2012-08-21, 07:15
Medlem
PapaLitos avatar
för alla fans http://www.facebook.com/pages/Aschbergs-familj-p%C3%A5-Radio1/188744564566373
Citera
2012-08-22, 04:56
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Karim, haha!
Vart kommer denna fantastiska människa ifrån?

Helt sjuk utläggning om kors och dumma muslimer som borde sluta bära slips, haha!
Citera
2012-08-22, 08:18
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenEricTheGamble
Karim, haha!
Vart kommer denna fantastiska människa ifrån?

Helt sjuk utläggning om kors och dumma muslimer som borde sluta bära slips, haha!

Karim är kungen, har många teorier om både det ena och det andra, gemensamt för allting han säger är att han aldrig kan hänvisa till källor, utan han har läst det på "internet"
Karim verkar vara en sån som tror att allt man läser på nätet är sant.
Nu har Aschberg i alla fall satt en gräns för stammisarna på ett samtal om dan. Han va visst tvungen att lyssna på lyssnarna tillslut.

Jag är mest less på Historie-Lennart.
Som när dom pratade om lokaltrafiken i Sthlm och så ringde lennart in och berättade hur trafiken funkade i antikens grekland, vad fan har det med saken att göra egentligen? Hur kan antikens grekland hjälpa oss förbättra dagens lokaltrafik i Stockholm. Jag fattar sällan vad syftet med dessa historielektioner är, vill han bara visa oss sina kunskaper eller?

Och bittra-Birgitta som verkar ta allt så personligt, ringer och bölar i luren ibland, när hon tagit åt sig av nåt hon hört på radio.

Ingegerd som ätit middag med kungen och kan och vet allt, hon måste vara en superhjälte.
Citera
2012-08-22, 08:34
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
.
Det är ett mycket bra beslut att begränsa stammisarnas antal samtal. Risken är ju att Karim kommer gå samma öde till mötes som Jari, att man inte orkar höra en mening till.

Jag är rätt trött på samtliga stammisar numer. Det enda som piggar upp lite är när Birgitta fylleringer och skriker på Ingegerd

Historie-Lennart verkar vara en ensam person och vill nog mest prata, har han inget att tillägga spårar han in på det enda ämne han är intresserad av och besitter stora kunskaper i: Historia.

Jag tror att utan begränsningarna hade jag nog bara lyssnat sporadiskt denna säsong.
Citera
2012-08-22, 20:01
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wattford
Och Jari ja..skön Leifi-kopia i början men nu mest tröttsam, kör samma grej om och om igen.

Nån som kan länka till lite sköna Jari-klipp månne?
Citera
2012-08-23, 20:52
Medlem
Antevantes avatar
Jag lyssnade på avsnittet där barn och elevombudsmannen Caroline Dyrefors Grufman var med. Vad var det för kuf som ringde två gånger och försökte racka ner på henne? Var det ett dumpat ex som försökte smutskasta henne?
Jari nådde ny lägstanivå när han försökte förställa rösten. Fimpa honom alltid i fortsättningen.
Citera
2012-08-24, 19:14
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antevante
Jari nådde ny lägstanivå när han försökte förställa rösten. Fimpa honom alltid i fortsättningen.

Trist Min bild av Jari är rubbad.
Citera
2012-08-24, 23:25
Medlem
Fan att ingen tagit upp Inger!? Där är det INTE många hästar i hagen "Ah men vet du...vet du..va vare nu ja skulle säga...oääääääääääh nu blev jag nervös".
Citera
2012-08-25, 12:45
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krekan
Fan att ingen tagit upp Inger!? Där är det INTE många hästar i hagen "Ah men vet du...vet du..va vare nu ja skulle säga...oääääääääääh nu blev jag nervös".
Vi snackade lite kort om henne efter att hon ringde de första gångerna och ja hon verkar väl lite efter, minst sagt
Citera
2012-08-25, 18:52
Medlem
Niders avatar
Vet man vem den där Jari är? Det är så jäkla kul att lyssna på gubben efter en slitsam arbetsdag på väg hemåt, särskilt då han har den där finska brytningen Hahaha!

Min favorit!
http://www.youtube.com/watch?v=DWncQ-s1oIE
Citera
2012-08-26, 02:34
Medlem
Oliveiras avatar
Lennart har verkligen spårat ur t.o.m med hans mått mätt. Efter omstarten har han varit mer än lovligt korkad. När Neurath var med svamlade han osammanhängande om kapitalism och Robban fick stoppa honom till slut.

En annan gång ringde han om Assange och påstod att USA har en hållhake på Sverige som var så känslig så att han inte ens kunde nämna det, för att han skulle kunna råka illa ut själv. Efter att Robban sagt till honom att tala ur skägget, så stammade han fram att det hade med Estonia att göra. Jag har inte hört så många program för jag har varit bortrest. Jag förstår att Robban försöker begränsa stammisarna.

Den där Inger måste väl ändå var någon kvinna som försöker vara rolig? Jari vet jag inte vad han pysslar med. Karem är fortfarande rätt kul.

De hade i alla fall för ovanlighetens skull en gäst som kunde något förra veckan i Trita Parsi.
Citera
2012-08-26, 09:18
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Lennart har verkligen spårat ur t.o.m med hans mått mätt. Efter omstarten har han varit mer än lovligt korkad. När Neurath var med svamlade han osammanhängande om kapitalism och Robban fick stoppa honom till slut.

En annan gång ringde han om Assange och påstod att USA har en hållhake på Sverige som var så känslig så att han inte ens kunde nämna det, för att han skulle kunna råka illa ut själv. Efter att Robban sagt till honom att tala ur skägget, så stammade han fram att det hade med Estonia att göra. Jag har inte hört så många program för jag har varit bortrest. Jag förstår att Robban försöker begränsa stammisarna.

Den där Inger måste väl ändå var någon kvinna som försöker vara rolig? Jari vet jag inte vad han pysslar med. Karem är fortfarande rätt kul.

De hade i alla fall för ovanlighetens skull en gäst som kunde något förra veckan i Trita Parsi.
Kanske det men jag är rätt säker på att hon är efterbliven. Det är bara Jari som orkar försöka vara rolig i flera månader, och då vet vi inte ens om det stämmer eller om han bara är dum i huvudet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in