Citat:
Ursprungligen postat av sundberg
Den har fragan har sakert stallts tidigare, men skulle behova snabbt svar. Tog e for forsta gangen igar och var en underbar upplevelse. Ar dock ratt sliten idag och kanner mig ratt tom. Jag ar dock sjuukt sugen pa att ha en till kvall som igar. Kommer baksmallan bli annu varre imorgon isf? Och hur lang tid brukar det ta innan det gar over?
peace
Första gången jag provade för snart två år sedan så körde jag MDMA två dagar i rad, var då på en psytrancefestival i skogen och knapparna hette "blå armani" riktigt fina grejor, tror det blev 12st under loppet av två dagar.
Nyfrälst är ordet och jag kan förstå din känsla och längtan efter att göra det idag igen. Om du gör det så kommer du få riktigt bra effekt åter igen. Serotoninförrådet blir inte tomt efter första sessionen och permanenta skadeverkningar är inget att tala om.
Du har inte hunnit utveckla tolerans eller fått nedreglerade serotoninreceptorer ännu. Det tar enligt egen erfaranhet två månaders helgbruk innan man börjar tappa effekt.
De två första dagarna jag tog ecstasy går att likställa rent effektmässigt, någon deprission drabbades jag heller inte av. Att ta MDMA två dagar i rad när det kommer till ditt framtida bruk är dock någonting jag starkt avråder ifrån.
Dock är det väldigt individuellt när det gäller droger, alla människor är unika. Jag har aldrig känt mig "tom" dagen efter MDMA, trots att jag tagit det 35-40 gånger. Känner mig snarare utvilad och nöjd dagen efter.
Mvh
Hysteria