Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-03-16, 15:11
Medlem
KryddAs avatar
Tjenare, jag har rena MDMA kristaller och har nu vaknat och har tom mage och tänker att detta är ett ypperligt tillfälle att ta lite MDMA

Men frågan är: hur äter jag det? Ska jag bara krossa det så fint jag kan (tänkte te 150mg) och sedan bomba med toapapper, eller bara ta en sked och svälja och skölja ner med vatten? Vilka tips har ni? Jag ska iväg 14 min o köpa snus nu bara, sen ska jag ta det, så hoppas på snabba svar!

EDIT: Tog 140-150mg och bombade i toapapper nu kl 15:53, hur lång tid bör det ta att peaka? Typ 1h eftersom det var finmalt pulver och jag bombade på tom mage?
Senast redigerad av KryddA 2011-03-16 kl. 16:01.
Citera
2011-03-16, 18:05
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KryddA
Tjenare, jag har rena MDMA kristaller och har nu vaknat och har tom mage och tänker att detta är ett ypperligt tillfälle att ta lite MDMA

Men frågan är: hur äter jag det? Ska jag bara krossa det så fint jag kan (tänkte te 150mg) och sedan bomba med toapapper, eller bara ta en sked och svälja och skölja ner med vatten? Vilka tips har ni? Jag ska iväg 14 min o köpa snus nu bara, sen ska jag ta det, så hoppas på snabba svar!

EDIT: Tog 140-150mg och bombade i toapapper nu kl 15:53, hur lång tid bör det ta att peaka? Typ 1h eftersom det var finmalt pulver och jag bombade på tom mage?
Även om det inte var en megados direkt gissar jag att du mår, eller i alla fall mådde, riktigt jäkla bra?
Citera
2011-03-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Även om det inte var en megados direkt gissar jag att du mår, eller i alla fall mådde, riktigt jäkla bra?
Om det är bra kristaller så är det väl en ganska perfekt dos.
Citera
2011-03-29, 21:25
Medlem
erikisms avatar
Tänkte köra e när deadmau5 spelar på peaceandlove men läste nu att man ska ta 15 minuters paus varje halvtimma. Hur gör man om artisten spelar i 1 timma?
Citera
2011-03-30, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikism
Tänkte köra e när deadmau5 spelar på peaceandlove men läste nu att man ska ta 15 minuters paus varje halvtimma. Hur gör man om artisten spelar i 1 timma?
Förstår inte vad du menar att du bara kan lyssna på musik och dansa halva tiden av ruset för att det skulle vara farligt annars?
Citera
2011-03-30, 12:28
Medlem
erikisms avatar
"Så, hur mycket nu då? Det beror på lite vad du gör. Står du på ett rave och dansar ska du dricka minst 0,5 liter vatten och ta en 15 minuters paus varje halvtimme."
Citera
2011-03-30, 15:04
Medlem
bk-MDMAs avatar
Det är farligt att knarka, om du är sådär paranoid så bör du nog låta bli
Citera
2011-03-30, 17:48
Medlem
erikisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Det är farligt att knarka, om du är sådär paranoid så bör du nog låta bli
Jag är inte särskilt paranoid, ville bara för säkerhetens skull veta att det inte var _förut bestämt_ att man dog om man dansade i mer en 30 minuter utan paus.
Citera
2011-03-30, 18:55
Medlem
knuzlas avatar
Citat:
Jag är inte särskilt paranoid, ville bara för säkerhetens skull veta att det inte var _förut bestämt_ att man dog om man dansade i mer en 30 minuter utan paus.

Kom igen, använd de små grå. Det fattar du väl att man inte dör om man dansar mer än 30 min ead. Vi skulle ha en jävla massa dödsfall i Sverige varje helg om MDMA var så sjukt farligt.
Citera
2011-03-31, 16:04
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Det är bra att dricka mycket vatten under ruset, men det är samtidigt överdrivet med eventuella konsekvenser om du dricker lite. Visserligen ökar kroppstemperaturen, men det är inte livsfarligt om du glömmer bort att dricka varje timma.

Det är mer om du dansar som en galning en helt natt utan att dricka något alls som det börjar bli farligt.

Du klarar utan problem 8 timmar på dansgolvet med 2 liter fördelat över hela kvällen utan att riskera din hälsa. Jag brukar dricka 1½ glas vatten varje timma och det duger gott och väl, sedan är jag väl inte megaröjaren heller, dansar ganska lugnt och försiktigt på MDMA.

De eventuella neurotoxiska skador som uppstår av MDMA blir värre när man är på något varmt ställe, därför har vatten en skyddande effekt, kylvätska till systemet. Ät lite C-vitamin också så är du helt safe.

Mvh
Hysteria
Senast redigerad av Hysteria90 2011-03-31 kl. 16:11.
Citera
2011-04-04, 22:48
Medlem
erikisms avatar
• Ungefär 2 av 100 000 användare har extrema negativa reaktioner vilket resulterar i döden (sällsynt).
(#2)

Vad är detta för reaktioner?
Citera
2011-04-04, 22:58
Bannlyst
Citat:
• Ungefär 2 av 100 000 användare har extrema negativa reaktioner vilket resulterar i döden (sällsynt).
(#2)

Vad är detta för reaktioner?

Vätskebrist, överhettning och smutsiga E med diverse skit i. Det skulle jag gissa på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in