Hade min debut på mdma igår, 250 mg vit/bruna kristaller. Tog så pass hög dos pga rekommendation från min kompis som testat samma batch vid flertalet tillfällen.
Mellan ca 40 - 60 min efter intag stegrade upp till peaken och jag hade sedan det underbart i 3 timmar följt av ungefär en timmes behaglig nergång till hyffsat normalt sinnestillstånd (med en del positiva effekter kvar..).
Det hela var intensivt med mycket mer visuella inslag än vad jag hade förväntat mig. Väldigt färggrant där alla färger drogs ut till långa streck (speciellt vid rörelser) och det verkligen lyste om alla ting omkring mig. Starkt välbehag. Dom ofrivilliga ögonrörelserna. Spontant så kände jag för att dansa hela tiden från peaken till nergången. Timmarna flög fram lite snabbare än jag hoppats på men är ändå väldigt nöjd med upplevelsen.
Några frågor till er som är mer vana brukare av substansen:
Hur vanligt är det att färger och linjer "dras ut" (och att det lyser om allting för den delen)?
Hur vanliga är dom ofrivilliga ögonrörelserna?
Käkspänningarna var mildare än jag förväntat mig. Hur kraftiga brukar dessa vara?
Jag kände ingen som helst lust att lägga mig ner, ej heller att det var speciellt mycket skönare att beröra saker. Är detta normalt?
Med dom uppgifterna ni fått, tror ni att jag träffade optimal dos? höjning/sänkning? Fråga mig om det behövs mer information för att avgöra.
Tack på förhand
Edit: Bombade