2013-11-19, 16:51
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Cissi wallin har vuxit sedan hon övergivit feminismen. Hon blev sur och bitter av att umgås med feminister skrev hon på sinTwitter.

Cissi Wallin är ju fortfarande lika korkad som förut, även om hon lämnat de värsta stolligheterna bakom sig.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nu kan min tidigare gissning om vem som tafsat på Eva Rusz ignoreras helt. Gissningen var bra men helt felaktig.

Det rätta svaret är DOGGE DOGGELITO och ingen annan. 100% säker källa och jag skulle aldrig skriva så om det inte var helt säkert.

Ja med tanke på hur pålitlig och seriös du har framstått som förut så är det nog ingen som tvivlar på din uppgift.
Citera
2013-11-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Cissi Wallin är ju fortfarande lika korkad som förut, även om hon lämnat de värsta stolligheterna bakom sig.

Ja med tanke på hur pålitlig och seriös du har framstått som förut så är det nog ingen som tvivlar på din uppgift.
Förstår hur du tänker. Men i det här fallet är jag 100% seriös och jag skulle vara sjuk i huvudet om jag påstod vem det var om det inte var sant. Gissa och så kan man göra men inte skriva vem det är om man inte har fullständigt fakta.
Citera
2013-11-19, 20:18
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Förstår hur du tänker. Men i det här fallet är jag 100% seriös och jag skulle vara sjuk i huvudet om jag påstod vem det var om det inte var sant. Gissa och så kan man göra men inte skriva vem det är om man inte har fullständigt fakta.
Då är det du som langar upp bevis på att det är 100% sant! Är ju inte så att du byggt upp ett förtroende till dig tidigare i den här tråden.
Citera
2013-11-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Då är det du som langar upp bevis på att det är 100% sant! Är ju inte så att du byggt upp ett förtroende till dig tidigare i den här tråden.
Jag upprepar även till dig. Det är 100% säkert att det är Dogge Doggelito. Där går gränsen att jag skulle påstå något sådant om det inte var sant. Sen kan jag vara hur flamsig som helst i vanliga fall men inte om det gäller så här allvarliga saker.

Finns ingen anledning att langa upp några bevis då personer kan komma i kläm som har med fallet att göra och då blir det aldrig någon mer information,

Du kan ju istället ägna tiden åt till att motbevisa ifall det är Dogge eller inte. Lycka till!
Citera
2013-11-19, 22:34
Medlem
Smackyheads avatar
Citat:
Jag upprepar även till dig. Det är 100% säkert att det är Dogge Doggelito. Där går gränsen att jag skulle påstå något sådant om det inte var sant. Sen kan jag vara hur flamsig som helst i vanliga fall men inte om det gäller så här allvarliga saker.

Finns ingen anledning att langa upp några bevis då personer kan komma i kläm som har med fallet att göra och då blir det aldrig någon mer information,

Du kan ju istället ägna tiden åt till att motbevisa ifall det är Dogge eller inte. Lycka till!

Du kommer ju inte med något annat än det du skriver. Inga bevis alls förutom ett vittnesmål du omöjligen kan vara säker på ifall du inte var där och såg det med egna ögon. Vad har du för bevis att det var Dogge?
Citera
2013-11-19, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smackyhead
Du kommer ju inte med något annat än det du skriver. Inga bevis alls förutom ett vittnesmål du omöjligen kan vara säker på ifall du inte var där och såg det med egna ögon. Vad har du för bevis att det var Dogge?
Hur mycket du än försöker pressa så kan jag inte tala om hur jag vet det. Om någon tvivlar så är det inga problem för min del. Kom i håg vem som skrev det här sedan för det kommer att komma fram i media förr eller senare. Rusz är inte känd för att hålla tyst om saker och ting heller så ha tålamod. För mig är ämnet avslutat och för dom som ville veta vem tafsaren är så är svaret DOGGE DOGGELITO
Citera
2013-11-21, 17:21
Medlem
En seriös fråga: Hur många dagar har Aschberg sänt denna vecka? De senaste veckorna har han ju varit borta fler dagar än han sänt, "sjukdom", "andra uppdrag" etc etc etc..

