2012-10-06, 23:14
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Skulle det inte öka kvaliteten på samtalen? Som det är nu så verkar det vara 50/50, dvs hälften seriösa samtal och hälften idioter. Jag lyssnade på programmet med Gunilla Persson som var underhållande, men när en kille ringde in och frågade om Gunilla var bajsnödig, då tyckte jag att det blev riktigt pinsamt, faktiskt.

Vem fan bedömer vad som är seriöst? Det är just det som är tjusningen. Det ska inte sitta någon jävla smakdomare och döma i förhand. Det fria ordet skall råda i all sin mening, punkt jävla slut. Hur det än kan tänkas se ut.
Citera
2012-10-06, 23:56
Medlem
sigurts avatar
Undrar hur länge Robban kommer orka hålla på med detta...
Han är ju en kille som jobbar med många olika grejer känns det som, han är väl ägare/delägare i STRIX tex?

Att han ska sitta och gaffla i radio i flera år framöver ser jag inte som trovärdigt, vilket är tråkigt.

Hur länge har han kört nu? 1½ år eller?
Jag började lyssna när dom sände två timmar på eftermiddagen. Det var nog på sommaren för ett år sen ungefär?!
Citera
2012-10-07, 00:18
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Han är ju en kille som jobbar med många olika grejer känns det som, han är väl ägare/delägare i STRIX tex?

Att han ska sitta och gaffla i radio i flera år framöver ser jag inte som trovärdigt, vilket är tråkigt.

Jag började lyssna när dom sände två timmar på eftermiddagen. Det var nog på sommaren för ett år sen ungefär?!
tror dom började i april förra året. Kommer ihåg hur aftonbladet skrev om att nya kanalen radio1 hade fått kritik för att vara en gubbkanal, det fångade mitt intresse, vem fan gillar inte lyssna på gubbar?
Citera
2012-10-07, 01:14
Medlem
Rollin-and-Turnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt

Jag tror frågan snarare är hur länge det tar innan MTG lägger ner Radio1. Lyssnarsiffrorna är usla och nästa år tappar de NRJ till SBS.
Citera
2012-10-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rollin-and-Turning
Jag tror frågan snarare är hur länge det tar innan MTG lägger ner Radio1. Lyssnarsiffrorna är usla och nästa år tappar de NRJ till SBS.

Nja, dom kommer nog fortsätta rätt länge, hoppas jag i alla fall. Radio1 vann ju stora radiopriset nu också, gav ju en hel del publicitet!
Citera
2012-10-08, 13:36
Medlem
Uriah.Heeps avatar
Jag hoppas också att Radio 1 överlever i radiodjungeln. Men de får gärna göra ändringar bland personalen. Behåll Kim K och Robban A. Slå av micken för Shabbe och Fredrik Federley. De kan gärna jobba bakom kulisserna men låt oss slippa höra dom.
Citera
2012-10-08, 15:57
Medlem
killen som precis ringde in och babblade nåt om att spela in porr med nån som har lädermask. jävlar vad sjuk snubbe.

nu pratar den andre killen om avsugningar. "hur klarar mannen ha stånd så länge"

riktigt bra program.
Citera
2012-10-08, 16:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kjell-Britt
killen som precis ringde in och babblade nåt om att spela in porr med nån som har lädermask. jävlar vad sjuk snubbe.

nu pratar den andre killen om avsugningar. "hur klarar mannen ha stånd så länge"

riktigt bra program.

Han som pratade danska!!!
Citera
2012-10-08, 16:46
Medlem
.-.-.s avatar
Nu är karem igång med sina teorier igen, jag orkar fan inte med den mannen, har aldrig hört nån svamla så mycket. Han tror ju på sina fabler också, helt otroligt! Och Robban ska låtsas vara seriös, undrar om han njuter av det.

Nån som tänkt på hur tyst shabbe är numera, jag har lyssnat på i stort sett alla avsnitt, tidigare hördes hon ganska ofta, nu pratar hon kanske nån min varje program, ibland ringer tittare in och frågar var shabbe är, då sitter hon ju där men ingen har hört henne. Jag tror inte hon trivs på jobbet längre, antingen några personliga problem eller så är det robban hon vill bli av med. Dom enda gångerna hon bryter in är när hon får klaga på nåt, hon verkar väldigt bitter. Visst håller ni med?
Citera
2012-10-08, 20:51
Medlem
Antevantes avatar
Nu har jag inte lyssnat på ett par dagar men ringer Tove fortfarande in? Hon som tror sig fått en snilleblixt om att om det inte finns raser så finns inte rasism
Citera
2012-10-08, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nu är karem igång med sina teorier igen, jag orkar fan inte med den mannen, har aldrig hört nån svamla så mycket. Han tror ju på sina fabler också, helt otroligt! Och Robban ska låtsas vara seriös, undrar om han njuter av det.

Nån som tänkt på hur tyst shabbe är numera, jag har lyssnat på i stort sett alla avsnitt, tidigare hördes hon ganska ofta, nu pratar hon kanske nån min varje program, ibland ringer tittare in och frågar var shabbe är, då sitter hon ju där men ingen har hört henne. Jag tror inte hon trivs på jobbet längre, antingen några personliga problem eller så är det robban hon vill bli av med. Dom enda gångerna hon bryter in är när hon får klaga på nåt, hon verkar väldigt bitter. Visst håller ni med?

Mm, det kan nog stämma, men hon har väl aldrig varit speciellt intressant att lyssna på? Jävligt onyanserad och allmännt tråkig, hon sitter mest och håller med Robban, "Ja precis, konstigt" .. "Mm, konstigt, jag håller med..."

Hon är ju dock producent, så det är väl inte meningen att hon ska riktigt vara nån sidekick. Snarare hålla koll på Robban så han inte spårar ur, haha!
Citera
2012-10-08, 22:17
Medlem
Ååhhhhh...va trött jag är på Lennart! FAN i helvete vad han gafflar på! Karln går fan inte att stoppa och Aschberg ger honom alldeles för mycket tid. Kör på som ett jävla X2000-tåg ju..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in