Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lehleh
500/1000 mg utav vadå? Nu antar jag att du pratar MDMA dvs MDMA kristaller?

Vissa kan sälja kristaller 0,5 men vanligast är att man köper 1g för personligt bruk om du inte bulkar upp eller säljer vidare. Sedan finns det dem som kör minimum 2/3/5g+. Beroende på vad för slags aktör du är i kontakt med. Men man köper oftast inte 0,5 utan kör 1 för mindre strul och mindre risk.

Jag vet inte vad jag menar riktigt, men du har nog rätt. Menar tabletterna som det bl.a. är mdma i. Vet att han säljer 1 g i alla fall, så det får bli så. Tack!
Citera
2011-10-20, 00:14
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemligkille
Jag vet inte vad jag menar riktigt, men du har nog rätt. Menar tabletterna som det bl.a. är mdma i. Vet att han säljer 1 g i alla fall, så det får bli så. Tack!

Ja men är det knappar alltså Ecstacy så kan vi inte räkna med 1g. En knapp väger ju typ ett 0,3-4g eller något. Pratar vi knappar brukar kan man köpa allt ifrån 1-1000, beroende på sammanhang. Jag har köpt enstaka till exempelvis en vän i efterhand. Sedan har jag köpt 100 när man vet att folk behöver. Men vanligtvis för personlig bruk är väl 10 knappar normalt? Då har man till 2-3 sessioner beroende på kvaliten i alla fall.
Citera
2011-11-11, 14:20
Medlem
säg att ja tar ecstasy i dag hur länge håller det i sig i kroppen tills man inte kan se att ja har tagit något alls via blodprov eller hur polisen gör?
likadant me maja hur länge håller d?
Citera
2011-11-11, 14:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rofle92
säg att ja tar ecstasy i dag hur länge håller det i sig i kroppen tills man inte kan se att ja har tagit något alls via blodprov eller hur polisen gör?
likadant me maja hur länge håller d?
72 timmar är en bra fingervisning rent generellt, kan gå snabbare också.
Citera
2011-11-11, 15:25
Medlem
okey trodde det var mycket längre typ en månad eller så:P
Citera
2011-11-11, 16:10
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
okey trodde det var mycket längre typ en månad eller så:P

Hårprover som dem också kan göra (sällan vad jag förstått) syns det upp till/över 90 dagar.
Citera
2011-11-11, 17:35
Medlem
okey men blodprov högst en vecka efteråt? är det samma med alla droger ?
Citera
2011-11-11, 17:47
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
okey men blodprov högst en vecka efteråt? är det samma med alla droger ?

Verkligen inte. Är van cannabis brukare som röker dagligt/helgvis kan inneha spår utav THC en bra längre tid än en vecka. Det är olika från olika droger. Men olika cannabinoider brukar ha liknande varandra. Olika centralstimulerande brukar ha liknande varandra etc.
Citera
2011-11-11, 17:58
Medlem
okey men om man säger så här då man kan inte se det efter en månad att någon har tagit ecstasy eller cannabis?
Citera
2011-11-12, 00:56
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
okey men om man säger så här då man kan inte se det efter en månad att någon har tagit ecstasy eller cannabis?
Möjligtvis i ett hårtest, aldrig i urin- eller blodprov dock.
Citera
2011-11-12, 23:07
Medlem
Biffcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Ligger mycket sanning i ditt inlägg. De första 4-5 gångerna fick jag inte någon avtändning att tala om, snarare sköna afterglows som höll i sig i veckor...

Får faktiskt hålla med dig där. Jag har blivit mycket gladare rent allmänt som person och öppnare mot andra. Musik har också blivit bra mycket bättre även fast jag inte är påverkad. Det gäller nog att inte köra för ofta, det är då bieffekterna gör sig kända.
Citera
2011-11-17, 03:10
Medlem
kan man ta en överdos av e och isåfall hur många tabletter ungefär är det på en kväll man skall ta då?
funderar ju inte på ta en överdos tänkte mer för att vara på den säkra sidan:P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in