Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nu är karem igång med sina teorier igen, jag orkar fan inte med den mannen, har aldrig hört nån svamla så mycket. Han tror ju på sina fabler också, helt otroligt! Och Robban ska låtsas vara seriös, undrar om han njuter av det.
Nån som tänkt på hur tyst shabbe är numera, jag har lyssnat på i stort sett alla avsnitt, tidigare hördes hon ganska ofta, nu pratar hon kanske nån min varje program, ibland ringer tittare in och frågar var shabbe är, då sitter hon ju där men ingen har hört henne. Jag tror inte hon trivs på jobbet längre, antingen några personliga problem eller så är det robban hon vill bli av med. Dom enda gångerna hon bryter in är när hon får klaga på nåt, hon verkar väldigt bitter. Visst håller ni med?
Mm, det kan nog stämma, men hon har väl aldrig varit speciellt intressant att lyssna på? Jävligt onyanserad och allmännt tråkig, hon sitter mest och håller med Robban, "Ja precis, konstigt" .. "Mm, konstigt, jag håller med..."
Hon är ju dock producent, så det är väl inte meningen att hon ska riktigt vara nån sidekick. Snarare hålla koll på Robban så han inte spårar ur, haha!