Citat:
Ursprungligen postat av
Rafi-IBR
fjolla666 du kan suga alla smegmaballar nu
Valle vet vad Han snacker om medan du mycket riktigt är en skitig, smutsig lortnolla. Skaffa ett liv din lågbegåvade slyngel!!
Tack Rafi. Var så jävla fel av Robban driva sönder Ali-josof och dig bara för att ni visar att ni inte tycker om bögar. Jag håller inte med er i allt, men åsiktsradio är åsiktsradio. Då ska han inte hålla på att driva sönder folk som tycker annorlunda.
Citat:
Ursprungligen postat av
fjolla666
Fortsätt va omogna grabbar! Valle säger sig vara böghatare män endå så tjatar han om att killar ska suga andra killar. Som Robban sa så är Valle smygbög.
Sa han faktiskt inte. Han lät mig inte förklara varför jag tycker bögar är äckliga. Det var omoget av honom. Han säger jag är rädd för honom. Jag orkar inte diskutera med fittan. Snarare han som är rädd för mig för han vet att jag kan komma på något bra. Därför han omoget inte lät mig förklara. Därför jag var sur.
Nu kan jag dra min förklaring här. För ett tag sen så hade han ett program där det påstods att alla män är svin. Att alla män tänkte snusk när vi ser en snygg tjej. Många höll med. Alla tjejer tycker nog inte det så kul om en oattraktiv i deras ögon kommer fram och blir kåta på de bara för att de råkar vara i samma buss exempel.
Vrid på det och ta män som tänder på andra män. Det fortfarande män. Men de tänder inte på tjejer. Så om jag tycks vara attraktiv ur en bögs synvinkel kan jag utgå ifrån att han tänker snuskiga tankar om mig. Något jag äcklas av. Precis som en tjej har rätt att äcklas av en gubbe hon inte tycker om, har jag rätt att äcklas av att någon jag inte har minsta sexuella attraktion till blir tänd på mig.
Tjejer funkar generellt totalt annorlunda än män, eftersom tjejer blir mer kära i personlighet än utseende eller kön. Därför är det mer vanligt och accepterat med bisexualitet hos tjejer.
OWNED!