2012-08-27, 13:01
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Det är bara Jari som orkar försöka vara rolig i flera månader, och då vet vi inte ens om det stämmer eller om han bara är dum i huvudet!

Ah så klockrent! hahaha

Förresten, blir det lite Radio 1 med Aschberg nu i eftermiddag?
Senast redigerad av Nider 2012-08-27 kl. 13:07.
Citera
2012-08-27, 14:23
Medlem
Finns det någonstans att ladda ner avsnittet? vet att man kan lyssna på hemsidan/appen. Men eftersöker alltså möjligheten att ladda ner.
Citera
2012-08-27, 14:27
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Kan den där Kim Kärnfalk ta priset i tråkigare än tråkigast och ibland undrar jag om hon levt ett verkligt liv. Låter som hon endast växt upp på nån jävla isolerad ö på västkusten.

Hon är nog den mest politiskt korrekta programledare jag lagt märke till, satan vad hon tänder till om nån säger nåt negativt om invandringen, hon håller på att bajsa på sig.

Det är en lysande radiostation, men i klass med tv4s propaganda, här snackar vi positivt om mångkultur, i alla program, mycket skitsnack om SD blir det man får höra.
Citera
2012-08-27, 14:59
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4R3S
Finns det någonstans att ladda ner avsnittet? vet att man kan lyssna på hemsidan/appen. Men eftersöker alltså möjligheten att ladda ner.
Du kan ju alltid ladda ner genom iTunes så får du mp3orna
Citera
2012-08-27, 17:14
Medlem
Niders avatar
Herregud, Aschberg fick ett utbrott i dagens sändning, sitter och lyssnar live nu, för er som missade och som vill lyssna senare, tidpunkten bör vara kring 2 timmar och 10 minuter in.

Det var en kvinna som ringde in och hade något absurd åsikt och invandrare, men håll utkik senare vid 2h 10 min på Radio1.se/play
Citera
2012-08-27, 18:56
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Herregud, Aschberg fick ett utbrott i dagens sändning, sitter och lyssnar live nu, för er som missade och som vill lyssna senare, tidpunkten bör vara kring 2 timmar och 10 minuter in.

Det var en kvinna som ringde in och hade något absurd åsikt och invandrare, men håll utkik senare vid 2h 10 min på Radio1.se/play
Det är ingen reklam på playen så det blir väl på 1,5 timme kanske.
Citera
2012-08-27, 19:32
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Det är ingen reklam på playen så det blir väl på 1,5 timme kanske.

Just fan! det har du rätt i, nyheterna klipps också bort.

Ulf Brunnberg är dagens gäst, kan lova det blir en vildsint debatt
Citera
2012-08-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lennart har verkligen spårat ur t.o.m med hans mått mätt. Efter omstarten har han varit mer än lovligt korkad. När Neurath var med svamlade han osammanhängande om kapitalism och Robban fick stoppa honom till slut.

En annan gång ringde han om Assange och påstod att USA har en hållhake på Sverige som var så känslig så att han inte ens kunde nämna det, för att han skulle kunna råka illa ut själv. Efter att Robban sagt till honom att tala ur skägget, så stammade han fram att det hade med Estonia att göra. Jag har inte hört så många program för jag har varit bortrest. Jag förstår att Robban försöker begränsa stammisarna.

Den där Inger måste väl ändå var någon kvinna som försöker vara rolig? Jari vet jag inte vad han pysslar med. Karem är fortfarande rätt kul.

De hade i alla fall för ovanlighetens skull en gäst som kunde något förra veckan i Trita Parsi.

Håller med att Karem fortfarande är riktigt underhållande! Hans fantasi är helt klart något utöver det vanliga. Gillar även Hubbe, riktigt skönt södertugg! Han ringde in under ett annat namn tidigare, och missminner jag mig inte är han en bra bit över 80.
Citera
2012-08-28, 00:14
Medlem
08oss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M4R3S
http://streamcontrol.mtgradio.se/feed/4
Citera
2012-08-28, 00:24
Medlem
Ja Ulf Brunnberg visade sig ju vara ett riktigt svin iaf.
Citera
2012-08-28, 15:34
Bannlyst
Roligt att höra hur Aschberg lackade när han fick höra sanningen.
Citera
2012-08-30, 18:54
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Roligt att höra hur Aschberg lackade när han fick höra sanningen.

Länk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in