Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-15, 22:09
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Införskaffade i sthlm förra hösten. Om du inte petat på ett halvår skulle jag nog rekommendera 2-3 kanske.

Ok, trodde det gällde en aktuell batch. Thnx though och glöm inte bort att ha kul...
Citera
2009-05-16, 12:51
Medlem
Ska inte vara någon fara men kan minska effekten något. Vet ock att vissa anti-ep potentierar vissa substanser beroende på vilken indikation de har. Så ta det lungt i början...

Citat:
Ursprungligen postat av Amenvadihelvete
Hej, jag äter 300mg lamictal om dagen + 5 mg cipralex. Ska fasa ut cipralexen nu dock.

Är det någon som har nån aning hur lamictalens effekt skulle påverka om man provade E skulle jag vara mer än tacksam för svar.
Citera
2009-05-16, 13:13
Medlem
Borde nämnas att det finns en lyckopiller variant som heter MAO-hämnare och går du på denna så ska du ABSOLUT INTE ta E.

Kan leda till serotoninsyndrom eller död
Citera
2009-05-20, 15:54
Medlem
Paraplus avatar
Hur ligger det till med 5htp och MDMA.
Hur länge bör man vänta innan man tar mdma när man tagit 5htp?

Min vän har inget 5htp och jag är osäker på ifall den ska äta en banan nu(haha) istället eller ta 5htp när den är här. Dock kommer vi andra vilja ta mdma ganska snart efter den kommit hit då den kommer senare. Därav är jag lite splittad över hur detta ska fixas genom en banan eller 5htp.

(oroa er inte det är inte knappar utan kristaller sparade sedan förra året(kan de ha tappat potens?) som jag vet funkade jätte bra som ska intas, och tyvärr är det slut nu efter ikväll så PM om köp är onödigt)
Citera
2009-05-20, 17:18
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paraplu
Hur ligger det till med 5htp och MDMA.
Hur länge bör man vänta innan man tar mdma när man tagit 5htp?

Min vän har inget 5htp och jag är osäker på ifall den ska äta en banan nu(haha) istället eller ta 5htp när den är här. Dock kommer vi andra vilja ta mdma ganska snart efter den kommit hit då den kommer senare. Därav är jag lite splittad över hur detta ska fixas genom en banan eller 5htp.

(oroa er inte det är inte knappar utan kristaller sparade sedan förra året(kan de ha tappat potens?) som jag vet funkade jätte bra som ska intas, och tyvärr är det slut nu efter ikväll så PM om köp är onödigt)
käkat 5-htp och dagen efteråt tagit E, det är ingen fara. Inte på något sätt. Sen tar man ju 5-htp för att landa från E på ett snällare sätt. Ingen hade sagt att detta är bra om det var farligt. Men att ta det UNDER ruset är nog inte så bra, en ren gissning dock. Kan vara helt ofarligt också.
Citera
2009-05-22, 17:48
Medlem
Happy_tripps avatar
Någon som har nån erfarenhet av gröna euros?
alla ja har pratat med känner inte till dom...
nån som vet va et blir för rus känsla Osv...
PZ
Citera
2009-06-21, 00:06
Medlem
CoopColas avatar
Hur är det att sova efter att man har tagit? Förstår att det är olika, men på ett ungefär. Om man tar en.
Citera
2009-06-21, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Hur är det att sova efter att man har tagit? Förstår att det är olika, men på ett ungefär. Om man tar en.

Hur det är? eller om det går att sova, och ja du kommer kunna somna på en. Annars snackar du nog med Mr. Placebo
Citera
2009-06-21, 01:05
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aerkemongo
Hur det är? eller om det går att sova, och ja du kommer kunna somna på en. Annars snackar du nog med Mr. Placebo
Okej, tackar.

Ska man ta två stycken eller en? Jag vill att det ska kännas ordentligt, men kanske är overkill med två första gången?
Citera
2009-06-21, 02:01
Medlem
walkmanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Okej, tackar.

Ska man ta två stycken eller en? Jag vill att det ska kännas ordentligt, men kanske är overkill med två första gången?

Ta 1 först, ett tips är att inte ta den hel, utan hacka den till ett par små bitar istället så tas det upp lättare och snabbare. Förbered det 2a pillret i förväg på samma sätt, men vänta med o ta det först du kommit igång på 1a pillret.

Alltså ta 1, sen efter ca 30-50min, tar du 2a
Citera
2009-06-21, 02:24
Medlem
Soluss avatar
När du testar något nytt, börja alltid i liten skala. Verkar kroppen inte misstycka så kan du ju dundra på med mera efteråt.

Man kan alltid ta mer om det blir för lite, men aldrig ta mindre om det blir för mycket.
Citera
2009-06-21, 09:49
Citat:
Ursprungligen postat av walkmanx
Ta 1 först, ett tips är att inte ta den hel, utan hacka den till ett par små bitar istället så tas det upp lättare och snabbare. Förbered det 2a pillret i förväg på samma sätt, men vänta med o ta det först du kommit igång på 1a pillret.

Alltså ta 1, sen efter ca 30-50min, tar du 2a

Första stycket kan väl kortas ned till ett ord: "Tugga".
Sen så ska han väl vänta lite längred att ta den andra, så att ruset verkligen har hunnit komma? vänta minst 60 min, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in