Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Hur mycket? Tog du nånting annat också? Tänker främst på alkohol.

~50 mg. Drack alkohol kvällen efter, vilket förstås kan ha inverkat en aning.
Citera
2016-06-22, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diedarling
Man tar inte mdma alls? jag menar är första eller andra dagen att föredra? den andra får det väl bli bara alkohol dååååå

Jaha. Ta andra dagen för du lär vara trött i kropp och huvud andra dagen.
Citera
2016-06-22, 21:56
Medlem
Jag tycker att iallafall första gången då du intar egentligen någon drog, bör vara helt nykter & inte blanda med något annat. Själv tycker jag man får en bättre helhetsbild hurvida man själv upplever & anser det var värt det. Mår lite illa när folk säger att xxxx är bra att landa på.
Tycker man ska rida ut allt, allra mest AT & när man landar.

Av e, mdma, syra, kola, rc & svamp är amfetamin något jag aldrig kommer röra mer.
Citera
2016-06-23, 01:54
Medlem
KeithLemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Gör det inte, en tablett på 200mg räcker (hälften först sen sista hälften 1-2 timmar in) och tar du mer än så på en dag eller veckorna framöver så får du bara kass effekt och skadar hjärnan.

Så du menar att om han skulle ta mdma två dagar i rad så kan han få hjärnskador? Satan då måste jag vara stålmannen.

Vilket jävla trams, självklart kan man ta mdma två dagar i rad.
Personligen så skulle jag inte ta mer än
ett gram per kväll, den största risken med mandy är att du drabbas av vätskebrist.
Citera
2016-06-23, 01:58
Medlem
KeithLemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
~50 mg. Drack alkohol kvällen efter, vilket förstås kan ha inverkat en aning.

Gräs kan vara väldigt skönt att röka dagen efter, alkohol är ett måste.

Edit: 500mg menar du väl? Ganska fet lina för att ha varit första gången. Brände det härligt?
Senast redigerad av KeithLemon 2016-06-23 kl. 02:04.
Citera
2016-06-23, 02:13
Medlem
KeithLemons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Har du glömt medicinen idag?

Detta handlar inte om att vara tråkig eller rolig. Och ja, det finns vettiga anledningar till att inte snorta MDMA.

Trodde det var precis det handlade om!
Ska man överanalysera allt så försvinner ju charmen. Fan kör på det är ju inte direkt heroin vi talar om.

Vissa droger tar man ju för att släppa loss och fly ifrån verkligheten.
Citera
2016-06-23, 02:47
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithLemon
Gräs kan vara väldigt skönt att röka dagen efter, alkohol är ett måste.

Edit: 500mg menar du väl? Ganska fet lina för att ha varit första gången. Brände det härligt?
Men för helvete, läs vad h*n skrev istället.

Gräs kan vara kanon på andra halvan av MDMA och även jätteskönt dagen efter. Fast gräs är ju alltid det. Alkohol pajar upplevelsen ganska mycket eftersom man tappar minnet så lätt och blir dämpad. Uttorkningen kan bli rätt obehaglig också även om det är rätt lätt att hålla koll på.
Citat:
Trodde det var precis det handlade om!
Ska man överanalysera allt så försvinner ju charmen. Fan kör på det är ju inte direkt heroin vi talar om.

Vissa droger tar man ju för att släppa loss och fly ifrån verkligheten.
Det är inte att överanalysera, det finns faktiskt risker och alla har inte samma inställning till dem som du har. Jag misstänker dock att du tror att du har mer koll än du har vilket innebär att du inte ens förstår dig på vilka risker du tar. Det räcker att läsa dina inlägg för att se det.

Vad bra att du förstår att heroin och MDMA inte påverkar en på samma sätt. Det är nog en viktig urskiljning att göra. Men om du menar att denna underbara och centralstimulerande drog är ofarlig på något sätt så råder jag dig att tänka om.

