2012-08-30, 21:08
Bannlyst
http://streamcontrol.mtgradio.se/feed/4
Citera
2012-08-30, 21:20
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
http://streamcontrol.mtgradio.se/feed/4

Fint, tack!
Citera
2012-08-31, 20:58
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Roligt att höra hur Aschberg lackade när han fick höra sanningen.

Vilken sekvens syftar du på exakt?
Citera
2012-08-31, 21:07
Medlem
eternussermos avatar
Det var nån trollkärring som ringde in idag och hävdade att hon tände på muslimska män och ville att de skulle täcka sig eftersom de väckte tankar till synd, undertecknad kluckade gott i bilen hem.

Himla synd att Fylking är helt värdelös på morgonen så att man får slå om kanal och missar att slå över på hemvägen och onte kommer ihåg det förrän man åkt en bra bit.
Citera
2012-09-01, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det var nån trollkärring som ringde in idag och hävdade att hon tände på muslimska män och ville att de skulle täcka sig eftersom de väckte tankar till synd, undertecknad kluckade gott i bilen hem.

Himla synd att Fylking är helt värdelös på morgonen så att man får slå om kanal och missar att slå över på hemvägen och onte kommer ihåg det förrän man åkt en bra bit.

Mm..Gert har verkligen blivit urkass. Och Kim..orka! PK och feministtjafs konstant. Eva Rusz kräks jag också på..

Bara Aschberget som funkar att lyssna på.

edit: Någon som lyckats hitta en bild på Aschbergs privata båt? Skall vara fin enligt rykten.
Citera
2012-09-01, 20:29
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Mm..Gert har verkligen blivit urkass. Och Kim..orka! PK och feministtjafs konstant. Eva Rusz kräks jag också på..

Bara Aschberget som funkar att lyssna på.

edit: Någon som lyckats hitta en bild på Aschbergs privata båt? Skall vara fin enligt rykten.
Var väl den han körde runt med i "Tinas sommarkök" som gick på fyran under sommaren? Kanske finns på tv4play eller att tanka hem
Citera
2012-09-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av towb
Var väl den han körde runt med i "Tinas sommarkök" som gick på fyran under sommaren? Kanske finns på tv4play eller att tanka hem

Precis det jag tänkte på ja! Fast det avsnittet kräver premium-behörighet på TV4 och det har jag inte..tyvärr.
Citera
2012-09-03, 11:26
Medlem
Haha, "Eddie" som ringde in i fredags och drog en riktig rövarhistoria om att gå ner i vikt och bestiga Mt Everest MÅSTE väl ändå vara ett avancerat troll? Påminde mig mycket om den från FB som ringde nåt lokalt morgonprogram och påstod sig vara på väg upp för Mt Everest för något år sen.
Citera
2012-09-03, 11:32
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somsovjet
Haha, "Eddie" som ringde in i fredags och drog en riktig rövarhistoria om att gå ner i vikt och bestiga Mt Everest MÅSTE väl ändå vara ett avancerat troll? Påminde mig mycket om den från FB som ringde nåt lokalt morgonprogram och påstod sig vara på väg upp för Mt Everest för något år sen.
Ja den var bra! Man vet aldrig med inringarna till det där programmet. När det inte är lennart eller någon annan av stammisarna så kan det fan vara vad som helst

Ingegerd var det ett tag sen eller har jag förträngt kärringen?
Citera
2012-09-03, 13:17
Medlem
Antevantes avatar
Sitter och lyssnar på Martina Haagprogrammet. Man hör att Robban är hjärtligt less på Jari nu.
Så även jag, hoppas att Jari slutar ringa..
Citera
2012-09-04, 01:55
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Herregud, Aschberg fick ett utbrott i dagens sändning, sitter och lyssnar live nu, för er som missade och som vill lyssna senare, tidpunkten bör vara kring 2 timmar och 10 minuter in.

Det var en kvinna som ringde in och hade något absurd åsikt och invandrare, men håll utkik senare vid 2h 10 min på Radio1.se/play

Kvinna? Du syftar inte på Frank som ringde och undrade om det bodde några invandrare i Robbans port? Då lackade ju Robban rätt rejält.
Citera
2012-09-04, 09:22
Medlem
Genophobias avatar
Älskar allmänt att sitta å lyssna på Radio1, dock e Aschberg's program de bästa på kanalen.

Tycker dock att vissa 'stammisar' borde sluta ringa in då dem har inget att komma med och bara vill vara med i radio.

/ Genop

P.S Tycker det e hysteriskt kul att lyssna på Aschberg's program stenad, grymt mycket mer underhållande D.S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in