Det rimmar illa med "inget förändras, vi går ned med FLAGGAN I TOPP!"
Citera
2013-11-21, 21:17
Medlem
Kewks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pex666
En seriös fråga: Hur många dagar har Aschberg sänt denna vecka? De senaste veckorna har han ju varit borta fler dagar än han sänt, "sjukdom", "andra uppdrag" etc etc etc..

Det rimmar illa med "inget förändras, vi går ned med FLAGGAN I TOPP!"

inte ett endaste avsnitt,bara ruttna repriser. Aschberg sa att han skulle sända ett program går men inte fan blev de av.Lär nog inte bli så många fler program innan dom lägger ner..synd!
Citera
2013-11-22, 12:15
Medlem
gaugeones avatar
Lite komiskt att vissa i tråden har tonat ner sig eller ändrat uppfattning om vissa av programledarna sen dom blivit föreslagna att vara med i Robbans nya program om näthatare.
Citera
2013-11-22, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaugeone
Lite komiskt att vissa i tråden har tonat ner sig eller ändrat uppfattning om vissa av programledarna sen dom blivit föreslagna att vara med i Robbans nya program om näthatare.

Tonat ner? Det är nu jag kommer börja näthata. Cissi Wallin har svartlistat mig. Nu jävlar ska jag fitta mig mot henne varje dag innan nyår!

Aschberg, Cissi och andra journalister får gärna ringa mig. Hon har varit riktigt osjysst mot mig. Riktig fittstil. Skit ska få skit och hon har drivit med fel troll!

Ska säga att min bedömning av Cissi Wallin är att hon inte har ADHD, hon har touretts! Hon använder 2 timmar i radio varje dag som ursäkt för att kunna säga kuk kuk kuk, fitta fitta fitta, bajs bajs bajs utan att bli ifrågasatt. 2 timmar avreaktion och sedan "aah, skönt att få svära "
Senast redigerad av Valerian 2013-11-22 kl. 14:37.
Citera
2013-11-22, 15:29
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Tonat ner? Det är nu jag kommer börja näthata. Cissi Wallin har svartlistat mig. Nu jävlar ska jag fitta mig mot henne varje dag innan nyår!

Aschberg, Cissi och andra journalister får gärna ringa mig. Hon har varit riktigt osjysst mot mig. Riktig fittstil. Skit ska få skit och hon har drivit med fel troll!

Ska säga att min bedömning av Cissi Wallin är att hon inte har ADHD, hon har touretts! Hon använder 2 timmar i radio varje dag som ursäkt för att kunna säga kuk kuk kuk, fitta fitta fitta, bajs bajs bajs utan att bli ifrågasatt. 2 timmar avreaktion och sedan "aah, skönt att få svära "
Kan du inte försöka vara lite trevlig, mogen och komma med något vettigt istället?

Tycket det är bra att såna som dig portas från programmen.

Kanske kan dom ha en programpunkt som heter pajastimmen. Då kan du och dom andra som brukar ringa in och förstöra ringa.
Citera
2013-11-22, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Kan du inte försöka vara lite trevlig, mogen och komma med något vettigt istället?

Tycket det är bra att såna som dig portas från programmen.

Kanske kan dom ha en programpunkt som heter pajastimmen. Då kan du och dom andra som brukar ringa in och förstöra ringa.

1. Det var rena rama pajastimmen idag när CW var full! Men det vet du nog redan om eftersom ...ja vi låter det vara osagt..

2. Jag är trevlig, blir otrevlig när programledare är otrevlig och inte kan förklara varför hon portat mig.

3. Jag har oftast vettigare saker att säga om ämnet än programledaren själv. Dessutom sprider hon falsk info ibland, eller så är hon inte tillräckligt insatt i ämnet för att uttala sig när någon säger något fel.

4. Hon tar aldrig en debatt utan klickar hellre av när hon känner sig pressad och skyller sedan på massa trams och felaktiga ryktesspridningar.

5. Den enda och egentliga anledningen att CW inte tycker om mig är för att hon förknippar mig med Rafi. Har påpekat flera gånger att vi inte är samma person, vi står inte ens för samma värdegrunder. Men hon vägrar lyssna.

På måndag kommer Radio1 medarbetarna få en trevlig överraskning som alla förutom CW ska få ta del av! Det kommer vara uppenbart fult mot just CW medan jag hyllar resten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in