2013-10-30, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Lite OT, men kan Eva R inte passa på att ställa en diagnos på Gunilla Persson (Hollywoodfruar) när hon ändå håller på?
Att människan är svårt narcissistisk är ju solklart, men resten? Hennes verklighetsuppfattning är inte av denna planet, men hur lyder diagnosen?

Och varför har ingen omhändertagit det stackars söndertrasade barnet Erika???
Jag skulle önska att Eva Rusz ställde en diagnos på sig själv istället. Skulle förmodligen stämma bra överens med Hollywoodfruarnas åkomma då dom tror sig stå över alla andra.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-10-30 kl. 21:27.
Citera
2013-10-31, 01:00
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Detta är en de-post från 2013-09-22, post 116 i denna tråd;

VIDEO KLIPP FRÅN POLIS HÄNDELSE I DIREKTSÄNDNING -ASCHBERG PROGRAMMET 22-02/2013-DIREKTSÄNDNING FRÅN SOLNA POLIS STATION

Hej alla Flashbackare.
Den 22-2-2013 var det lite action & drama i direktsändad Ashcberg. För dom som missat det så var det en häftig grej i direkt sändning under en fredags sändning och flera tidningar skrev om detta i tidningarna. Exempel så gjorde Expressen en publikation som kan läsa här:.

http://www.expressen.se/nyheter/ring...erlyst-i-bilen

En som hette el kalla sej "Mido" och ringde Aschbergs program sa att han "gripit en efterlyst person" som han skulle köra med till polisen för att överlämna honom. Vår vän Rafi ringde också in och berättade i direkt sändning för Aschberg. Sen gav han telefonen till en Solna polis som pratade med Achberg. Radio 1 hade ett tag klippet som en separat del men de verkar tagit bort det. kanske för att set blev en omvänd anklagelse. alltså att "Mido" blev skyldig till brott när han "grep" personen.

Min kompis var på platsen utanför Solna polis station och fick efter några veckor video klippet på mejl av en kille som han tror var Rafi (bara gissning alltså), Jag har fått video klippet från polarn och tänkte dela md mig om det inte bryter med Falshback reglerna. Finns det intresserade "Aschbergare" som vill se? (dvs Radio1-lyssnarna som gillar Aschbergs program för resten av programmen är oftast skräp utom Gert) Jag vet hur man lägger upp en videofilm på en plats på internet om man inte har en hemsida som jag inte har. Jag har fått videon från min kompis som tror att han fått det från Rafi eftersom Rafi ringde in och sa att han var där samtidigt det hela hände. Jag delar med mig men jag vet inte om man måste först pixla ansiktena och fordonets REG nr?! Som sagt vet inte men om någon vill och kan fixa upp klippet men finns nån som vill så säg till så kan jag kanske mejla video klippet ca 10 min lång.

Vänligast RaFi IBRa-him & Vic
Citera
2013-10-31, 01:03
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Det slog mig också att det är "Ali Jousef" som är envarsgeipande-mannen/egenmäktihågtförfsrandemannen "Mido. så jag ställde exakt frågan för bara 2 veckor sedan till slusskurden Shabbe Shabnam. hon svarade:
"Nej, vi har lyssnat...det är flera här på Radio 1 som har lyssnat och jämfört rösten och det är inte Ali Jousef för det rösterna skiljer sig så mycket. der blev ett polisärende där det blev ombytta roller och Mido blev misstänkt för det han gjorde"

Jag godtog sålklart svaret som en gentleman man är mot inkvoterade invandrartjejer, men så fort jag lade på sa tänkte jag sk*t-snack eftersom jag kan höra likheterna själv och alla andra. så kurdrjejens försök att ljuga misslyckades fatalt men inget man behöver upplysa henne om.
Jag fick i princip svart på vitt att hon inte var ärlig när jag inatt läste vad kurdrjejen skrivit om händelsen några dagar efter här:
http://www.radio1.se/blog/shabnams-blogg/2013/02/26/dramatik-på-dramatik

Citat från sidan lyder:
"Vi har dessutom fått mail från Y:s familj som känner sig utsatta och ledsna över denna situation eftersom Y:s namn nämndes (av honom själv) i etern. Varken Y eller hans familj har gjort något fel och av respekt till de har vi valt att radera klippet från vår hemsida. Så nu vet ni det."

