2016-04-03, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Rapportern (som är 11 år gammal) du har tagit bilden från säger ju att det är ren skit och inte funkar.

http://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=1355

Aha det såg jag inte, käkade dom där I förrgår och kan säga att dom kickade hur jävla hårt som helst xD känner att ja borde ha droppat en o en halv i början istället för 2 hela dirr. Idag är jag sjukt seg och känner mig helt fried i huvet.
Citera
2016-04-04, 16:26
Bannlyst
Nån som kan hjälpa mig med en till sak? Känner mig riktigt seg i kroppen nu i efterhand.
Trött i musklerna och huvudet, det är jobbigt att bara ställa sig upp. Tog pillrena i fredags och det är måndag idag. Känns bättre än innan men är fortfarande riktigt slö. Är det något jag borde oroa mig över?
Citera
2016-04-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi
Nån som kan hjälpa mig med en till sak? Känner mig riktigt seg i kroppen nu i efterhand.
Trött i musklerna och huvudet, det är jobbigt att bara ställa sig upp. Tog pillrena i fredags och det är måndag idag. Känns bättre än innan men är fortfarande riktigt slö. Är det något jag borde oroa mig över?

Normalt att känna sig helt slut i kroppen efter man kört, men har man inte återdoserat eller tagit för många på en kväll så brukar det gå över på en dag. Ät och drick mycket.
Citera
2016-04-04, 17:28
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slamboi

Känns mest som att du försöker promota skitknappar som du själv sitter på så du ska kunna hänvisa folk till flashback där knapparna minsann har fått bra betyg

Att du snor en bild från en 11 år gammal rapport av piller som inte ens fungerar fick mig iallafall i dom tankebanorna.

Så om det är någon som får erbjudandet att köpa dessa knappar så råder jag er att avstå.

Om det nu inte är så: Inget ovanligt att man är trött efter en redig kväll på MDMA. Du hade ju tagit 5 stycken och om det nu mot förmodan är riktigt knappar så är 5E en ganska hög dos. Även om det inte är dom starkaste.
Citera
2016-04-04, 22:54
Medlem
MDMA debut i helgen, har bara tagit Concerta som centralstimulerande innan, hur stor dos rekommenderar ni så jag får ett rus men inte blir helt bortom denna värld? Har tillgång till 3g totalt
Citera
2016-04-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
MDMA debut i helgen, har bara tagit Concerta som centralstimulerande innan, hur stor dos rekommenderar ni så jag får ett rus men inte blir helt bortom denna värld? Har tillgång till 3g totalt

0,2 g räcker gott för en nybörjare. Du kommer må bra
Citera
2016-04-05, 00:46
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crock2
0,2 g räcker gott för en nybörjare. Du kommer må bra
Det beror på hur mycket man väger. Och 120mg räcker för de flesta,man behöver inte överdosera den här drogen.
Citera
2016-04-05, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Popshuv1t
Känns mest som att du försöker promota skitknappar som du själv sitter på så du ska kunna hänvisa folk till flashback där knapparna minsann har fått bra betyg

Att du snor en bild från en 11 år gammal rapport av piller som inte ens fungerar fick mig iallafall i dom tankebanorna.

Så om det är någon som får erbjudandet att köpa dessa knappar så råder jag er att avstå.

Om det nu inte är så: Inget ovanligt att man är trött efter en redig kväll på MDMA. Du hade ju tagit 5 stycken och om det nu mot förmodan är riktigt knappar så är 5E en ganska hög dos. Även om det inte är dom starkaste.

Klart man ska vara försiktig med vad man tror på online, Men dom kickade riktigt hårt. Antagligen ny formel på dom här knapparna. Tror inte det bara var MDMA i dom, inte jag som säljer dom heller en kompis hade kritat 15st så käka vi 5 var och hade en liten privat inflyttningsfest då dom nyss hade fått sin lägenhet. Men jag råder alla att hålla sig borta från dom knapparna iaf. Kändes inte alls som ren MDMA. Mycket möjligt att det var rätt mycket meta i dom. Nu var det längesen jag käkade E men pupillerna ska väl utvidgas direkt och helt om det är MDMA i dom. Nu tog det en stund innan pupillerna gjorde det och kändes lite annorlunda jämnfört med när jag käkat E innan. Man vart riktigt mysig och go på den men va inte nån riktig energiskjuts man fick. Avtändningen jag fick morgonen efter när vi skulle gå och lägga oss var brutal och liknade den man får på metamfetamin.
Citera
2016-04-08, 02:41
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Det beror på hur mycket man väger. Och 120mg räcker för de flesta,man behöver inte överdosera den här drogen.
som crille säger, är det onödigt att överdosera MDMA.
väg dig och sikta på lite under 2mg per kilo du väger.
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml
Citera
2016-04-08, 12:46
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
som crille säger, är det onödigt att överdosera MDMA.
väg dig och sikta på lite under 2mg per kilo du väger.
https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

på 2mg per kilo-kroppsvikt blir väldigt tråkigt rus både för mig & min tjej. Hon skulle isf ta 110mg. Hon tog 150mg senast och kom inte iväg vidare mycket. Ingen av oss har tolerans heller.
Det är först när jag kommer upp på 200mg och hon 170-180mg som vi kommer iväg ordentligt och den där magiska känslan infinner sig.

Så man kan inte gå efter 2mg per kilo enligt mig iaf, utan man får prova sig fram.
Citera
2016-04-08, 17:12
Medlem
Vart får jag tag på kapslar att lägga lägga mitt MDMA i?
Citera
2016-04-08, 19:45
Medlem
Crankmines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McBullz
Vart får jag tag på kapslar att lägga lägga mitt MDMA i?
jag har köpt mina här http://www.bulkpowders.se/klader-och-tillbehor/tomma-kapslar.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in