2013-04-25, 15:03
Medlem
fjolla666s avatar
Jari har en fanklubbsida på Facebook för er som är intresserade

Sök på: Jari Pettperkele fanklubb

Finns en del roliga klipp med Jari på youtube:
http://www.youtube.com/results?search_query=Knivzumba&oq=Knivzumba&gs_l=y outube.12...2197.2197.0.6112.1.1.0.0.0.0.121.121.0 j1.1.0...0.0...1ac.2.11.youtube.qqF6RxIUjCM
Senast redigerad av fjolla666 2013-04-25 kl. 15:33.
Citera
2013-04-25, 22:49
Medlem
"Ricin" ringde in idag på Aschbergs program och pratade om segregeringen bland kommunerna i Stockholmsområdet, tidpunkt 01:06:22
Citera
2013-04-26, 01:07
Bannlyst
Dom har säkert rätt med att det skulle finnas "forskning" bakom att svenskar skulle ha större chans att få ett jobb bara för att dom har ett svenskt namn än invandrare. Däremot så blir jag bara fundersam över vem som har gjort denna undersökning. Det blir ju lite tveksamt om någon från expo t.ex skulle ligga bakom skiten.

Aschberg borde fan fatta att en invandrare som har bott i Sverige i kanske 5 år, inte skriver bättre svenska än vad en svenskfödda gör. Han vill hellre sitta och rasiststämpla alla arbetsgivare, vilket jag tycker e dumt
Citera
2013-04-27, 08:26
Medlem
Birabackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okhrana
Tyckte dagens Aschberg om civilkurage och Ondska var jävligt slätstruket, det som förgyllde det hela var när den pessimistiske stammisen Ulf ringde. Man kan liksom redan börja ana vart samtalet kommer sluta innan han börjar snacka. Som vanligt blev det ett gnäll om invandrare och vad en "målad" man hade gjort mot Ulfs hund. Aschberg reagerade som vanligt med ilska.

"Vad fan vill du egentligen, Robert?" var en sån jävla skön kommentar! Uffe äger
Citera
2013-04-27, 09:02
Medlem
sigurts avatar
Jag gillar också Uffe som fan!
Skönt att det inte bara handlar om invandrare när han ringer även om man gillar SD osv..

Så roligt när han berättade om han skulle måla om en flaggstång ute på lidingö för en herrans massa år sen. Den råkade gå sönder högt upp på toppen men då skarvade han bara till den nya "toppen" och satte på guldtoppen igen utan att nån märkte vad som egentligen hade hänt.

När husägaren kom tillbaka var han nöjd med jobbet men tyckte samtidigt att den "såg lite kort ut" hehe..

Han har haft en del sköna båthistorier också.

Jari
Uffe
SD-Fredrik
Sex-Bobby

Det är mina favoriter som man alltid blir glad av att höra.

i botten ligger:
Mongo-Inger
Aklilo
Citera
2013-04-27, 09:45
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag gillar också Uffe som fan!
Skönt att det inte bara handlar om invandrare när han ringer även om man gillar SD osv..

Så roligt när han berättade om han skulle måla om en flaggstång ute på lidingö för en herrans massa år sen. Den råkade gå sönder högt upp på toppen men då skarvade han bara till den nya "toppen" och satte på guldtoppen igen utan att nån märkte vad som egentligen hade hänt.

När husägaren kom tillbaka var han nöjd med jobbet men tyckte samtidigt att den "såg lite kort ut" hehe..

Han har haft en del sköna båthistorier också.

Jari
Uffe
SD-Fredrik
Sex-Bobby

Det är mina favoriter som man alltid blir glad av att höra.

i botten ligger:
Mongo-Inger
Aklilo

Den där Jan från Båstad som ringer in ibland, är han utvecklingsstörd ?
Han gläfser så förbannat när han pratar att man knappt fattar vad han säger. Dessutom har har han noll koll på ämnet utan brukar fråga vad det handlar om idag.

Annars är nog Risin favoriten. Snacka om att Aschberg blir hyperstressad när Risin käkar på nån macka samtidigt som han ställer Achberg och Sjabbe mot väggen med nån oftast ganska smart kommentar.
Citera
2013-04-28, 11:34
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Den där Jan från Båstad som ringer in ibland, är han utvecklingsstörd ?
Han gläfser så förbannat när han pratar att man knappt fattar vad han säger. Dessutom har har han noll koll på ämnet utan brukar fråga vad det handlar om idag.

