2013-03-09, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Okhrana
Vilken tid var det ungefär ?
Typ tolv minuter in i sändningen!
Om man lyssnar noga så hör man henne skrika och ha sig
Citera
2013-03-10, 03:22
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Typ tolv minuter in i sändningen!
Om man lyssnar noga så hör man henne skrika och ha sig

Du ringde alltså under pågående lektion? Konstigt att läraren blev irriterad.
Citera
2013-03-12, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Eftersom du inte fick respons råder jag dig att lyssna igenom alla program med Cissi under en helg på webben. Om du får åka ambulans efter det kan bli ett nytt ämne hos hönan. Varför får lyssnare hjärnskakning då dom lyssnar på mitt program??

Idag var det åldersnojja och hennes egen 28-årsdag som var Cissis ämne. Hon hade läst en annons av en man som undanbad sig uppvaktning på födelsedagen. Cissi tyckte det var fånigt men hon kunde sträcka sig till att godkänna att någon skulle få annonsera sina önskemål om man var sjuk. Det framgick dock inte om annonsören var frisk eller sjuk. Själv ska hon minsann ha fest för 150 personer för att trotsa dom som inte vill fira sina födesedagar.

Igår uttyckte hon sin frustration över att människor som var på dejt vid bordet bredvid henne på restaurang pratade om så tråkiga ämnen. Cissi tyckte att dom istället borde fråga varann vilken musik dom gillar.

För några veckor sedan visste hon att den man hon såg köpa smycken på någon flygplats hade dåligt samvete för att han varit otrogen på affärsresan.

Det är helt fantastiskt vad Cissi Wallin kan och vet! MTG måste vara supernöjda med att ha henne som programledare...
Senast redigerad av BV56 2013-03-12 kl. 17:34.
Citera
2013-03-13, 15:34
Medlem
Om SD och Journalisthat nu .
Citera
2013-03-14, 10:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av machine137
Om SD och Journalisthat nu .
Ricin var med
Citera
2013-03-16, 16:18
Medlem
Cissi var för rolig när någon som hette Rafid försökte få en syl i vädret. Man hörde inte ett ord vad karln sa då Cissi läste lusen av honom i 3 minuter utan att andas.
Sen påstod hon att han snackade skit och var tvungen att stoppa honom. Hördes inte ett ord vad han ville ha sagt men Cissi som vet och kan allt visste vad Rafid tänkte säga.

Ingen seriös radiokanal skulle anställa människan då hon spyr ut sina egna åsikter och är oförskämd mot alla som inte slickar hennes rövhål och håller med.

Ibland får Lennart prata i 10 minuter om han säger att Cissi är bra. I annat fall 10 sekunder om det kommer minsta kritik.

Den värsta inringaren heter Hector men då lyssnar Cissi under hans föredrag som om han skulle vara Gud fader. Själv kan jag spy åt fanskapet fast det är ren underhållning att lyssna på dom 2 idioterna när dom tror att dom tillsammans löser världens problem. Såå kloka huvuden.

Margit som också heter Solveig är samma slags parodi av människa som dom andra 2 och sunkigheten ger programmet ett ansikte. Fan vad glad jag är att jag är jag och inte finns i Margits kropp. Hela kanalen består av inbördes beundran och knäppskallar som ringer in.
Senast redigerad av gurkelurkan 2013-03-16 kl. 16:22.
Citera
2013-03-16, 20:20
Medlem
Har dom inte lagt ner Radio 1 än!. Åsiktsradio my ass, så länge folk tycker likadant som programledarna så går det bra att ha åsikter. Annars stoppas åsikterna jävligt snabbt. Har slutat lyssna på skiten då det mer och mer påminner om internradio på något dagcenter.
Citera
2013-03-16, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Cissi var för rolig när någon som hette Rafid försökte få en syl i vädret. Man hörde inte ett ord vad karln sa då Cissi läste lusen av honom i 3 minuter utan att andas.
Sen påstod hon att han snackade skit och var tvungen att stoppa honom. Hördes inte ett ord vad han ville ha sagt men Cissi som vet och kan allt visste vad Rafid tänkte säga.

Ingen seriös radiokanal skulle anställa människan då hon spyr ut sina egna åsikter och är oförskämd mot alla som inte slickar hennes rövhål och håller med.

