2013-11-13, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Han är för dum för att förstå. Det är därför han fortsätter att ringa in och låta alla höra vilket lågt iQ han har.
Lite underhållning är det iallafall.

Och vem av stammisarna med rasistiska åsikter är du? Mitt IQ är nog högre än ditt din inavlade svensson svensson pellejöns utan höns! Är du en av människorna som envist vill rädda radio1 fastän Aschberg säger att det ska läggas ner? Skrivit under har du säkert också gjort. Hög IQ där.
Citera
2013-11-13, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Och vem av stammisarna med rasistiska åsikter är du? Mitt IQ är nog högre än ditt din inavlade svensson svensson pellejöns utan höns! Är du en av människorna som envist vill rädda radio1 fastän Aschberg säger att det ska läggas ner? Skrivit under har du säkert också gjort. Hög IQ där.

Bry dig inte om det du vilka som skriver på och vill rädda radio1. Sköt ditt så mår du bättre
Citera
2013-11-13, 09:41
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Och vem av stammisarna med rasistiska åsikter är du?
Och där kom rasistkortet!

Nej! Jag tänker inte skriva på något. Radio1 kommer läggas ned. Går ej att ändra på det med namnunderskrifter.
Citera
2013-11-13, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Och där kom rasistkortet!

Nej! Jag tänker inte skriva på något. Radio1 kommer läggas ned. Går ej att ändra på det med namnunderskrifter.

Stå inte och för rasistiska åsikter i radion så kanske inte du behöver ta åt dig när folk kallar dig för rasist, herr hög IQ. "Alltså är det ok att köra på en neger om det är mörkt ute? höhöhöhö"
Citera
2013-11-13, 13:22
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Haha, har just lyssnat på Fredrik Steen och hantverkarna... vilket svin han var i dagens sändning!
Annika blev riktigt sur på honom och hade svårt att dölja det mot slutet

Höll han på att tjata om att hon är singel i vanlig ordning...?
Citera
2013-11-13, 17:28
Medlem
Idag lyssnade jag på Cissi och hörde att Rafi smugglade in sig. Blev lite sur då jag är typ portad. Hon tar aldrig in mig om hon vet att det är jag som ringer. Vad jag förstått så är Rafi portad med, men på något sätt så kom han fram idag. Men enligt Rafi står han alltid för den han är enligt slussbruden.

Så det antingen 1. Rafi har något på G med slussbruden. 2. Rafi kan smuggla in sig var han vill och visat sig vara ett troll likvärdig mig. 3. Cissi gillar Rafi mer än mig och har inget emot att han pratar, kanske lite tänd på honom.
Citera
2013-11-13, 18:04
Medlem
"vi går ner med flaggan i topp" -sade Ascheberg.. Jo lätt att prata, nu ska han vara borta 4 vardagar i rad och syssla med andra produktioner, och alldeles nyss var han sjuk...
Citera
2013-11-13, 18:16
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
"vi går ner med flaggan i topp" -sade Ascheberg.. Jo lätt att prata, nu ska han vara borta 4 vardagar i rad och syssla med andra produktioner, och alldeles nyss var han sjuk...
Flaggan på halv stång med andra ord!
Citera
2013-11-13, 18:18
Medlem
Citat:
Idag lyssnade jag på Cissi och hörde att Rafi smugglade in sig. Blev lite sur då jag är typ portad. Hon tar aldrig in mig om hon vet att det är jag som ringer. Vad jag förstått så är Rafi portad med, men på något sätt så kom han fram idag. Men enligt Rafi står han alltid för den han är enligt slussbruden.

Så det antingen 1. Rafi har något på G med slussbruden. 2. Rafi kan smuggla in sig var han vill och visat sig vara ett troll likvärdig mig. 3. Cissi gillar Rafi mer än mig och har inget emot att han pratar, kanske lite tänd på honom.

Ibland har du en poäng men måste du vara så blatte-hetsig? Tänk på dina gelikar du spär på fördomen mot dem.
Citera
2013-11-13, 21:42
Bannlyst
Citat:

Hon hatar väl dig precis som alla andra. Två saker förstör Radio1 - blattarna och stammisarna.
Citera
2013-11-13, 22:58
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:

Det var till kvacksalverksan Eva Rusz som Rafi ringde in till som "Adam" ca 28.55 min I dagens ämne "Utanförskap"
Dessutom ringde han till Aschberg idag och till Kindmark igår.

Gårdagens i Sportvärlden var Rafi grymmast när han pissade på kvinnofotboll och försvarade Anders Svenssons bilpresent från SvFF

När skulle Rafi ringt Cissi?

Edit:
Hör just nu, 18:15 det är Rafi, han kallar sig Sakka... HAHAHAHAHA hans bror sitter i finkan säger han i programmet om sekter)) ca 18.15 minuter in dagens Cissi Wallin om sekter.

Han slinker in trots block, Valerian, du får lära av Rafi, han kallade sig Sakka du kan kalla dig Stakka-boo
Senast redigerad av Rafi-IBR 2013-11-13 kl. 23:15.
Citera
2013-11-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
Genant om han likt en råtta lämnar ett sjunkande skepp, Robert är mer kaptenstypen anser jag, typen som går under med skeppet ståendes på däck. Stolt och modig det är Robert i mina ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in