Citat:
Ursprungligen postat av
KeithLemon
Gräs kan vara väldigt skönt att röka dagen efter, alkohol är ett måste.
Edit: 500mg menar du väl? Ganska fet lina för att ha varit första gången. Brände det härligt?
Men för helvete, läs vad h*n skrev istället.
Gräs kan vara kanon på andra halvan av MDMA och även jätteskönt dagen efter. Fast gräs är ju alltid det. Alkohol pajar upplevelsen ganska mycket eftersom man tappar minnet så lätt och blir dämpad. Uttorkningen kan bli rätt obehaglig också även om det är rätt lätt att hålla koll på.
Citat:
Ursprungligen postat av
KeithLemon
Trodde det var precis det handlade om!
Ska man överanalysera allt så försvinner ju charmen. Fan kör på det är ju inte direkt heroin vi talar om.
Vissa droger tar man ju för att släppa loss och fly ifrån verkligheten.
Det är inte att överanalysera, det finns faktiskt risker och alla har inte samma inställning till dem som du har. Jag misstänker dock att du tror att du har mer koll än du har vilket innebär att du inte ens förstår dig på vilka risker du tar. Det räcker att läsa dina inlägg för att se det.
Vad bra att du förstår att heroin och MDMA inte påverkar en på samma sätt. Det är nog en viktig urskiljning att göra. Men om du menar att denna underbara och centralstimulerande drog är ofarlig på något sätt så råder jag dig att tänka om.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av
KeithLemon
Så du menar att om han skulle ta mdma två dagar i rad så kan han få hjärnskador? Satan då måste jag vara stålmannen.
Vilket jävla trams, självklart kan man ta mdma två dagar i rad.
Personligen så skulle jag inte ta mer än
ett gram per kväll, den största risken med mandy är att du drabbas av vätskebrist.
Inte mer än ett gram nej.. Väger du 450kg?

Snälla skriv inte mer i den här tråden. Jävla jubelidiot.