Så nog är "Mido" och "Ali Jousif" sa,ma person alla gånger. Säkerhetsprocent: 98/100 enligt min amatörmässiga röstigenkänninhsanalys, men där var du nog före mig

Gillar Ali Jousef skarpt och hans narcissistiska stil! Dock har Aschberg fel när han kallar honom "skriftlärd". Han tillhör Islam men verkar inte vara extremt fanatiskt elle jihadistiskt lagd men har starka åsikter (läs: ogillar) bögar och icke-traditionella relationer som man-kvinna samt verkar önska livet ur dessa gnm jordbävningar och naturkatastrofer. senast i fredagens friåkning i Aschbergs program och ali Jousefs åsikt om swingerpartyt i Norrköping kommande månad. starkt konservativ och patriarkal, men see inget fel I att han framför sina ÅSIKTER i ÅSIKTS-radio, dessutom Sveriges bästa (åsikts)radiostation 2012 och 2013!!

Re-post nr 2 från 2013-09-22, sida 116 i tråden.
Citera
2013-10-31, 13:46
Medlem
.-.-.s avatar
När man lyssnar på Cissis program så ringer det in väldigt många som man tydligt hör att dom gör till rösten och låtsas vara någon annan och dessa personer håller också med Cissi om allt, jag har börjat fundera på om det är folk hon känner som ringer in och låtsas vara lyssnare och ska hålla med Cissi om allt, för som vi alla vet så klarar hon inte av att folk har andra åsikter, därför har hon fixat egna "lyssnare" som kan hålla med henne om allt.
Nån som också märkt av detta? För tex i robbans program så avslöjar han direkt alla som försöker vara nån annan och fimpar dom, Cissi hon skulle aldrig dumpa nån på det sättet.
Det verkar vara väldigt få som vill ringa in och prata med Cissi, det är inte så konstigt kanske med tanke på att alla som ringer in och har andra åsikter än henne själv kommer bli hånade och idiotförklarade.

Eva Rusz klarar jag inte av lyssna på längre, det enda hon kan prata om är alla sina fina utbildningar, hur många jobb hon haft och hur många landslag hon coachat(17st), och detta ständigt KBT, kbt är lösningen på alla världsproblem.
Idag ägnade hon ett helt program åt att snacka skit om Montazami också, verkar som Rusz är avundsjuk på att Maria fått ett eget program medans Rusz aldrig får medverka i tv numera.
Senast redigerad av .-.-. 2013-10-31 kl. 13:48.
Citera
2013-10-31, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
När man lyssnar på Cissis program så ringer det in väldigt många som man tydligt hör att dom gör till rösten och låtsas vara någon annan och dessa personer håller också med Cissi om allt, jag har börjat fundera på om det är folk hon känner som ringer in och låtsas vara lyssnare och ska hålla med Cissi om allt, för som vi alla vet så klarar hon inte av att folk har andra åsikter, därför har hon fixat egna "lyssnare" som kan hålla med henne om allt.
Nån som också märkt av detta? För tex i robbans program så avslöjar han direkt alla som försöker vara nån annan och fimpar dom, Cissi hon skulle aldrig dumpa nån på det sättet.
Det verkar vara väldigt få som vill ringa in och prata med Cissi, det är inte så konstigt kanske med tanke på att alla som ringer in och har andra åsikter än henne själv kommer bli hånade och idiotförklarade.

