Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-09, 19:09
Moderator
kvm3s avatar
Tråden En liten fundering.. infogad.

/Mod
Citera
2013-01-10, 15:04
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Tog ungefär 250 mg MDMA för 3 timmar sen, och undrar om det kanske hade varit gött att ta sig en spliff med rökmixen ur-144. Vad tror ni?
Det bör ju vara ungefär som att röka lite hasch under ruset?
Men finns de någon som vill komma med något tänk eller tyck så är de bara att skriva
Hur tycker ni det är förövrigt att röka cannabis under ett MDMA-rus?

Jag röker bara när MDMA:t håller på att gå ur. Vill inte blanda cannabis med MDMA av någon anledning ^^
Cannabis kan dock boosta det ganska rejält. Resten av mitt kompisgäng röker ofta på MDMA och de har fått hallisar nästan varje gång.
Citera
2013-01-12, 18:57
Medlem
timetoendits avatar
Fler än jag som upplever att man får dålig hud av MDMA? Blir typ rosa i huden dagarna efter och får blämmor överallt.
Citera
2013-01-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Fick hem lite MDMA idag och även mitt EZ-test. Testet gick rätt snabbt till kolsvart när jag la i samplet.

Det här är dock inget som talar om kvalitén på produkten utan endast att det innehåller MDMA?

Jo det är ett tecken på bra kvalle, ju snabbare det blir svart, ju mer mdma o renare pillare
Citera
2013-01-12, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Fler än jag som upplever att man får dålig hud av MDMA? Blir typ rosa i huden dagarna efter och får blämmor överallt.
Droger som är tillverkade på ett sämre sätt kan ge hud problem.
Citera
2013-01-12, 20:20
Medlem
Har planer på att testa rent MDMA och har funderingar på hur mycket jag egentligen bör beställa hem. Jag vill egentligen bara testa det en gång till att börja med, men 1 gram borde väl räcka? Eller är det för mycket att ta första gången?
Citera
2013-01-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Har planer på att testa rent MDMA och har funderingar på hur mycket jag egentligen bör beställa hem. Jag vill egentligen bara testa det en gång till att börja med, men 1 gram borde väl räcka? Eller är det för mycket att ta första gången?
Första gången du tar mdma skulle jag rekommendera att ta ca 2mg din kroppsvikt direkt. 1 gram räcker lätt att dela på.
Citera
2013-01-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdrol
Första gången du tar mdma skulle jag rekommendera att ta ca 2mg din kroppsvikt direkt. 1 gram räcker lätt att dela på.

Vad menar du med "2mg din kroppsvikt"? Att jag ska ta min vikt (65kg) gånger 2mg. Dvs typ 130 mg? Eller missförstår jag dig?
Citera
2013-01-12, 21:53
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Vad menar du med "2mg din kroppsvikt"? Att jag ska ta min vikt (65kg) gånger 2mg. Dvs typ 130 mg? Eller missförstår jag dig?
Det är rätt. 1g är mer än lagom, då kan du bjuda andra med.
Citera
2013-01-12, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Det är rätt. 1g är mer än lagom, då kan du bjuda andra med.

Jag och två vänner ska testa det och enligt era råd räcker 1 gram till 7-8 personer och så pass mycket behöver vi inte egentligen. Så blir nog 0.5 gram och som vi delar på 3 personer som det ser ut just nu.
Citera
2013-01-12, 23:40
Medlem
Citat:
Jag och två vänner ska testa det och enligt era råd räcker 1 gram till 7-8 personer och så pass mycket behöver vi inte egentligen. Så blir nog 0.5 gram och som vi delar på 3 personer som det ser ut just nu.
Absolut räcker det. Många gillar att fylla på innan ruset börjar dala för att försöka håll igång men gör inte det första gången. Första gången på mdma räcker 1 dos tycker jag.

Man kommer aldrig lika högt som första dosen det är den som är mest imponerad också
Citera
2013-01-13, 02:47
Medlem
I all min bänghet och i ett kraftigt e-rus stoppade jag i mig 200mg 5-htp. Hört att detta inte är bra. Hur dåligt är det? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in