Ibland får Lennart prata i 10 minuter om han säger att Cissi är bra. I annat fall 10 sekunder om det kommer minsta kritik.

Den värsta inringaren heter Hector men då lyssnar Cissi under hans föredrag som om han skulle vara Gud fader. Själv kan jag spy åt fanskapet fast det är ren underhållning att lyssna på dom 2 idioterna när dom tror att dom tillsammans löser världens problem. Såå kloka huvuden.

Margit som också heter Solveig är samma slags parodi av människa som dom andra 2 och sunkigheten ger programmet ett ansikte. Fan vad glad jag är att jag är jag och inte finns i Margits kropp. Hela kanalen består av inbördes beundran och knäppskallar som ringer in.

Haha, spot on! Klockrena iakttagelser.

Även om han Rafid var en total jävla idiot förstås..där kan jag förstå att hon lackade ur.

Men just när denna Hector ringer alltså.. någon spirituell hobby-psykolog från Chile som mycket riktigt, som du säger, Cissi blir helt till sig när han ringer in. Hon får något lugnt och kåt i rösten och bara sjunker ihop och väntar på att få insupa Hectors flummerier och berömma honom för att han är så upplyst och klok. Själv tycker jag han mest snackar goja.
Citera
2013-03-17, 14:59
Medlem
Kan inte annat än hålla med om att programmen börjar bli trista och galet uttjatade... Gert svamlar om saker som nämnts i Metro utan att ha den minsta koll. Praktexemplet måste vara då "städerskan" anklagades för att ha snott ett tåg på Saltsjöbanan, hon idiotförklarades av Gert under ett helt program för att dagen efter inte bli lika idiotförklarad, då var det helt plötsligt Ariva som var måltavlan. Fattar inte varför man inte kan läsa på om ämnen man vill ta upp till diskussion?

Det är samma sak i Kims program... Hon har läst något och tagit till sig det som den yttersta sanningen, Kim är lite öppnare än Gert men det känns fortfarande förjävla trist att programledarna uppenbart inte har koll på vad de pratar om.

Undantaget är Ashberg... Han tycks vara den enda på stationen som lägger ner arbete, det är få program som sänts där Ashberg inte har koll på bakrund, lagliga aspekter, mm..
Citera
2013-03-17, 21:02
Bannlyst
Jag diggar Aschberg stenhårt, och det var allt skoj när jag ringde i torsdags och tipsade alla deppiga därute att börja lyssna på Eurocop. Aschberg trodde allt att det var en orkester

http://eurocop.nu/medlem/download/ricinradio1orkester.mp3
Citera
2013-03-17, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Kan inte annat än hålla med om att programmen börjar bli trista och galet uttjatade... Gert svamlar om saker som nämnts i Metro utan att ha den minsta koll. Praktexemplet måste vara då "städerskan" anklagades för att ha snott ett tåg på Saltsjöbanan, hon idiotförklarades av Gert under ett helt program för att dagen efter inte bli lika idiotförklarad, då var det helt plötsligt Ariva som var måltavlan. Fattar inte varför man inte kan läsa på om ämnen man vill ta upp till diskussion?

Det är samma sak i Kims program... Hon har läst något och tagit till sig det som den yttersta sanningen, Kim är lite öppnare än Gert men det känns fortfarande förjävla trist att programledarna uppenbart inte har koll på vad de pratar om.

Undantaget är Ashberg... Han tycks vara den enda på stationen som lägger ner arbete, det är få program som sänts där Ashberg inte har koll på bakrund, lagliga aspekter, mm..

Precis så är det. Gert tar en Metro-tidning i biljetthallen som han läser på vägen till jobbet på morgonen och därmed så får han sina uppslag för dagens sändning. Allsköns hafsiga nyheter som han väljer att "brinna av på" som en arg tonåring.

De dagar som Metro är slut eller inte utkommer kör han friåkning så är det problemet löst.

Ricin: ja det var fan lite lite kul att Robban trodde Eurocop var en fucking orkester

Är det kanske Ricin som ÄR Eurocop-killen?!
Citera
2013-03-20, 13:36
Medlem
Bajsolle1s avatar
Robert Aschberg , hmmm kan diskuteras. Tycker han är en poppös jubelidiot som älskar att köra över en del tokfransar som ringer in. Ibland tycker jag han går så till överdrift att han borde vakta sin tunga. Stundom kan man bli orolig för hans hälsa faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in