Cissi var för rolig när någon som hette Rafid försökte få en syl i vädret. Man hörde inte ett ord vad karln sa då Cissi läste lusen av honom i 3 minuter utan att andas.
Sen påstod hon att han snackade skit och var tvungen att stoppa honom. Hördes inte ett ord vad han ville ha sagt men Cissi som vet och kan allt visste vad Rafid tänkte säga.
Ingen seriös radiokanal skulle anställa människan då hon spyr ut sina egna åsikter och är oförskämd mot alla som inte slickar hennes rövhål och håller med.
Ibland får Lennart prata i 10 minuter om han säger att Cissi är bra. I annat fall 10 sekunder om det kommer minsta kritik.
Den värsta inringaren heter Hector men då lyssnar Cissi under hans föredrag som om han skulle vara Gud fader. Själv kan jag spy åt fanskapet fast det är ren underhållning att lyssna på dom 2 idioterna när dom tror att dom tillsammans löser världens problem. Såå kloka huvuden.
Margit som också heter Solveig är samma slags parodi av människa som dom andra 2 och sunkigheten ger programmet ett ansikte. Fan vad glad jag är att jag är jag och inte finns i Margits kropp. Hela kanalen består av inbördes beundran och knäppskallar som ringer in.