Flashback bygger pepparkakshus!
2012-04-25, 13:22
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoras
Nu tycker jag du tar i.

2kr / mg för Morfin anser jag är BRA pris. 3kr är OKEJ och 4kr är DYRT.

10st 20mg Oxy för 750kr blir 3,75kr / mg. Vilket är.. lite smått dyrt ja. Men jag skulle LÄTT köpa dem för dem finns så sällan. Sen ska dem tydligen vara AWESOME också.

Snarare så 1kr/mg är bra pris, 2kr/mg är okej och 3kr/mg är dyrt.

3.75kr/mg är rätt dyrt för oxy men är det en engångsgrej kan det vara värt det då oxy rus är mycket uppskattat av många.
Citera
2012-04-26, 19:58
Medlem
lowerCases avatar
200mg för under 800 får nog nästan ses som bra pris om man inte bara ser till kompismarknaden. Började handla med oxykodon runt 2008, 3kr/mg är inget konstigt alls. Det hela baserar sig nog på vart man kommer ifrån. Har både haft kontakter som fått dom själva(då man oftast kan få bättre pris vid köp av fler än 30-40st) och folk som är vana vid USA-pris(6-7kr/mg är väl standard vid mindre mängder).
Citera
2012-04-28, 00:59
Medlem
Vilka priser det är när man läser här jämfört med apotekspriser. Förstår att priset stiger väldigt när något säljs svart men såg en dokumentär om oxycontin i usa och där betalade dom 90 dollar för 3 stycken 30mg om jag inte minns fel. På apoteket i sverige betalar jag 7kr för ett paket, iofs med högkostnadsskydd men ändå. Förstår inte hur folk har råd att missbruka detta svart.
Citera
2012-04-28, 18:11
Medlem
Jag har aldrig rört något i denna familj men jag har så sjukt ont i ryggen. Min polare gav mig några kapslar som det står oxynorm 5mg på. Räcker det att slänga i sig en sådan för min smärta eller måste man ta fler? (jag är inte ute efter att uppnå rus, bara för smärtlindrande)

Som sagt har aldrig någonsin rört sånt här innan så lär inte ha någon speciell toleransnivå.

Sedan lite andra frågor:

Om jag slänger i mig en sån, kan jag bete mig normalt då? Säg att jag har svinont på morgonen och jag tar en innan jag drar till jobbet...

Och sen , hur lång tid tar det innan den börjar verka? Och hur länge sitter effekten i?

Tacksam för svar!
Citera
2012-04-28, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swordfiz
Jag har aldrig rört något i denna familj men jag har så sjukt ont i ryggen. Min polare gav mig några kapslar som det står oxynorm 5mg på. Räcker det att slänga i sig en sådan för min smärta eller måste man ta fler? (jag är inte ute efter att uppnå rus, bara för smärtlindrande)

Som sagt har aldrig någonsin rört sånt här innan så lär inte ha någon speciell toleransnivå.

Sedan lite andra frågor:

Om jag slänger i mig en sån, kan jag bete mig normalt då? Säg att jag har svinont på morgonen och jag tar en innan jag drar till jobbet...

Och sen , hur lång tid tar det innan den börjar verka? Och hur länge sitter effekten i?

Tacksam för svar!

Ja en sådan ska hjälpa dig med smärtan. Oxynorm är en stark snabbverkande smärtstillande så du kommer känna effekten rätt fort. Eftersom du inte har någon erfarenhet alls av opiater så finns det en risk för att du kommer bli lite snurrig så testa att ta den när du är hemma först och se hur du reagerar.
Citera
2012-04-28, 18:24
Medlem
Pussmunnens avatar
Illamående och kräkningar kan det bli första gången när du inte är van. till smärta är de kanon iaf. men ta inte innan du ska till jobbet första gången bara.
Citera
2012-04-30, 09:37
Medlem
Har oxå sjukt ont i ryggen (diskbråck) och har fått vissa morfinbaserade lm som ej hjälper. Är EJ ute efter någon annan effekt än den smärtlindrande men ingen dr lyssnar på lilla mej. Tar tacksamt emot tips på vart jag ska vända mig för att få den hjälp jag behöver (oxynorm).
Citera
2012-05-02, 00:49
Medlem
Skäggbiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitentjej
Har oxå sjukt ont i ryggen (diskbråck) och har fått vissa morfinbaserade lm som ej hjälper. Är EJ ute efter någon annan effekt än den smärtlindrande men ingen dr lyssnar på lilla mej. Tar tacksamt emot tips på vart jag ska vända mig för att få den hjälp jag behöver (oxynorm).

Sjukhuset är ju en bra start (dvs, samma ställe där du förmodligen fick de andra tabletterna).

Om inte det funkar så kan du köpa Heroin eller vadfan du vill på Silk Road.

Lycka till.
Citera
2012-05-03, 06:18
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoketheherb
Funkar fint får direkt känslan. olika kan röka en hel 40mg på en gång
Jag käkar dom hellre än röker dom, jag tar ca 120-180 mg per dag (ej på en ggn) då klarar jag av dagen utan värk, röker jag 40mg så sitter det inte i lång stund
Citera
2012-05-03, 10:43
Medlem
undervattenfisks avatar
har hört endel som påstår att man ska ta oxycontin ihop med mat i magen, att det slår bättre än tom mage stämmer det? har noll aptit efter en liten avtändning på gobbe.. men ska man orka tvinga i sig något bara för att få ut full effekt?

hade tänkt freebasa tidigare men såg på något engelskt forum att det mest var waste.
Citera
2012-05-04, 02:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Kunde inte sova och hade tråkigt så jag gjorde en "crack-pipe" av en glödlampa och krossade kanske ~20mg oxy och kasta i och rökte upp.. var redan påverkad sen tidigare har ätit kanske sammanlagt 100mg under dagen och kvällen (egentligen bara för att underhålla ghb-avisen) men nu senast jag tog var 30mg oralt för 2 timmar sen så kanske inte egentligen skulle ha rökt utan ha väntat men kändes faktiskt rätt nice av det lilla trots att jag varpåverkad före, började nodda lite smått ganska omgående stående och kroppen kändes som lätt fast på ett tungt sätt..

Ska testa röka mer imorgon just då jag vaknar så jag är "helt ren" och se vad effekten blir då för man har ju sett massa dokumentärer från amerikat där dom röker oxy hela tiden så att det funkar lär det ju göra?

någon som fler som har mer erfarenhet av att röka oxikodon?

nej fan jag ångra mig, vilken jävla waste... 15 minuter, thats it.. oxy funkar fan bäst oralt, nu då man slutat skjuta (skjuter bara tjack nu nästan.)
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-05-04 kl. 02:28.
Citera
2012-05-04, 10:31
Medlem
jag åt oxy för några dagar sedan, ca 160-200 mg sammanlagt. ca 40-60 mg varannan dag och tog sista tabletten(krossad) i tisdagskväll. när tror ni att toleransen har gått ner till 0? söndag?

toleransen går upp så jääävla fort på oxy... hoppas den går ner till normalnivå lika snabbt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in