Citat:
Ursprungligen postat av Marlboroman
Tack som fan för svaret

Visste inte att smärtstillande effekten kunde boostas så mycet av paracetamol. Aja får ändå vänta på att subben ska gå ur mig innan jag kan testa. Subben hjälpte mig med smärtan,undrar hur mycket oxy kommer att hjälpa mig.
Paracetamol och en fin joint, boostar. En liten räcker så ruset blir rätt mix. Sen när "värmen" kling lite av, en joint till efter någon timme eller två.
Det är nice! Det går även ta ett glas rött.
Jag har suttit och umgåtts med skitsnygga tjejer här i soffan, inte sagt att jag har tagit oxy och lyrica - som grund. Sen sitter man i soffan och dricker rött och pratar, och sen säger jag att jag röka på balkongen "faktiskt en joint". Frågar inte om de vill eller inte. Men ofta vill de "smaka", och då blir de hur fnittriga och kan göra vad som helst. (för det blir tillåtet).
Och eftersom man är så jävla avslappnad och leende och charmig mot tjejen i ruset, så känner hon sig totaltrygg, och man är knappast pushy...haha.
Ahh, det är underbart. Men ingen benso, för då dör man. Men det är klart att man dras till varandra kroppar ohämmade som vi är...
Rätt mix av droger, timing och sammanhang, så kan livet med droger och tjejer vara otroligt! Men det tar ett tag innan man självlär sig den optimala ordningen, doserna, timingen osv.
Naturligtvis så "behövs" inte ens tjejen. Man kan ha en underbar nyårsafton t.ex. själv.