Citat:
Ursprungligen postat av EcstasyRising
Två veckor? Med vilken dos då? Två veckor kan till och jag med överskrida, iofs tog jag fyrdubbel dos eftersom svenskcirkulerade tabletter oftast är så värdelösa.
Jag har en fråga: Innan jag flyttade och hyrde ut min lägenhet så stuvade jag om och la ned två tabletter jag inte hann droppa i en sluten jackficka. Jackan hängde jag in i mitt svala förråd. Om jag kommer hem i juni nästa år, är dom värdelösa eller går dom att använda?
Jag är inte helt hundra säker men dosen var något med 0.85 eller 850 av MDMA.
I dokumentären hade dokumentär teamet köpt massa olika ecstasy tabletter på Glastonbury festivalen och vissa av tabletterna innehöll ingen ecstasy alls medans vissa innehöll nästan enbart MDMA.
Jag förstod det som att en del av projektet gick ut på att se om det gick att använda ecstasy som medicin främts för fd militärer och andra som lider av allvarlig post traumatisk stress.
Ett kvinna som led oerhört av detta deltog i programmet och provade drogen tillsammans med sin terapeft, hon gjorde jättestora framsteg under påverkan av drogen och det var väldigt rörande att som tittare se.