Citat:
Ursprungligen postat av
White-rash
Ja, men tog 5mg, vänta en stund. Tog en till. Tog två till osv under en period på runt 9h. Både Oxycontin och Oxynorm. Några oralt, några i snoken. Smart, destruktiv och utan konsekvenstänkande som man är drack jag några få klunkar ur en folköl, kanske 1/5 - 1/4 innan jag märkte att jag gjort en fet missbedömning, och ack så jävla mycke jag fick ångra det misstaget! Kommer aldrig blanda alkohol med oxy igen! Det slutade med att jag fick skura kaklet och hela badrummet naken med duschen på för tvinga mig att hålla mig vaken tills andningen började fungera normalt igen

Man ska nog komma ihåg att mängden Oxy man måste ta för ett rus varierar enormt mellan olika individer, 85mg är på tok för mycket för de flesta utan avsevärd tolerans men jag själv hade samma missflyt med Oxy som jag tidigare märkt av med Subutex, jag tål helt enkelt alldeles för mycket och kan t.ex efter att ha varit helt ren från Opiater i 4v. skjuta 4st 8mg´s Subutex på en gång utan att ens bli så påverkad så att omgivningen misstänker nått
När jag tog Oxy hade jag tolerans efter ett Tradolan-missbruk(dock avslutat 1,5år tidigare så det ska inte vara "ivägen"..), i övrigt så hade jag tagit lite Subutex en vecka tidigare(men inget alls under de fem dagarna före Oxy-intaget)
Hade köpt 10st rödaktiga Oxycontin 20mg som var stenhård, då jag vet att jag oftast verkar palla med sanslösa mängder så krossade jag fem stycken fint och löste upp i vatten tills det gick att filtrera bra. Sköt de första 100mg och inväntade sedan effekten men inget speciellt hände så jag gjorde om samma procedur med de sista 100mg men efter att ha skjutit sammanlagt 200mg Oxycontin(samt käkat upp allt som inte löstes upp och kom med i pumpen) så kände jag knappt någontin, ett svagt välbefinnande bara. Jobbade klart mitt skift efter detta och ingen kunde ens gissa sig till att jag tagit nått..
Vet inte varför detta händer men jag hatar det enormt! Kompisarna var helsköna på 20 resp 40mg från samma ask.
Nästa gång jag testade Oxy så hade jag 36st 5mg Oxynorm som jag efter extremt pysslande lyckades lösa upp i två-tre pumpar som jag sköt efter varandra men samma sak där, knappt kännbart :-( Vågar inte heller gå upp högre i dos då jag ju inte vet om kroppen är lika känslig som hos alla andra fast jag inte känner det så att jag riskerar att åka på en O.D trots att jag inte själv känner av Drogen..
Ett Satans problem, min teori är att det var ett års missbruk av Krypton(minst 3g/dag) som ställde till detta, för innan Krypton-året hade jag lätt för att bli påverkad av Opioider och efter detta kom denna tolerans omedelbart..
Kan tillägga att jag också testat att skjuta 200mg Dolcontin med samma milda effekt samt även Brunt Heroin(#3) både IV och på folie ett antal gånger(sammanlagt mellan 5-10g) och då mina minst lika "erfarna" vänner sköt 100mg och noddade av totalt så satt jag kvar, mysig men absolut inte speciellt påverkad och riktigt långt från att nodda trots mitt intag på sammanlagt 250mg under en 20minuters period då de andra noddade av :-(
Detta problem verkar alltså gälla oavsett vilken Opiat jag tar trots att jag varit helt ren under 3-4v. före intag.. Fan, blir enormt dyrt men Opiater är ändå det i särklass bästa tyvärr..
NJUT ni som kan bli sköna på små mängder och försök hålla er på samma nivå så ni inte konstant höjer dosen bara för att..