulle jag rekommendera att börja med en inte alltför stor dos.
Citera
2013-02-20, 11:06
Medlem
Update ang bilen. Ja jag körde bil på Ecstasy, det gick kanon.
Till alla som är nervösa angående att prova.... det behöver ni inte vara, när det väl slår på så försvinner alla känslor som inte är positiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in