Edit:
Citat:
Så du menar att om han skulle ta mdma två dagar i rad så kan han få hjärnskador? Satan då måste jag vara stålmannen.

Vilket jävla trams, självklart kan man ta mdma två dagar i rad.
Personligen så skulle jag inte ta mer än
ett gram per kväll, den största risken med mandy är att du drabbas av vätskebrist.
Inte mer än ett gram nej.. Väger du 450kg? Snälla skriv inte mer i den här tråden. Jävla jubelidiot.
Senast redigerad av crillecrille 2016-06-23 kl. 02:51.
Citera
2016-06-23, 05:01
Medlem
Hej på er, jag har en liten fråga här.
Jag lider av daglig ångest och därigenom depression, svårt att hantera det sociala och allt det tillför.
Jag sitter på drygt en femma mdmakristaller och lekte med tanken att.. hur skulle jag påverkas positivt som negativt, om jag började regelbundet på daglig basis att inta en minidos mdma, låt säga.. 5-10 mg? Spekulerar lite bara.
Citera
2016-06-23, 16:54
Medlem
Tjenare!

Tänkte ta lite tramadol nu ca 300mg och tänkte käka ecstasy imorgon kväll tror ni det skulle va lungt?

Mvh
Senast redigerad av Dumpventilen 2016-06-23 kl. 17:24.
Citera
2016-06-24, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillwaiting
Hej på er, jag har en liten fråga här.
Jag lider av daglig ångest och därigenom depression, svårt att hantera det sociala och allt det tillför.
Jag sitter på drygt en femma mdmakristaller och lekte med tanken att.. hur skulle jag påverkas positivt som negativt, om jag började regelbundet på daglig basis att inta en minidos mdma, låt säga.. 5-10 mg? Spekulerar lite bara.

Råder dig att avstå. Ser inte hur det skulle lösa något av dina problem,
Citera
2016-06-28, 19:18
Medlem
Bumpar denna: Vad tar man mest skada av? 250-300mg MDMA var tredje månad i ett år, eller 250-300mg två kvällar på en vecka fast på ett år med?

Samt är jag skeptisk till när folk säger att första gången är den bästa, eller att ruset inte blir lika bra efter det. Jag har hittills kört tremånaders-regeln och droppat ca 8 gånger i mitt liv. Två gånger E och resten är kristaller, och jag föredrar kristallerna med hästlängder . Men alla gånger har varit nästan precis lika nice, någon gång körde jag lite högre doser och då blev det ju givetvis mer intensivt, men att första gången skulle vara absolut bästa? Skeptisk.. Min första gång var jag ändå på en fet technoklubb i Barcelona och själva ruset var det samma som hemma i Sverige men givetvis var upplevelsen och miljön lite bättre klart.

Har aldrig heller känt av någon AT och då brukar det ändå bli 200-300mg på en kväll när jag väl kör. Är jag lyckligt lottad eller försvinner magin och ATn kommer smygandes mer och mer för varje gång även om man håller sig till 3 månader?
Citera
2016-06-28, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andre82
Bumpar denna: Vad tar man mest skada av? 250-300mg MDMA var tredje månad i ett år, eller 250-300mg två kvällar på en vecka fast på ett år med?
Det finns inga studier som sträcker sig över en längre period. Man vet inte exakt hur skadligt MDMA är.
Citat:
Samt är jag skeptisk till när folk säger att första gången är den bästa, eller att ruset inte blir lika bra efter det.
Jag också.
Citat:
Har aldrig heller känt av någon AT och då brukar det ändå bli 200-300mg på en kväll när jag väl kör. Är jag lyckligt lottad eller försvinner magin och ATn kommer smygandes mer och mer för varje gång även om man håller sig till 3 månader?
Magin kommer inte försvinna om du håller dig till 3-månader-regeln. Men jag skulle föredra att ha längre uppehåll ibland.

ATn kommer inte påverkas av just det, men den kan ju bli värre ibland av andra anledningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in