2013-11-02, 14:36
Medlem
Finns det några lyssnarsiffror, på de olika programmen. Och sammanlaggt alla lyssnare. Tror Aschberg har först lyssnare.
Citera
2013-11-02, 22:32
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Sug min kuk din fittnasse! Sluta lyssna på radio1
Det är åldersgräns här! Du kan omöjligt ha åldern inne med tanke på hur omogen du är.
Citera
2013-11-03, 19:27
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Jävla Robban som aldrig låter mig snacka. Största tönten han är. Gubbjävel. Ångrar att jag inte sa snutjävel till gästen idag. Han var största kuksugaren!

Ge upp! Du kan inte vinna. Nu kommer jag få massa folk mot mig, men programledarna kan aldrig göra rätt enligt vissa. Vad de än gör blir det fel. Visst ska de kunna ta emot kritik, men det är upp till varje programledare om de vill lyssna på dig eller inte. Men av alla jag hört ringa in tycker jag mest synd om Aklilo, hon är nog den enda som Aschberg är taskig mot.

Men Rafi, Valle, Gurkan, Ali-yousuf och resten av kontroversiella inringare, fortsätt ringa på. Tycker det roligt att lyssna på er. Men var beredda på att få ta emot kritik. Det är det som skapar bra radio
Vill ni radio1 och Eva Rusz ska gå arbetslösa är bästa sättet att stänga av radion och itne ge de uppmärksamhet.
Citera
2013-11-03, 19:52
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Ge upp! Du kan inte vinna. Nu kommer jag få massa folk mot mig, men programledarna kan aldrig göra rätt enligt vissa. Vad de än gör blir det fel. Visst ska de kunna ta emot kritik, men det är upp till varje programledare om de vill lyssna på dig eller inte. Men av alla jag hört ringa in tycker jag mest synd om Aklilo, hon är nog den enda som Aschberg är taskig mot.

Men Rafi, Valle, Gurkan, Ali-yousuf och resten av kontroversiella inringare, fortsätt ringa på. Tycker det roligt att lyssna på er. Men var beredda på att få ta emot kritik. Det är det som skapar bra radio
Vill ni radio1 och Eva Rusz ska gå arbetslösa är bästa sättet att stänga av radion och itne ge de uppmärksamhet.
Det är med all rätt han snäser av Aklilo. Jobbigare människa får man leta efter. Hon bara babblar på utan att lyssna på någon annan än sig själv.
Citera
2013-11-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead

Du avslöjade för länge sedan med ditt brinnande intresse och försvarstal att du är en trogen stammis. Gissar att du kallar dig Inge-Gerd, Katt-Lisa eller Inger när du ringer och tjatar. Dig tröttnade dom flesta på för länge sedan och du gör att det känns skönt att slippa höra kanalen efter nyår. Pajas!
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-11-03 kl. 21:07.
Citera
2013-11-03, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Det är med all rätt han snäser av Aklilo. Jobbigare människa får man leta efter. Hon bara babblar på utan att lyssna på någon annan än sig själv.
Du tillhör själv den jobbigare sorten av stammis och borde försöka ta det lite lugnt! Du verkar hysterisk när du skriver här ständigt. Eva Rusz borde vara den expert du ska söka upp. 1500 kronor kostar det i timmen för att du ska sätta en gummisnodd runt handleden och dra till ordentligt varje gång du kommer på iden att skriva skit här. Beställ tid OMEDELBART! Utan dröjsmål!
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-11-03 kl. 21:06.
Citera
2013-11-03, 21:36
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Du tillhör själv den jobbigare sorten av stammis och borde försöka ta det lite lugnt! Du verkar hysterisk när du skriver här ständigt. Eva Rusz borde vara den expert du ska söka upp. 1500 kronor kostar det i timmen för att du ska sätta en gummisnodd runt handleden och dra till ordentligt varje gång du kommer på iden att skriva skit här. Beställ tid OMEDELBART! Utan dröjsmål!
Är inte förvånad att du vet vad hon tar i timmen
Citera
2013-11-03, 21:49
Medlem
Citat:
Med din dåliga ekonomi så har du förträngt när hon rabblat upp sin taxa. Om du söker till Landstinget får du bättre och billigare terapi. Pajas!
Citera
2013-11-03, 21:54
Medlem
Citat:
Jag undrar vad som driver dig att försvara denna Eva Rusz på ett besatt vis? Släkting? Heter du något som börjar på E?
Citera
2013-11-03, 22:36
Medlem
Rafi-IBRs avatar
En tanke: Trot ni att inringaren Valle är Rafi? och Rafi=Valle?
Vet att Rafi en gång använt namnet "Valle" i Cissis program varefter originalet Valle blev sne. Rafi bad om ursäkt i Aschberg och sa att han använde Valle som en kortform av namnet "Valentino". Aschberg sa att "Valle" även kunde vara kortform för "Valdemar"

Hursomhelst en tanke. En berättigad sådan... För var i h-E har Rafi tagit vägen??? Har inte hört han på flera veckor.

PS. Valle har verkligen kryddat Radio1 sedan han entrade etern. Min uppdaterade lista på super-inringare grad1 (utan rangordning) är;
-Valle
-Jari
-Rafi
-Kent (som brukar ringa P1)
-Ali Josuf
-Ingegerd

inringare grad2, dvs störande men ändå utgör del av radio1:s själ:
-Aklilo
-Den blinde som alltid måste konstatera det.
-Lennart

Jag vet att jag glömt några men kompletterar. Shulululu sa Lilla al-Fadji
Citera
2013-11-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Vet att Rafi en gång använt namnet "Valle" i Cissis program varefter originalet Valle blev sne. Rafi bad om ursäkt i Aschberg och sa att han använde Valle som en kortform av namnet "Valentino". Aschberg sa att "Valle" även kunde vara kortform för "Valdemar"

Hursomhelst en tanke. En berättigad sådan... För var i h-E har Rafi tagit vägen??? Har inte hört han på flera veckor.

PS. Valle har verkligen kryddat Radio1 sedan han entrade etern. Min uppdaterade lista på super-inringare grad1 (utan rangordning) är;
-Valle
-Jari
-Rafi
-Ali Josuf
-Ingegerd

-Aklilo
-Lennart

Kan du inte ringa upp Jarri , Valle, Rafi och Inge-Gerd? Har du tur kanske Inge-Gerd släpper till. Ring och fråga efter telefonnummer. Kanske Hisorie-Lennart kommer ut ur garderoben då han hör din ljuva stämma.
Citera
2013-11-03, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR

-Valle
-Jari
-Rafi
-Ali Josuf
-Ingegerd

-Aklilo
-Lennart

Det bästa är att Blind-Patrik skiter i hur du ser ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in