Citat:
Ursprungligen postat av konstigkonst
Enligt mig är det här det största som hänt svensk radio sedan 1993, när komersiell radio blev tillåtet. Åsikter?
Aschberg, Schulman, Fylking, Federley, Aro. Och så sport på det.
Nej, det känns mer som man drar ut på det plågsamt debila gaggandet som interpunkterar skitmusiken på RixmixcitymegapolFM 105,6.
Jag rattade just in kanalen på interväven, och nu sitter Schulman och koketterar med att han inte förstår ordet
charlatan. Det bådar inte gott.
Varför kan ingen helt enkelt göra ett icke-tvångsfinansierat P1, utan kulturmarxistisk agenda? Kom igen, Axess!
När jag försöker lyssna på Radio 1 (i alla fall nu, med Schulman) så kommer jag på mig själv med att hoppas på ett avbrott med Lady Gaga och negerdunk à la RixmixcitymegapolFM 105,6 bara för att göra plågan något mindre monoton.