Citat:
Ursprungligen postat av
snookiz
Tack för svaret. Så 50mg i vardera borre vid 9-10 tiden och sen 150mg bomb 60-90min efter?
Jo jag tänkte isåfall ta mindre kvällen innan, kanske var lite otydlig i min första post.
Är inte tillräckligt erfaren för att våga på 250-300mg i ett svep, nasalt innan bomben är mer för att det inte ska slå för hårt och den låga dosen efter tänkte jag eventuellt skulle kunna förlänga/förhöja peaken på bomben? Vill inte tappa kontrollen. Tidigare högsta dos har varit 200mg, uppdelat på 100mg bomb och 50mg en timme innan och 50mg en timme efter bomben typ.
Låter bra. Kommer nog ge dig ett fint rus tror jag. Helt okej dosering, speciellt för någon som inte har tagit allt för mycket MDMA i sina dagar.
Problemet med MDMA nasalt är i mitt tycke att det slår på direkt och sen håller inte lika länge som en bomb. Men alla tycker ju olika och om du nu villa snorta så gör du det, du kommer få ett bra rus kan jag nästan garantera.
Med rätt tajming så kan du absolut förlänga peaken med en stund, det är därför jag rekommenderar att du tar bomben så snart efter snorten du vågar. Ruset håller ju som bekant inte i sig lika länge när man snortar och enligt mig är det svårt att komma upp på MDMA när man har börjat komma ner.
För mig, men jag är har ju då tagit en del MDMA också, håller en sort cirkus två timmar innan man börjar komma ner. Därför tycker jag du borde ta bomben samtidigt som du snortar, tar väl cirkus en timme för bomben att börja ta fart sen ytterligare en timme för dig att börja peaka.
Så det blir alltså såhär:
0min: Snort+bomb
30min: Peaken från snort börjar
1h: Bomben börjar göra sitt
1h30min: Peaken från snorten börjar dala ner från toppen
1h30min-2h: Bomben börjar nå sin peak
Sen skiljer ju självklart tiden från gång till gång men detta är en liten fingervisning iallafall.
Man vill alltså tajma sina påfyllningar väl. Tar du t.ex. MDMA nu och sen fyller på om 6h så kommer du inte få samma rus igen, om ens något alls. När det är över är det över, det är inte som med tjack att du kan fylla på när som helst.
Aja, hoppas du blev klokare på hur jag menar. Ditt upplägg kommer funka även det men tror att du skulle få ut mer av ruset om du tar mitt.. Men vad vet jag egentligen, jag är ingen forskare