Citat:
Ursprungligen postat av
Ulcus
Välkommen till en opiatavtändning! Låter som det är det du har just nu men efter att ha kört i en dryg vecka så kommer den lyckligtvis inte sitta i mer än max 2-3 dagar skulle jag tro. Köp Loperamid/Dimor på apoteket... hjälper mot diarreérna. Försök också att ät skapligt och drick mkt vätska. Hur är nätterna? Myrkrypningar/svettningar?
Du måste skämta? Herrejävlar, jag har aldrig missbrukat någonting alls mer än tagit just Oxynormen medans jag spelat dator för att det är trevligt och jag tror inte det här är en "riktig" avtändning men det här är RIKTIGT smärtsamt, diarré har jag turligt nog inte, känner mig bara varm och kall, min hjärna kan ibland bara glömma bort saker som någon PRECIS sa. Att försöka gå av Oxy efter år av användande måste vara det absolut jobbigaste någonsin.
Tog de sista fyra i söndags, var extremt slitigt igår så jag klarade helt enkelt inte det, hade två stycken kvar som jag tog innan jag gick och la mig, antar att det bara nu är att härda ut, jag är ju lite av en sömnmänniska så jag skall nog försöka sova bort kommande veckan.
På nätterna är det lugnt, somnar efter att ha varit kallsvettig och lite varm, inget extremt men fortfarande jobbigt men sen sover jag i 7-8 timmar. Förstår nu varför man som psykolog och läkare drar sig extremt för att skriva ut benso och opiater.