Eva Rusz klarar jag inte av lyssna på längre, det enda hon kan prata om är alla sina fina utbildningar, hur många jobb hon haft och hur många landslag hon coachat(17st), och detta ständigt KBT, kbt är lösningen på alla världsproblem.
Idag ägnade hon ett helt program åt att snacka skit om Montazami också, verkar som Rusz är avundsjuk på att Maria fått ett eget program medans Rusz aldrig får medverka i tv numera.
Håller med dig om precis allt. Skulle jag skrivit detta skulle några konstiga personer här på FB hoppat på mitt inlägg direkt och anklaga mig för att vara psykiskt sjuk samt behöva hjälp av bedragerskan Rusz. Jag uppmärksammade idag igen över hur Eva Rusz verkar må väldigt dåligt och gärna vill kasta skit på dom som det går bättre för. Innan har det varit Carola och Katrin. En mördare går dock bra att sitta och dalta med i timtal.
Hjälper nog inte att rabbla upp hur många utbildningar hon haft på 70-talet. Människan är en stor katastrof som enbart klarar av att snacka sig till vissa poster i livet. Tycker nästan synd om fanskapet men avskyr folk som är falska och ljuger sig fram i livet. Hoppas hon försvinner från både etern och media efter nyår.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-10-31 kl. 14:32.
Citera
2013-10-31, 18:42
Medlem
Jävla Robban som aldrig låter mig snacka. Största tönten han är. Gubbjävel. Ångrar att jag inte sa snutjävel till gästen idag. Han var största kuksugaren!
Citera
2013-10-31, 19:55
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Jävla Robban som aldrig låter mig snacka. Största tönten han är. Gubbjävel. Ångrar att jag inte sa snutjävel till gästen idag. Han var största kuksugaren!
Helt rätt av Robban!
Citera
2013-11-01, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
fjolla666 du kan suga alla smegmaballar nu
Valle vet vad Han snacker om medan du mycket riktigt är en skitig, smutsig lortnolla. Skaffa ett liv din lågbegåvade slyngel!!

Tack Rafi. Var så jävla fel av Robban driva sönder Ali-josof och dig bara för att ni visar att ni inte tycker om bögar. Jag håller inte med er i allt, men åsiktsradio är åsiktsradio. Då ska han inte hålla på att driva sönder folk som tycker annorlunda.

Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Fortsätt va omogna grabbar! Valle säger sig vara böghatare män endå så tjatar han om att killar ska suga andra killar. Som Robban sa så är Valle smygbög.

Sa han faktiskt inte. Han lät mig inte förklara varför jag tycker bögar är äckliga. Det var omoget av honom. Han säger jag är rädd för honom. Jag orkar inte diskutera med fittan. Snarare han som är rädd för mig för han vet att jag kan komma på något bra. Därför han omoget inte lät mig förklara. Därför jag var sur.

Nu kan jag dra min förklaring här. För ett tag sen så hade han ett program där det påstods att alla män är svin. Att alla män tänkte snusk när vi ser en snygg tjej. Många höll med. Alla tjejer tycker nog inte det så kul om en oattraktiv i deras ögon kommer fram och blir kåta på de bara för att de råkar vara i samma buss exempel.

Vrid på det och ta män som tänder på andra män. Det fortfarande män. Men de tänder inte på tjejer. Så om jag tycks vara attraktiv ur en bögs synvinkel kan jag utgå ifrån att han tänker snuskiga tankar om mig. Något jag äcklas av. Precis som en tjej har rätt att äcklas av en gubbe hon inte tycker om, har jag rätt att äcklas av att någon jag inte har minsta sexuella attraktion till blir tänd på mig.

Tjejer funkar generellt totalt annorlunda än män, eftersom tjejer blir mer kära i personlighet än utseende eller kön. Därför är det mer vanligt och accepterat med bisexualitet hos tjejer.

OWNED!
Senast redigerad av Valerian 2013-11-01 kl. 18:22.
Citera
2013-11-01, 23:48
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Tack Rafi. Var så jävla fel av Robban driva sönder Ali-josof och dig bara för att ni visar att ni inte tycker om bögar. Jag håller inte med er i allt, men åsiktsradio är åsiktsradio. Då ska han inte hålla på att driva sönder folk som tycker annorlunda.

Sa han faktiskt inte. Han lät mig inte förklara varför jag tycker bögar är äckliga. Det var omoget av honom. Han säger jag är rädd för honom. Jag orkar inte diskutera med fittan. Snarare han som är rädd för mig för han vet att jag kan komma på något bra. Därför han omoget inte lät mig förklara. Därför jag var sur.

