Citat:
Ursprungligen postat av novix2
Drick en kvarting vodka, eller så mycket du kan, gärna med typ grapejuice, skölj ner 120mg tuggat väl i munnen, lägg dig i badkaret fyllt med vatten. Det är garanterad död för en rookie.
Garanterad skulle jag inte vilja säga, lite beroende på storlek av (miss)brukarens kropp, leverstatus etc.
Hatar verkligen att ge ut råd om självmord, även om det är för diskussionens skull enkom och inte någon som faktiskt tänker utföra det, så ogillar jag det.
Men skulle jag själv använda oxy i suicidsyfte, utan tolerans, så skulle jag dricka en liter grapejuice med vodka (drinkar alltså, starka sådana), sen ta 2-3 x 80mg Oxycontin och krossa dem och slänga i mig cirka 30-40 minuter efter juicen, sen en hög dos Iktoviril (30mg+) och sedan lägga mig i sängen.
Badet rekommenderar jag inte med tanke på hur vattnet snabbt förstör kroppen, med respekt för ev anhöriga, (om det nu finns några dvs).
Men rent krasst, kombinationen alkohol/grapejuice, hög dos Oxy samt en hög dos benzo, bör generera en andningsdepression kraftig nog att avlida utav.
Självklart tycker jag man bör ta itu med sina problem på annat sätt, men har man testat allting och inte har varken vänner eller familj/släkt, och fortfarande mår riktigt dåligt, så tycker jag inte man ska behöva lida för någon annans skull!