Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-26, 19:36
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VidMittAtari
Hmm, hoppas jag kan komma över lite mer då. Jag är inte någon som injicerar, så fungerar det att dra upp i snoken kanske? Annars, hur kan jag pressa upp det rektalt utan pump?
Rektalt är väl att föredra före nasalt, finns guide på forumet hur du gör rövpump. Men fungerar annars bra att snorta. Ta MINST 30-40 mg.
Citera
2013-05-26, 20:53
Medlem
snusaren92s avatar
Hallå har tagit 70 mg Oxy kan jag ta ritalin eller krokar det.
Jag brukar alltid ta ritalin dagen efter jag tagit en opiat för de känns som att de boostar vad tror ni
Citera
2013-05-28, 08:26
Medlem
Danne796s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Jag brukar alltid ta ritalin dagen efter jag tagit en opiat för de känns som att de boostar vad tror ni
Dem drogena tar ju ut varandra så du kommer ju bara känna mindre av oxyt på ritalin just nu
Citera
2013-05-28, 14:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusaren92
Opi's och CS-droger är en ultimat kombination! eller tjack och gobbe ihop slår nog det. men ändå, kör på

en del säger att det är dåligt för hjärtat (att hjärtat får för sig att slå snabbt/sakta ner om vartannat) men någon gång är knappast skadligt.
Citera
2013-05-29, 00:22
Medlem
Flaskhalsats avatar
Helt seriöst, jag har aldrig tidigare rört en drog innan jag började rodda med Oxynorm, har nu käkat möjligen 40 tabletter på 1 vecka, cirkus åtta om dagen och har nu rest iväg en sväng och skall vara borta cirkus 1½ månad och känner mig extremt mysko.

Känner mig trött, varm och kall och allmänt dålig, magen fungerar som den vill. Jag har läst att tillvänjningen för Oxy är snabb men 40 tabletter för att få fysisk och psykisk abstinens? Det här kan väl inte stämma?

Mår jag bara kasst och det här är en ren slump eller mår man så här jävla dåligt även efter en så här extremt kort tid på Oxynorm?
Senast redigerad av Flaskhalsat 2013-05-29 kl. 00:25.
Citera
2013-05-29, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Helt seriöst, jag har aldrig tidigare rört en drog innan jag började rodda med Oxynorm, har nu käkat möjligen 40 tabletter på 1 vecka, cirkus åtta om dagen och har nu rest iväg en sväng och skall vara borta cirkus 1½ månad och känner mig extremt mysko.

Känner mig trött, varm och kall och allmänt dålig, magen fungerar som den vill. Jag har läst att tillvänjningen för Oxy är snabb men 40 tabletter för att få fysisk och psykisk abstinens? Det här kan väl inte stämma?

Mår jag bara kasst och det här är en ren slump eller mår man så här jävla dåligt även efter en så här extremt kort tid på Oxynorm?

Välkommen till en opiatavtändning! Låter som det är det du har just nu men efter att ha kört i en dryg vecka så kommer den lyckligtvis inte sitta i mer än max 2-3 dagar skulle jag tro. Köp Loperamid/Dimor på apoteket... hjälper mot diarreérna. Försök också att ät skapligt och drick mkt vätska. Hur är nätterna? Myrkrypningar/svettningar?
Citera
2013-05-29, 13:18
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulcus
Välkommen till en opiatavtändning! Låter som det är det du har just nu men efter att ha kört i en dryg vecka så kommer den lyckligtvis inte sitta i mer än max 2-3 dagar skulle jag tro. Köp Loperamid/Dimor på apoteket... hjälper mot diarreérna. Försök också att ät skapligt och drick mkt vätska. Hur är nätterna? Myrkrypningar/svettningar?

Du måste skämta? Herrejävlar, jag har aldrig missbrukat någonting alls mer än tagit just Oxynormen medans jag spelat dator för att det är trevligt och jag tror inte det här är en "riktig" avtändning men det här är RIKTIGT smärtsamt, diarré har jag turligt nog inte, känner mig bara varm och kall, min hjärna kan ibland bara glömma bort saker som någon PRECIS sa. Att försöka gå av Oxy efter år av användande måste vara det absolut jobbigaste någonsin.

Tog de sista fyra i söndags, var extremt slitigt igår så jag klarade helt enkelt inte det, hade två stycken kvar som jag tog innan jag gick och la mig, antar att det bara nu är att härda ut, jag är ju lite av en sömnmänniska så jag skall nog försöka sova bort kommande veckan.

På nätterna är det lugnt, somnar efter att ha varit kallsvettig och lite varm, inget extremt men fortfarande jobbigt men sen sover jag i 7-8 timmar. Förstår nu varför man som psykolog och läkare drar sig extremt för att skriva ut benso och opiater.
Citera
2013-05-29, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat

Nja det där är bara ett litet förstadie av vad som kan komma. Minns att jag kunde köra opiater i månader ibörjan och sedan sluta och fick inte mer än lite snuva och småvärk i leder. Det tar tid att riktigt opiatberoende men när man väl är där så blir de bara värre och värre för varje gång.
Citera
2013-05-29, 16:49
Medlem
Flaskhalsats avatar
En liten uppdatering kanske: varit utan en rejäl dos Oxy i tre dagar mu även fast jag aldrig varit en storanvändare. Skall spendera tre timmar på en båt nu och jag är helt kraftlös, sitter inte och skakar men jag känner att jag vibrerar. Fick en 5mg-tablett av en polare för att kunna trappa ut lite, gå ner från 40mg om dagen i en vecka till noll är nog inte så smart.

Har inga symptom mer än huvudvärk, förhöjd tung andning, småskakningar och extrem trötthet. Jag hoppas innerligt att det inte eskalerar och blir värre för då vet jag inte..
Senast redigerad av Flaskhalsat 2013-05-29 kl. 16:53.
Citera
2013-05-29, 18:16
Medlem
Audacias avatar
Nu körde jag högre doser än dig, och under någon vecka längre, men det här med energilösheten är tydligen något som Oxikodon är känt att orsaka vid kraftig utsättning. Och tyvärr så kan man få en hel del utsättningssymtom av 40mg/dag i en vecka! :/

Det är inte för inte många kallar Oxikodon för sjukhus-heroin!
Citera
2013-06-01, 08:44
Medlem
Det är en lustig sak med AT på Oxycontin/oxynorm. Känslan av att svettas o koka o skaka och frysa om vart annat o även samtidigt!
Men det allra värsta är nog efter det fysiska lagt sig lite när det västa startar: DET PSYKISKA!!
Att man känner sig nere o att inget i livet är roligt, allt är jobbigt o man funderar hela tiden på att börja med de små jävla pillrena igen.

Har ett långt beroende av oxy o har ett par gånger tvingats till AT då medicinen vart slut.
Men som tur är att jag har 2 kontakter som till 99% alltid har hemma... Så snabbt jag har cash över ser jag till att bunkra upp ordentligt med oxycontin och oxynorm... Ska skatta mig lycklig över bra kontakter då AT´n är för djävlig på oxy! ...TYVÄRR!!! :-(
Citera
2013-06-03, 03:09
Medlem
någon som har testat krossa Targiniq-tabletter som innehåller Oxikodon 5mg och 2.5mg Naloxon sen bomba det?

borde inte det slå lika bra som när man käkar en OxyNorm 5mg kapsel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in