Nu kan jag dra min förklaring här. För ett tag sen så hade han ett program där det påstods att alla män är svin. Att alla män tänkte snusk när vi ser en snygg tjej. Många höll med. Alla tjejer tycker nog inte det så kul om en oattraktiv i deras ögon kommer fram och blir kåta på de bara för att de råkar vara i samma buss exempel.

Vrid på det och ta män som tänder på andra män. Det fortfarande män. Men de tänder inte på tjejer. Så om jag tycks vara attraktiv ur en bögs synvinkel kan jag utgå ifrån att han tänker snuskiga tankar om mig. Något jag äcklas av. Precis som en tjej har rätt att äcklas av en gubbe hon inte tycker om, har jag rätt att äcklas av att någon jag inte har minsta sexuella attraktion till blir tänd på mig.

Tjejer funkar generellt totalt annorlunda än män, eftersom tjejer blir mer kära i personlighet än utseende eller kön. Därför är det mer vanligt och accepterat med bisexualitet hos tjejer.

OWNED!
Men Robbans poäng var ju att det inte var normalt att vara homofob och att det är vanligt att homofober är garderobsbögar själva.

Hur är det, har du kollat på bögporr, rycker det i baguetten?
Citera
2013-11-01, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Men Robbans poäng var ju att det inte var normalt att vara homofob och att det är vanligt att homofober är garderobsbögar själva.

Hur är det, har du kollat på bögporr, rycker det i baguetten?

Jag tog precis upp en väldigt konkret och bra poäng med varför jag inte tycker om bögar. Det här argumentet med att själv vara garderobsbög så fort du är det minsta emot bögar börjar bli riktigt tjatigt.

Men för att du ska bli nöjd, jag älskar bögporr och runkar till det. Det bara för att jag är så rädd för att vara en bög själv som jag snackar skit om bögar. Jag vill komma hem till dig och böga med dig, men säg det inte till nån. Jag vill Robban ska suga min balle. oooh blir så kåt av tanken.....Du måste själv förstå hur överdrivet det låter!

Om du inte tycker om svamp, är det då antydan att du helst vill vara en svamp själv? Om du inte tycker om fotboll, är det tecken på att du helst vill spela fotboll själv men inte är tillräckligt bra?

Aschberg sitter bara och driver med folk, men låter aldrig folk med andra åsikter prata till punkt. Han lägger ord in i munnen på folk och påstår att inringare sagt saker som inte stämmer, bara för att det ska bli rolig radio. Blir ganska lätt genomskådat.
Citera
2013-11-02, 00:13
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Jag tog precis upp en väldigt konkret och bra poäng med varför jag inte tycker om bögar. Det här argumentet med att själv vara garderobsbög så fort du är det minsta emot bögar börjar bli riktigt tjatigt.

Men för att du ska bli nöjd, jag älskar bögporr och runkar till det. Det bara för att jag är så rädd för att vara en bög själv som jag snackar skit om bögar. Jag vill komma hem till dig och böga med dig, men säg det inte till nån. Jag vill Robban ska suga min balle. oooh blir så kåt av tanken.....Du måste själv förstå hur överdrivet det låter!

Om du inte tycker om svamp, är det då antydan att du helst vill vara en svamp själv? Om du inte tycker om fotboll, är det tecken på att du helst vill spela fotboll själv men inte är tillräckligt bra?

Aschberg sitter bara och driver med folk, men låter aldrig folk med andra åsikter prata till punkt. Han lägger ord in i munnen på folk och påstår att inringare sagt saker som inte stämmer, bara för att det ska bli rolig radio. Blir ganska lätt genomskådat.
Ok, du har fått fram din poäng, nu lämnar vi över till detektiven allmänheten.
Citera
2013-11-02, 10:43
Bannlyst
Citat:

Men kan du inte bara dra härifrån och sluta ringa in till Radio1? Du är inte rolig varken här eller där - bara störd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in