Annars är nog Risin favoriten. Snacka om att Aschberg blir hyperstressad när Risin käkar på nån macka samtidigt som han ställer Achberg och Sjabbe mot väggen med nån oftast ganska smart kommentar.

Som tur är är ju samtalen med Jan väldigt korta, nånting är ju fel på den mannen men det kan ju vara nån "åldersgrej", han är väl väldigt gammal?!

RISIN? Upplys mig, kan inte komma på alls vem du menar.
Citera
2013-04-28, 15:54
Medlem
Birabackens avatar
Nån som har klippet där Gert uttalar sig om zigenare som inte arbetar?
Citera
2013-04-28, 21:14
Medlem
Jag visste inte att Gjert var zigenare. Den slusken har väl aldrig gjort ett handtag mer än att snacka skit.
Citera
2013-04-29, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Som tur är är ju samtalen med Jan väldigt korta, nånting är ju fel på den mannen men det kan ju vara nån "åldersgrej", han är väl väldigt gammal?!

RISIN? Upplys mig, kan inte komma på alls vem du menar.

Jan berättade när han "började" ringa in att han är arbetslös och har nära till spriten mellanvarven. Har även för mig att Shappe skrivit att han har talproblem, vettefan om han sagt det själv. Best of Jan hittills var när han ringde in för att berätta om något markarbete utanför hans lägenhet, och Robban som inte gärna snäsar av Janne som han kan fimpa andra, avslutade med att han får uppdatera om hur det går. Och, mycket riktigt hörde han av sig ett par dagar senare och berättade läget.

Kungen i djungeln är annars Hubbe. Tycker han snackar så jävla skönt, som en riktig kis! Vet att han ringde in under annat namn i programmets begynnelse men minns fan inte va det var.
Citera
2013-04-29, 22:55
Medlem
Synd att inte filosofen och profetgurun Hector ringer Robban. Skulle vara så kul att höra Aschbergs reaktion då Hector skulle sätta igång och hålla föredrag i en kvart. Avskyr fanskapet och hoppas han gått upp i rök. Att han går upp i falsett är ju allmänt känt. Djävla slusk.Tror han bytt namn till Olle när han ringde relationsexperten Eva Ruuz.

Tacka vet jag Barbara om hon nu är på riktigt.

I fredags ringde Eva Ruuz exman till Karlavagnen. Han ljög som fan och sa att han suttit med Linda och Paul McCartney på en hamburgerbar och käkat. Poängen är att paret McCartney var strikta veganer och ratade allt vad kött och animalisk föda heter. Senare påstod Ruuz f.d make att han blivit inbjuden med Eva att kolla på Rolling Stones då dom spelade i en källarlokal men han tackade nej då dom var i London. Huvudfrågan är hur Eva Ruuz kunde gifta sig med mytomanen 2 gånger.
Han lät påstruken och sunkig.

Ett stort skämt börjar hela kanalen Radio 1 bli och om dom inte förlöjligar sig själva så hjälper gamla föredettingar till-
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-04-29 kl. 23:04.
Citera
2013-04-30, 11:34
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
I fredags ringde Eva Ruuz exman till Karlavagnen. Han ljög som fan och sa att han suttit med Linda och Paul McCartney på en hamburgerbar och käkat. Poängen är att paret McCartney var strikta veganer och ratade allt vad kött och animalisk föda heter. Senare påstod Ruuz f.d make att han blivit inbjuden med Eva att kolla på Rolling Stones då dom spelade i en källarlokal men han tackade nej då dom var i London. Huvudfrågan är hur Eva Ruuz kunde gifta sig med mytomanen 2 gånger.
Han lät påstruken och sunkig.

Nog för att det låter som en skröna det där med hamburgebaren men Paul blev inte vegeterian förrän i mitten av 70-talet. Det kunde varit innan dess. Linda var dock vegeterian innan det.
Paul och Linda kunde förvisso ätit vegetariskt alternativ.

Så rent teoretiskt kan det ju faktiskt stämma även om jag tillåter mig tvivla. Poängen är att det är farligt att utropa folk som mytomaner när deras storys i teorin KAN stämma..

Hupp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in