Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Juste sen en sak till ang ecstasy och hitta det magiska ruset. Jag käkar inte opiater eller så men jag röker ganska mycket, och jag har väldigt lätt för att bli bängtrög i några dagar efter mycket rökandet och då om man käkar e på det här bängtrög dagarna så blir inte ruset lika bra heller. det är som det är någon trög cannabis hinna över hela skiten. Vilket jag tycker suger. Jag undrar om det kanske är så med dig och dina opiater?
Det kan säkert stämma. Jag har dock alltid varit ren från opioider när jag tagit MDMA, så jag kan inte svara hur det är. Har dock inget minne av att cannabis påverkade mina MDMA-rus, för under den tiden jag rökte dagligen hade jag också mina bästa ecstasyrus, men det var å andra sidan under min ecstasysmekmånad, d.v.s. under det första året jag käkade knappar. Det har blivit ett antal sedan dess...
Även om jag tror att din tes kan stämma, d.v.s. att opioider kan sänka ruset, så är det nog upp till bevis under veckans slut, då jag snart får mitt MDMA - men inte kommer hinna bli helt ren från buprenorfinet. Lär nog bli så att jag kör upp det mesta idag och imorgon, men sparar en näsa till avtändningen. Tveksamt hur väl mina 5-htpförberedelser kommer att ge resultat också, iom att jag ätit och sovit dåligt, samt varit sjuk, men å andra sidan var det mer än en månad sedan jag tog MDMA senast och kommer att se till att ha riktigt bra setting denna gång.
Wish me luck hur som helst. Om det blir magiskt så funderar jag på en ny tripprapport med stulen slogan från Love Parade -
MDMA - the magic is back.